Board logo

標題: O圈問題.... [打印本頁]

作者: kwanchuntat    時間: 2012-2-17 16:06     標題: O圈問題....

本帖最後由 kwanchuntat 於 2012-2-17 23:44 編輯

我想問G1/4同DDC分別用既O圈外徑同粗幼線徑分別應該為幾多?(mm)

同埋我見到O圈有分材料,如NBR、VMQ、FKM、EPDM、PTFE、PU等,應該點樣選擇?

thx....
作者: hgcjeffrey    時間: 2012-2-17 19:48

回復 1# kwanchuntat


人手度...
G1/4=OD: 13.5MM,Thickness: 1.5MM
DCC=OD: 53MM,Thickness: 2MM
物料:9成都係EPDM,都見過有D有UV既係Silicon





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2