作者: felixku 時間: 2012-3-21 16:12 標題: 山寨版PWM一分三線
話說朋友上水冷之後,同我講ASAKA嘅PWM一出三好用,好多人都知PWM會比較靜,適合水冷用,又唔使買控速,卡是今日幫朋友出機順便入手..
哦,原來只係俾PWM扇用,不過唔緊要,我用白蝠啱哂
不過開咗之後覺得線太長,而且啲配色唔啱我
半個鐘唔使完成,順手試試有無電到先
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1336366&k=676e36645070f2d9b98a3498ec2f038e&t=1782485081&sid=8yK2KPZic

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1336367&k=f8f0ef8bae8ae646f10e06ea7d4e8942&t=1782485081&sid=8yK2KPZic

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1336368&k=737ff8c9b0e5f1f187650e90c2b5bed9&t=1782485081&sid=8yK2KPZic

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1336371&k=065f682a36072825280eef82f77a14f7&t=1782485081&sid=8yK2KPZic

作者: chenathcx 時間: 2012-3-21 18:17
唔包蛇皮網的?
作者: felixku 時間: 2012-3-21 20:29
線太複雜,包線反而無咁好睇,而且收係機箱後面都睇唔到..
作者: chenathcx 時間: 2012-3-21 20:43
回復 3# felixku
哦, 可以用排線, 幾條(痴)住果D, 如果唔係多線易亂
作者: felixku 時間: 2012-3-21 20:45
哦,到時上機就會攪..
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1336500&k=472f5d517d2ec9462b51cc31321930c5&t=1782485081&sid=8yK2KPZic

作者: chenathcx 時間: 2012-3-21 21:02
回復 5# felixku
好多線....

作者: felixku 時間: 2012-3-21 21:03
其實唔算多,只不過包完網就覺得好多咁..

作者: chenathcx 時間: 2012-3-21 21:11
回復 7# felixku
小4pin母頭邊度買的?
每次都要淘寶好唔方便
作者: felixku 時間: 2012-3-21 21:12
我都係淘寶買,一般我一野買多,因為分開買唔方便,所以屋企好多存貨..
作者: chenathcx 時間: 2012-3-21 21:16
回復 9# felixku
都係清風mod買的?
作者: felixku 時間: 2012-3-21 21:21
其中一間啦,仲有風雲,我為神琦,青蘋果,基本上一間唔會齊哂所需嘅野,加上要格吓價咁...
作者: chenathcx 時間: 2012-3-21 21:34
回復 11# felixku
格價真係幾煩, 又要計埋運費
C兄係用邊款壓線鉗?
作者: felixku 時間: 2012-3-21 21:41
風雲個度有得賣,好似約60蚊隻
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1336568&k=2ac2be96ee6190671f9bbe23b3c45759&t=1782485081&sid=8yK2KPZic

作者: yaocc0456 時間: 2012-3-21 21:45
回復 13# felixku
有把88元 忘落差唔多
作者: felixku 時間: 2012-3-21 21:48
可能加價,我印象中買個時係6字頭,或者個時無咁多人玩..
作者: yaocc0456 時間: 2012-3-21 21:54
回復 15# felixku
有2把賣 一把65 一把88唔知道有咩分別想入
之前比把尖嘴鉗夾到好痛
作者: chenathcx 時間: 2012-3-21 21:57
回復 16# yaocc0456
C兄想入把?
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: felixku 時間: 2012-3-21 21:58
啱啱睇過,應該88個把比較精準啲,我個把係65,有時要夾兩次或者要用鉗夾實少少(其實唔夾都得,不過睇上去好似唔夠實咁)..
作者: yaocc0456 時間: 2012-3-21 22:02
回復 18# felixku
我都系想買把返黎 自己打幾條sata供電
作者: felixku 時間: 2012-3-21 22:05
未玩過最好預多少少針,好多時都會夾斷,一係用刺破式SATA頭,可以做到一排過,又唔使夾頭..
作者: yaocc0456 時間: 2012-3-21 22:22
回復 20# felixku
我都系夾3/4pin風扇多
作者: felixku 時間: 2012-3-21 22:47
都係一樣預多少少,仲有,隻鉗上面有粒鏍絲,用嚟調較力度,你到手自己先試試...
作者: hgcjeffrey 時間: 2012-3-22 15:02
前提係D風扇要有PWM先得,而家大多數C-HING用的GT1850都冇,要上淘寶買o個D先有。
作者: joe712 時間: 2012-3-23 00:25
PWM 12CM都有唔少選擇
而當中用係冷排上我較為推AKASA同CM XtraFlo
作者: felixku 時間: 2012-3-23 00:27
我用白蝠,都無問題...
作者: hgcjeffrey 時間: 2012-3-23 01:45
回復 24# joe712
係有唔少選擇,但效能同嘈音平衡黎講,用係冷排一定係GT1850咁姐

作者: hgcjeffrey 時間: 2012-3-23 01:45
回復 25# felixku
當然唔會有問題啦


