作者: majai214 時間: 2012-3-2 12:02 標題: 有冇人可以比1尺紅色ID1/2" OD5/8"喉我呀?
有冇人可以比1尺紅色ID1/2" OD5/8"喉我呀?
我個LOOP有一個位要用4分薄喉, 上PPC買1尺連運都要10幾蚊美金好唔底咁...
感謝
作者: samtch 時間: 2012-3-2 12:17
4分簿沒有厚就有
作者: majai214 時間: 2012-3-2 12:24
我自己就係用4分厚呀
作者: davideminem 時間: 2012-3-2 12:35
4分薄喉無, 4分厚喉炸得
作者: majai214 時間: 2012-3-2 12:36
好似人人都係用厚喉既
作者: davideminem 時間: 2012-3-2 12:37
哈哈, 鐘意厚身野ma......薄喉真係堅無
作者: davideminem 時間: 2012-3-2 12:38
可唔可以用其他方法解決
作者: majai214 時間: 2012-3-2 12:52
請看圖
由於RAM BLOCK同CPU370中間條喉太短, 咁換CPU既時候會好唔方便
所以我想加佢90度QDC上去, 換CPU時拆開佢就可以了
因為長度有限, 如QDC太長由RAM BLOCK起申過去就會過左CPU BLOCK個OUTLET而連接唔到
我計過如果用上VL3N系列既90度QDC再加個rotary extension就岩岩好, QDC個咀岩岩就係CPU OUTLET既正上方
點知原來VL3N所有90度QDC既鎖咀只有13MM/16MM, 冇13MM/19MM....
咁最簡單既方案就係CPU OUTLET都用13/16MM咀出, 行1吋長左右既薄喉就搞掂了....
係唔係玩得太DIU轉?
作者: davideminem 時間: 2012-3-2 12:53
如果你唔介意, 果一小條喉唔同色就得啦
作者: majai214 時間: 2012-3-2 12:55
我就係介意呢
我睇過好多牌子都冇出4分薄喉, 好似得koolance自己有出?
作者: Amuro0079 時間: 2012-3-2 13:11
回復 1# majai214
Linkx , but they only have 10 ft packs.
作者: majai214 時間: 2012-3-2 13:20
which one? i couldnt find it

thx ching
作者: majai214 時間: 2012-3-2 14:13
打去問過了, 佢地話冇
作者: davideminem 時間: 2012-3-2 14:27
依個size問左FD啦, 無啵
作者: majai214 時間: 2012-3-2 14:37
唔緊要啦, 如果真係冇唯有上PPC訂1尺返黎
thanks ar!!
作者: davideminem 時間: 2012-3-2 14:41
本帖最後由 davideminem 於 2012-3-2 14:43 編輯
http://www.bitspower.com.hk/cata ... ---ae---------.html
R-3603 Tygon 四分薄管 ( 單位 : 米)
親身到辦公室付款自取 ( 以下辦公時間於14/1/2012 生效 )
辦公室地址: 九龍觀塘開源道55號開聯工業中心A座516室
辦公室時間: 星期三 PM2:00~PM7:00
(公眾假期一率不辦公)
電話 :2189 7400
傳真 :2189 7407
請自取前先確認貨物準備狀況,請預先來電 63733087 確認
作者: Amuro0079 時間: 2012-3-2 15:36
回復 12# majai214
I'm sorry, they only have the thick one.
http://linkecomputer.com/product ... 10-34-R/Primochill/
作者: FeverMike 時間: 2012-3-3 00:34
我想要一條13/19喉, 有冇兄可以賜一條比我? XD
P.S 幾短都得
作者: majai214 時間: 2012-3-3 00:55
我有條13/19 primochill透明喉, 5尺幾長, 入過一次水, 冇變色, 放係到冇用的, 你要可以剪D比你
作者: siumanlung 時間: 2012-3-3 09:05
上RAM 水冷都唔上DP卡- -"....電腦最熱得二道....CPU OR DP 你走去上RAM@@
作者: melody20541 時間: 2012-3-3 09:37
有時上水唔係為效果既

作者: davideminem 時間: 2012-3-3 09:40
你太睇小ram既熱量啦小朋友,依位ching oc 係強項
作者: siumanlung 時間: 2012-3-3 09:43
本帖最後由 siumanlung 於 2012-3-3 09:47 編輯
大朋友。。。。DP點計熱量一定高過RAM啊。。。可能我見識小- -haha
作者: siumanlung 時間: 2012-3-3 09:50
我打機多。。。。可能咁搞到我感覺得DP 熱量一定高過RAM
作者: siumanlung 時間: 2012-3-3 09:54
你咁講咪係話佢得個樣。。。。我有冇講錯- -
作者: majai214 時間: 2012-3-3 10:04
係未上姐
作者: siumanlung 時間: 2012-3-3 10:12
本帖最後由 siumanlung 於 2012-3-3 10:16 編輯
哦。。。。我衣D都係玩金條
作者: majai214 時間: 2012-3-3 10:18
而家唔係用金條了, 換左pack team xtreem 2400 c9
作者: siumanlung 時間: 2012-3-3 10:25
我衣D打下機。。。唔係跑分。。金條足夠了。。。
看過你D 帖。。後邊果排CPU包裝。。細佬自卑了XD
作者: davideminem 時間: 2012-3-3 10:25
你估佢會唔上咩

作者: davideminem 時間: 2012-3-3 10:25
出現了C9
作者: majai214 時間: 2012-3-3 11:10
本帖最後由 majai214 於 2012-3-3 11:14 編輯
我上水真係為左個樣多D
不過其實更新套水果時我仲未買7970, 當時仲未諗掂出7970家等GTX670好
後來忍唔住....所以張卡就冇上lor, 而家都訂左D野會上埋張卡喇, 不過最快都要4月頭先會完工
作者: siumanlung 時間: 2012-3-3 11:16
感覺上RAM 用風冷會好過水冷......你感覺RAM 水冷幫助大不大
作者: davideminem 時間: 2012-3-3 11:29
其實上到2400依個地部, 絕對係一個熱源, 你手上有金條味試下囉, 金條上2400唔難啊
作者: majai214 時間: 2012-3-3 11:41
我pack野係用samsung 舊製程chips, 1.65v, 會比金條熱一點
你問幫助大不大...因為睇唔到上水前/後既溫度, 所以答唔到你
不過RAM既散熱做得好, 超起來都冇咁易死, d ram行memtest果時都幾熱架
作者: FeverMike 時間: 2012-3-3 11:47
本帖最後由 FeverMike 於 2012-3-3 11:48 編輯
多謝,師兄你喺邊頭出沒&幾時得閒?
作者: 500aaks 時間: 2012-3-3 15:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samtch 時間: 2012-3-3 17:42
本帖最後由 samtch 於 2012-3-3 18:00 編輯
回復 37# 500aaks
咁即係"重"未落單啦..真抵死..加了我要的東西未..唔該晒..大哥
作者: davideminem 時間: 2012-3-3 18:05
我都想講同一番話: 咁即係"重"未落單啦..
作者: 500aaks 時間: 2012-3-3 19:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 500aaks 時間: 2012-3-3 19:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samtch 時間: 2012-3-3 19:48
回復 41# 500aaks
冇就算..
作者: melody20541 時間: 2012-3-3 20:02
回復 42# samtch
SAM C兄 我D野問成點呀
仲有1080排有咩好介紹
作者: samtch 時間: 2012-3-3 20:20
本帖最後由 samtch 於 2012-3-3 20:21 編輯
回復 43# melody20541
1080我有多...不用訂..個箱運費平了..只要40蚊1KG已經訂了未知幾時出到貨
THIS MESSAGE ALSO TO DAVIDE 大哥
作者: Amuro0079 時間: 2012-3-3 20:26
回復 33# siumanlung
@2400 mhz maybe it helps. But RAM and chipsit/MOSFET blocks are mostly for E-PEEN; people do it for the "bling" factor or simply for the looks. Those blocks are very restrictive, so unless you are going for some super overclocks or you have a dedicated loop just for them, I don't see a point in cooling them.
作者: melody20541 時間: 2012-3-3 20:32
本帖最後由 melody20541 於 2012-3-3 20:33 編輯
回復 44# samtch
O下 我改兩塊板唔洗比圖架咩
有多...姐係唔要啦 我唔怕收垃圾架
作者: samtch 時間: 2012-3-3 20:33
佢未回覆D細節只是接受了訂單
你知啦..鬼佬星期六放假..
作者: melody20541 時間: 2012-3-3 20:34
回復 47# samtch
原來係咁

作者: samtch 時間: 2012-3-3 20:37
回復 48# melody20541
我應該一早寫你個名落死亡筆記...
作者: melody20541 時間: 2012-3-3 20:39
回復 49# samtch
唔洗咁大仇口呀

作者: samtch 時間: 2012-3-3 20:48
回復 50# melody20541
聊天停止....唔係又俾人小..

