Board logo

標題: 顯卡有無得玩一體化水冷??? [打印本頁]

作者: umvue    時間: 2012-1-4 15:53     標題: 顯卡有無得玩一體化水冷???

好似得cpu有得玩,真的嗎??
作者: racing    時間: 2012-1-4 17:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: umvue    時間: 2012-1-4 17:32

多謝你的回覆,咁有乜產品呀

介紹下好嗎?

想知道gtx570, 580, 590可以用乜一體化水冷

謝謝





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2