標題: 顯卡有無得玩一體化水冷??? [打印本頁]
作者: umvue 時間: 2012-1-4 15:53 標題: 顯卡有無得玩一體化水冷???
好似得cpu有得玩,真的嗎??
作者: racing 時間: 2012-1-4 17:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: umvue 時間: 2012-1-4 17:32
多謝你的回覆,咁有乜產品呀
介紹下好嗎?
想知道gtx570, 580, 590可以用乜一體化水冷
謝謝
