Board logo

標題: 揾機箱入面可以裝到larkooler240排 [打印本頁]

作者: fanhoikwai    時間: 2011-10-11 14:43     標題: 揾機箱入面可以裝到larkooler240排

小弟準備身平第一次上水啦,所以開始做定功課先,
想揾一個機箱可以裝到隻larkooler240排係入面(上置)
要求有透側,機箱唔好咁大(放機既地方所限)
價錢大概800-1000
請問有經驗既ching有無好既介紹呢!(最好有埋圖)
先謝各位幫忙,3Q
作者: felixku    時間: 2011-10-14 12:46

你嘅要求最好用CM692啦....
作者: 30-EVO-X    時間: 2011-10-14 15:21

k62 都放到
作者: yaocc0456    時間: 2011-10-14 23:03

692透側周圍無貨
作者: 30-EVO-X    時間: 2011-10-14 23:13

唔會呀,早排都有好多
作者: ivanng213    時間: 2011-10-14 23:39

RV03
作者: CorsairX    時間: 2011-10-14 23:51

CM 690 la, 可以一個上, 一個下
作者: yaocc0456    時間: 2011-10-14 23:53

我問佐頭尾3個星期都無貨卒之買佐nvdia版果隻
作者: fanhoikwai    時間: 2011-10-26 12:19

k62 都放到
30-EVO-X 發表於 2011-10-14 15:21


k62上面唔係14cm位黎既咩?裝到240排?
作者: fanhoikwai    時間: 2011-10-26 12:21

你嘅要求最好用CM692啦....
felixku 發表於 2011-10-14 12:46



    692唔係太鍾意透側有風扇位
作者: 30-EVO-X    時間: 2011-10-26 12:43

回復 9# fanhoikwai


    裝到自己就位上縲絲
作者: cise4832    時間: 2011-10-26 13:51

500R都可以放到
作者: fanhoikwai    時間: 2011-10-26 17:24

500R都可以放到
cise4832 發表於 2011-10-26 13:51


500R無透側,唔岩心水
決定K62入手,冷排改280應該ok掛。
作者: s108186    時間: 2011-10-26 19:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai    時間: 2011-10-26 22:31

無透明側板搵人開囉。又可以自己設計個開口的形狀。
s108186 發表於 2011-10-26 19:59


搵人開好麻煩,,一陣開得唔好就幣= =
自己開又無工具





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2