作者: fanhoikwai 時間: 2011-10-11 14:43 標題: 揾機箱入面可以裝到larkooler240排
小弟準備身平第一次上水啦,所以開始做定功課先,
想揾一個機箱可以裝到隻larkooler240排係入面(上置)
要求有透側,機箱唔好咁大(放機既地方所限)
價錢大概800-1000
請問有經驗既ching有無好既介紹呢!(最好有埋圖)
先謝各位幫忙,3Q
作者: felixku 時間: 2011-10-14 12:46
你嘅要求最好用CM692啦....
作者: 30-EVO-X 時間: 2011-10-14 15:21
k62 都放到
作者: yaocc0456 時間: 2011-10-14 23:03
692透側周圍無貨
作者: 30-EVO-X 時間: 2011-10-14 23:13
唔會呀,早排都有好多
作者: ivanng213 時間: 2011-10-14 23:39
RV03
作者: CorsairX 時間: 2011-10-14 23:51
CM 690 la, 可以一個上, 一個下
作者: yaocc0456 時間: 2011-10-14 23:53
我問佐頭尾3個星期都無貨卒之買佐nvdia版果隻
作者: fanhoikwai 時間: 2011-10-26 12:19
k62上面唔係14cm位黎既咩?裝到240排?
作者: fanhoikwai 時間: 2011-10-26 12:21
692唔係太鍾意透側有風扇位
作者: 30-EVO-X 時間: 2011-10-26 12:43
回復 9# fanhoikwai
裝到自己就位上縲絲
作者: cise4832 時間: 2011-10-26 13:51
500R都可以放到
作者: fanhoikwai 時間: 2011-10-26 17:24
500R無透側,唔岩心水
決定K62入手,冷排改280應該ok掛。
作者: s108186 時間: 2011-10-26 19:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai 時間: 2011-10-26 22:31
搵人開好麻煩,,一陣開得唔好就幣= =
自己開又無工具

