Board logo

標題: 新手問題,買齊野之後 [打印本頁]

作者: aba010    時間: 2012-1-21 16:03     標題: 新手問題,買齊野之後

淨係聽過洗冷排同埋試水
請問步驟同埋做法應該要點做?

另外想問一問
測水溫,流量,控pump速,fan速等等果D應該買咩hardware?
好似最多人用Aquacomputer Aquaero 5 PRO USB Fan-Controller, Grafik-LCD?
Aquacomputer Poweradjust 2 USB - Ultra-Series,呢個又係咩黎,有咩用?
除左呢D仲需要咩?

可唔可以suggest 140mm 機箱fan 要紅色led,靜
作者: samtch    時間: 2012-1-21 16:37

本帖最後由 samtch 於 2012-1-21 21:27 編輯

洗冷排及試水是首要的,之後就可以上水,再慢慢微調系統了,如用什麼風扇的速度是自己可以接受的,改改水路看看怎達到最好的效能

測水溫,流量控泵,控風扇,最多人用的絕對不是Aquaero5 pro因為那個不便宜,最常見的是用lamptron的控制面版因為便宜

但以性能上的王者絕對是aquaero5
可以8路溫度輸入,5路風扇控速,主要還是controller的多功能

上幾個圖毒一下大家吧
AQUAERO5 CONTROLLER 1.jpg
AQUAERO5 CONTROLLER 3.jpg
AQUAERO5 CONTROLLER 2.jpg

另外簡單介紹一下吧,Poweradjust 2 Ultra 是一個軟控的風扇控制器,也可以對應流量計輸入用來控泵或風扇,提供最高25W,48W峰值的輸出,但由於POWERADJUST 2 只支援舊版軟件,沒有AQUASUITE 2012 那麼好用,但由於軟件發展得比較久..有DATALOG功能...2012啊..你何時才有DATALOG啊..(lol)
Poweradjust2 interface.jpg

圖片附件: AQUAERO5 CONTROLLER 1.jpg (2012-1-21 17:04, 138.86 KB) / 下載次數 5
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1308648&k=7061bd3c4d21fcbf3060c5c95738b0ea&t=1782407600&sid=57XozghGUS



圖片附件: AQUAERO5 CONTROLLER 3.jpg (2012-1-21 17:04, 148 KB) / 下載次數 6
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1308649&k=b512dcc9e8550fc58ef70a8ac50181e0&t=1782407600&sid=57XozghGUS



圖片附件: AQUAERO5 CONTROLLER 2.jpg (2012-1-21 17:05, 138.13 KB) / 下載次數 5
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1308650&k=e3393b16f98dc2ef28b2e8631d221011&t=1782407600&sid=57XozghGUS



圖片附件: Poweradjust2 interface.jpg (2012-1-21 17:46, 148.12 KB) / 下載次數 11
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1308665&k=9715cc91c3e61349949dbe0f69da6378&t=1782407600&sid=57XozghGUS


作者: aba010    時間: 2012-1-21 16:51

洗冷排及試水是首要的,之後就可以上水,再慢慢微調系統了,如用什麼風扇的速度是自己可以接受的,改改水路看看 ...
samtch 發表於 2012-1-21 16:37

請問有冇洗冷排同試水既步驟可以學下?
作者: samtch    時間: 2012-1-21 16:56

本帖最後由 samtch 於 2012-1-21 17:00 編輯

回復 3# aba010


    youtube大把..
   please check pm for more
http://www.youtube.com/watch?v=W6qpkigby5w
作者: melody20541    時間: 2012-1-21 18:48

回復 1# aba010

你小心D呀 呢個SAM C兄好毒架
我本來諗往2~3千玩下己家要5千幾
作者: samtch    時間: 2012-1-21 19:13

本帖最後由 samtch 於 2012-1-21 19:18 編輯

回復 5# melody20541


   關我叉事...向來很中肯的說...看我的圖片就知了,都是很實用的東西..頂多都係引下未玩過既人...

   同HKDXX...和那個DAVIDEXXX...都是高端貴野..冇得比
作者: melody20541    時間: 2012-1-21 19:45

本帖最後由 melody20541 於 2012-1-21 19:49 編輯

回復 6# samtch
講下姐 C兄 唔信你 就唔會跟你出啦
(P.S 我D野到晒如果砌唔掂 記得幫下我 )
作者: hk707    時間: 2012-1-21 21:09

回復 6# samtch


  actually... key point is HKEPC di Ching hai  好毒.. *hide*
作者: davideminem    時間: 2012-1-21 21:09

回復  melody20541


   關我叉事...向來很中肯的說...看我的圖片就知了,都是很實用的東西..頂多都係引下 ...
samtch 發表於 2012-1-21 19:13


放假都要放圖毒人,你就唔岩啦
作者: melody20541    時間: 2012-1-21 21:31

回復 9# davideminem

係..我錯晒C兄努力出下野毒下我
作者: HKDMC    時間: 2012-1-21 21:54

我都係被人毒架
作者: davideminem    時間: 2012-1-21 22:39

我都係被人毒架
HKDMC 發表於 2012-1-21 21:54



    扮野啦你,模組排你第一個開箱喎

作者: samtch    時間: 2012-1-21 22:46

我發覺一有我出現好易變吹水POST..呵呵
作者: melody20541    時間: 2012-1-21 22:49

回復 13# samtch

點會呢 我信晒你架啦
作者: samtch    時間: 2012-1-21 22:51

回復 14# melody20541


    上面果幾個先係高手...我路過架炸..
作者: melody20541    時間: 2012-1-21 23:28

回復 15# samtch

邊到有高手你咪係囉
作者: aba010    時間: 2012-1-22 01:05

本帖最後由 aba010 於 2012-1-22 01:08 編輯

既係aquaero5 同poweradjust 2都係控fan/pump 速?一個有新d software 一個舊d? 咁仲洗唔洗買flow sensor/ fluid temperature sensor? 如果我有14隻風扇同兩個d5 pump應該點搞?
作者: samtch    時間: 2012-1-22 02:10

本帖最後由 samtch 於 2012-1-22 02:36 編輯

回復 17# aba010


    因為aquaero5風扇控速一路得1.65A用來控泵有點免強
而poweradjust2有25W足夠輸出到一台ddc/d5但幾百元有點貴就是
如果你只用Aquaero5的風扇輸出接到D5上..應該是不能開到5檔的全速的..因為電流不夠
而當pa2用aquabus(其實就是一條不能更普通的風扇3pin線)連接到aquaero5時可以使用新2012介面,會被視為一路風扇只要在controller介面選擇輸出voltage 就能相應的控速了,但由於aquaero5及PA2的電感最多輸出11.7V左右所以是沒可能行全速的
最後,aquaero5內建溫感輸入所以用pa2standard就行了不用ultra,而由於pa2本身都可以把fan channel1當成流量計輸入,那樣右上Aquaero5本來的,總共可以有2個流量計讀數輸入到aquaero5之中雙水路合用
如果你想玩2台泵...最好是用2個PA2 + Aquaero5...保守在2千元左右吧..無底深潭啊...慎入慎入(學某人的)...
如果你沒有把D5開盡怨念,可以先試試直接用風扇輸出接到D5上,但那麼就已經用了差不多40W了..Aquaero5總輸出只有60W,你那14台風扇...呵呵...還有..Aquaero5輸出太大會很熱的...要加專用水冷頭...又花200..

如果你真的買了...有不明再問...找adodb都得..佢都有用..哈哈...又說了人家的名字..真衰





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2