Board logo

標題: 1張590 無oc + 2600k 一個240冷排夠唔夠? [打印本頁]

作者: gn01934130    時間: 2011-10-10 18:49     標題: 1張590 無oc + 2600k 一個240冷排夠唔夠?

如題....
H100想轉行水冷..
因為張590好熱-___-

另外如果要轉水冷..
想問一下邊到有呢水冷既野買?
同埋計埋水冷頭背版...全部野 畢直5k 夠唔夠??
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-10 18:50

如題....
H100想轉行水冷..
因為張590好熱-___-

另外如果要轉水冷..
想問一下邊到有呢水冷既野買?
同埋計 ...
gn01934130 發表於 2011-10-10 18:49


起馬480,唔超都係甘話,超埋要加多個240
5K差唔多啦
作者: gn01934130    時間: 2011-10-10 18:51

起馬480,唔超都係甘話,超埋要加多個240
5K差唔多啦
leungwaiyin 發表於 2011-10-10 18:50

我2600k 小超到4g .
另外冷排可唔可以分開放..?
一個240放機箱頂.
一個外置?
作者: gn01934130    時間: 2011-10-10 19:08

http://news.mydrivers.com/1/189/189601.htm
呢隻水冷頭ok嗎???
作者: zaisa123    時間: 2011-10-10 19:47

個人覺得EK 好D   平行線感覺吸熱比較好
作者: gn01934130    時間: 2011-10-10 19:48

回復 5# zaisa123


    http://www.expreview.com/14502.html

呢個??
係唔係連埋背版-3-
岩岩果隻..好似唔連-_-
作者: samtch    時間: 2011-10-10 19:53

本帖最後由 samtch 於 2011-10-10 19:55 編輯

回復 4# gn01934130


    根據外國BLOCK REVIEW..最平靚正係XSPC

http://www.pureoverclock.com/review.php?id=1340&page=1
作者: gn01934130    時間: 2011-10-10 19:57

回復  gn01934130


    根據外國BLOCK REVIEW..最平靚正係XSPC
samtch 發表於 2011-10-10 19:53

咁呢個大約幾錢@@?
作者: samtch    時間: 2011-10-10 20:04

http://www.performance-pcs.com/c ... p;products_id=30776

未計運費...
作者: gn01934130    時間: 2011-10-10 20:10

回復 9# samtch
係唔係連埋背版?
都唔係好貴喇啵@@"
作者: gn01934130    時間: 2011-10-10 20:12

新手玩水冷...
有冇c兄可以提供將list比我/3\
5k內..
因為成日見到你地d post.
但唔知係邊到買-__-"
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-10 23:05

新手玩水冷...
有冇c兄可以提供將list比我/3\
5k內..
因為成日見到你地d post.
但唔知係邊到買-__-" ...
gn01934130 發表於 2011-10-10 20:12

都差唔多啦,我會揀KL590個冷頭,之後係XSPC新出果個RAYSTORM,DDC同D5求其一個啦,水道甘短,用落無咩分別.其他垃垃雜雜自己汁啦,冷排首選XSPC,其次係黑冷SR1.多數係PCS買,多D野賣.SIDEWINDER都唔錯
作者: gn01934130    時間: 2011-10-10 23:31

本帖最後由 gn01934130 於 2011-10-10 23:36 編輯
都差唔多啦,我會揀KL590個冷頭,之後係XSPC新出果個RAYSTORM,DDC同D5求其一個啦,水道甘短,用落無咩分別.其 ...
leungwaiyin 發表於 2011-10-10 23:05

KL590 我搵唔到係咩黎..
RAYSTORM姐係CPU冷頭? ---> http://www.watercoolingshop.co.u ... ck-Intel_AZJEG.aspx
D5  ---> http://www.watercoolingshop.co.u ... p-MCP655_ARXQ7.aspx / http://www.watercoolingshop.co.u ... Laing-D5_ASE2C.aspx
DDC ---> http://www.watercoolingshop.co.u ... W-MCP350_AQHO8.aspx
冷排用呢隻?? ----> http://www.watercoolingshop.co.u ... Radiator_AQF5C.aspx

PCS同sidewinder 係咩黎-.-

sorry..從未接觸過水冷-_--"
作者: gn01934130    時間: 2011-10-10 23:47

我個case...位置唔多..影得唔好 抱歉..







作者: zaisa123    時間: 2011-10-11 00:20

就咁睇落去 你唔改機箱都機難放到 D冷排落去=_=
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 00:25

就咁睇落去 你唔改機箱都機難放到 D冷排落去=_=
zaisa123 發表於 2011-10-11 00:20



所以問可唔可以放係機箱外/3\
作者: zaisa123    時間: 2011-10-11 00:27

你有工具 實得既  0.0
不過要睇下你 識唔識改
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 00:47

你有工具 實得既  0.0
不過要睇下你 識唔識改
zaisa123 發表於 2011-10-11 00:27

因為我個機箱 係呢個位 已經到我個櫃既仲有5cm到頂位..
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 01:06

你有工具 實得既  0.0
不過要睇下你 識唔識改
zaisa123 發表於 2011-10-11 00:27


工具基本都會有..
我將個冷排放整係個側版都得唔得?
作者: qodvbop    時間: 2011-10-11 05:23

240都得,但要加泵,水箱.同埋機箱.
作者: B-52    時間: 2011-10-11 06:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samtch    時間: 2011-10-11 08:09

回復 19# gn01934130


    側板就唔好啦
http://a.m.taobao.com/i7037057352.htm?sid=db8105600590ba84
機尾啦15人仔解決你既生理需要
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 15:54

如果你機尾夠位,可買Koolance 既掛冷排架,掛係機背,你既config,一個XSPC RX480都夠,前題係590唔好大 ...
B-52 發表於 2011-10-11 06:49

我590唔諗住超..
但有d game唔知係唔係優化唔好-.-
佢兩粒GPU會扯到爆哂-___-

咁我個頂放240係cpu用.
後面用呢個??

480 我唔知可以放係邊-__-咁大
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 15:55

回復  gn01934130


    側板就唔好啦

機尾啦15人仔解決你既生理需要
samtch 發表於 2011-10-11 08:09

呢個係120冷排黎??
作者: B-52    時間: 2011-10-11 16:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 16:27

係,但係無限你裝幾大既,不過我唔建議用呢隻囉...用得2600K,590,玩水用幾條咁雞既野,格格不入,Koolan ...
B-52 發表於 2011-10-11 16:11


我上Koolance個網..整係搵到d冷排..
搵唔到你話果隻掛冷排既@@?
可唔可以比link睇睇@@"
作者: B-52    時間: 2011-10-11 16:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simplekk    時間: 2011-10-11 16:54

590+2600K ONLY一個240唔會夠下話?
我480+240先覺得緊緊壓得住自己套野(都只係E52+460)
排全部塞機內, 比張圖ching參考下

作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 16:55

回復 27# B-52


    呢個只係個掛架,,?
要自己買過360?
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 16:57

回復 28# simplekk
咁c兄覺得一個360+個240定係
兩個240都已經夠??
作者: simplekk    時間: 2011-10-11 17:02

240 FOR 張590
360 FOR U (夠埋日後塊板都上block)
作者: B-52    時間: 2011-10-11 17:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: B-52    時間: 2011-10-11 17:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-11 17:20

KL590 我搵唔到係咩黎..
RAYSTORM姐係CPU冷頭? --->
D5  --->  /
DDC --->
冷排用呢隻?? ---->

PCS同 ...
gn01934130 發表於 2011-10-10 23:31

http://www.performance-pcs.com/c ... p;products_id=30529
D野係呢度買得啦
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 17:51

D野係呢度買得啦
leungwaiyin 發表於 2011-10-11 17:20


用koolance 唔用XSPC??
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 17:53

本帖最後由 gn01934130 於 2011-10-11 17:55 編輯
240 FOR 張590
360 FOR U (夠埋日後塊板都上block)
simplekk 發表於 2011-10-11 17:02


我粒u 體質極差....
上4.5g 要1.4x
4.2g auto 長行打機幾個鐘會藍畫面..
4g auto 長行先無事...

同埋我宜家都係用緊H100..

block 係唔係姐係背版??

如果係..買個CPU 水冷頭唔包埋個背的??
240唔夠???
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 17:53

2個240或1個480就夠,我之前i7 930加壓上4GHz,再加GTX480超800MHz,用一個XSPC RX480就搞掂 ...
B-52 發表於 2011-10-11 17:08


咁我應該2個240會好d..
一個可以放背位..
一個放機頂..


令外有冇XSPC 同 koolance 既散熱比較睇睇@@?
作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-11 18:02

回復 37# gn01934130

XSPC 同 koolance 既散熱比較找不到。
同其它的排在這裡。

http://www.xtremesystems.org/for ... e-Radiators-Roundup
作者: samtch    時間: 2011-10-11 18:03

回復  simplekk
咁c兄覺得一個360+個240定係
兩個240都已經夠??
gn01934130 發表於 2011-10-11 16:57



    得個架而已
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 18:45

回復 38# wanyiuchung

咁XSPC 同 koolance c兄們會推薦邊隻??
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-11 18:48

用koolance 唔用XSPC??
gn01934130 發表於 2011-10-11 17:51

GPU我覺得KL好D,XPSC冷排高C/P,而且我鍾意用DDC,不過DDC同D5都係睇你喜好,是但一個都得啦
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 18:58

GPU我覺得KL好D,XPSC冷排高C/P,而且我鍾意用DDC,不過DDC同D5都係睇你喜好,是但一個都得啦 ...
leungwaiyin 發表於 2011-10-11 18:48

C/P姐係咩??

DDC同D5 係是但一個.唔洗兩個要哂的?
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-11 19:08

C/P姐係咩??

DDC同D5 係是但一個.唔洗兩個要哂的?
gn01934130 發表於 2011-10-11 18:58

C/P=性價比,DDC同D5是但揀一個
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 19:12

C/P=性價比,DDC同D5是但揀一個
leungwaiyin 發表於 2011-10-11 19:08



    咁點解c兄會用koolance
C/P高d會好d嗎??
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-11 19:13

咁點解c兄會用koolance
C/P高d會好d嗎??
gn01934130 發表於 2011-10-11 19:12

佢同XPSC,EK果D都差唔多價錢,當然會貴D,但性能佢會比較好
作者: samtch    時間: 2011-10-11 19:17

本帖最後由 samtch 於 2011-10-11 19:19 編輯

回復 40# gn01934130


    如果有錢...我都推薦KOOLANCE,K記電鍍面,XSPC銅面,做工冇得比,銅面在新貨時效能會比電鍍好一點點,但用得耐會氧化影響效能,
設計上,很多外國的評論已說明了K記在照顧供電位的設計上是比較花心思的,那也是很重要的

看看你覺得比多幾百蚊換幾度值唔值而已
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 19:23

回復  gn01934130


    如果有錢...我都推薦KOOLANCE,K記電鍍面,XSPC銅面,做工冇得比,銅面在新貨時效能會 ...
samtch 發表於 2011-10-11 19:17



    咁長睇 比多幾百蚊去買K記好d@@"
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 19:23

本帖最後由 gn01934130 於 2011-10-11 19:50 編輯

回復 45# leungwaiyin


    係唔係所有野都係岩岩果個網到買到哂??
作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-11 20:13

本帖最後由 wanyiuchung 於 2011-10-11 20:19 編輯

回復 40# gn01934130

我本人會選 xspc 排.
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 20:31

回復  gn01934130

我本人會選 xspc 排.
wanyiuchung 發表於 2011-10-11 20:13



    KL既排o5ok
同埋價錢比差幾多@@?
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-11 22:11

KL既排o5ok
同埋價錢比差幾多@@?
gn01934130 發表於 2011-10-11 20:31

一係SR1嘅排,一係就XSPC,其他果D真係唔係幾好.多數要高RPM嘅風扇先吹得透
作者: samtch    時間: 2011-10-11 22:25

兩睇啦,人人的嘈音接受程度不同,試過先知,但我要提出的是...BLACKICE的冷排麻煩在比人家的闊一點點的...如要放機內的要度清楚夠位放先好下手
作者: yaocc0456    時間: 2011-10-11 22:35

我都系念住全部擺系機箱裏面 GTS240 SR-1 240 SR-1 120x2  4個全部系機箱
作者: yaocc0456    時間: 2011-10-11 22:36

唔知會不會散熱唔夠
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 22:42

兩睇啦,人人的嘈音接受程度不同,試過先知,但我要提出的是...BLACKICE的冷排麻煩在比人家的闊一點點的...如 ...
samtch 發表於 2011-10-11 22:25


c兄 咁XSPC果d排係正常的嗎?
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 22:42

一係SR1嘅排,一係就XSPC,其他果D真係唔係幾好.多數要高RPM嘅風扇先吹得透
leungwaiyin 發表於 2011-10-11 22:11


XSPC係首選?
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-11 22:55

我都系念住全部擺系機箱裏面 GTS240 SR-1 240 SR-1 120x2  4個全部系機箱
yaocc0456 發表於 2011-10-11 22:35

唔好買錯,只係SR1系列,唔係GTS
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-11 22:56

XSPC係首選?
gn01934130 發表於 2011-10-11 22:42

是的
作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-11 23:00

我都系念住全部擺系機箱裏面 GTS240 SR-1 240 SR-1 120x2  4個全部系機箱
yaocc0456 發表於 2011-10-11 22:35


請問是用什麼機箱?
作者: yaocc0456    時間: 2011-10-11 23:12

CM 690 II Advanced+透側 買佐2個星期都沒貨 排4只團購中
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 23:16

是的
leungwaiyin 發表於 2011-10-11 22:56

咁d 喉 同埋d水冷液??
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-11 23:24

咁d 喉 同埋d水冷液??
gn01934130 發表於 2011-10-11 23:16

是的
作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-11 23:30

CM 690 II Advanced+透側 買佐2個星期都沒貨 排4只團購中
yaocc0456 發表於 2011-10-11 23:12


CM 690 II Advanced 要上足4個排。。。。。GTS240 SR-1 240 SR-1 120x2。
goodluck.
作者: yaocc0456    時間: 2011-10-11 23:40

機頂gts240 低sr1 240 後120  cd位120
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 23:41

是的
leungwaiyin 發表於 2011-10-11 23:24

果個網果d係美金黎既??
作者: gn01934130    時間: 2011-10-11 23:43

是的
leungwaiyin 發表於 2011-10-11 23:24



    CPU 用邊隻@@?
作者: gn01934130    時間: 2011-10-12 07:48

未命名.png
c兄們..我咁買岩唔岩..?
令外我果d頭..喉..pump...水冷液果d野全部都未有..
唔識點選..
呢d野無買錯嗎???

令外係唔係用美金架???

圖片附件: 未命名.png (2011-10-12 07:47, 80.75 KB) / 下載次數 12
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1260952&k=5970893769a728cc48940f75e60588f3&t=1782234240&sid=f6KHhdukGO


作者: zaisa123    時間: 2011-10-12 09:41

590+CPU  得 2個 240排 會唔會太小?
咁樣個溫度應該唔會太好睇

590始終都係雙GPU  你得 240排 真係 太小啦

仲有你要諗用3分喉定係4分喉
買喉咀要睇番

你唔好咁心急 計好哂你自己想要D咩野先
始終你用既係高階卡 溫度一定高
你要預番要轉水冷 真係好多野要諗
個箱裝唔裝到D卡 洗唔洗改/換
屋企有冇地方放

水冷呢D野 一買錯就會一闊三大
作者: gn01934130    時間: 2011-10-12 10:05

本帖最後由 gn01934130 於 2011-10-12 10:07 編輯
590+CPU  得 2個 240排 會唔會太小?
咁樣個溫度應該唔會太好睇

590始終都係雙GPU  你得 240排 真係 太小啦 ...
zaisa123 發表於 2011-10-12 09:41


咁張590 要360嗎??
3分喉同4分喉又係咩黎@@?
我未咁快買住..
因為想早d做定功課..
到時一次過玩哂..
個case一定放得落張卡..
同埋都會夠位放水冷既野..
係冷排果到煩少少..

我都係2-3個月後先買..
CPU一個240排都夠??
590就用360..?
果d喉..冷頭..
有好多種...
唔知道有咩分別....
作者: HKDMC    時間: 2011-10-12 10:17

回復 67# gn01934130


    係美金。用paypal比$$
作者: gn01934130    時間: 2011-10-12 10:37

回復  gn01934130


    係美金。用paypal比$$
HKDMC 發表於 2011-10-12 10:17



    visa master card果d得唔得?
作者: HKDMC    時間: 2011-10-12 11:19

回復 71# gn01934130


    Pcs唔可以直接用visa

你要去paypal開個account跟住登記埋張visa就Ok
作者: gn01934130    時間: 2011-10-12 17:16

回復  gn01934130


    Pcs唔可以直接用visa

你要去paypal開個account跟住登記埋張visa就Ok ...
HKDMC 發表於 2011-10-12 11:19 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=25999175&ptid=1689282][/rl]



    好的..,唔該哂先
我想問一下我個list 差d 咩??
喉 管 水冷液 果d 我唔識簡 .
可以幫幫我嗎
作者: hangck    時間: 2011-10-12 18:03

你不如先換機箱之後先再買水冷會好d
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-12 18:22

好的..,唔該哂先
我想問一下我個list 差d 咩??
喉 管 水冷液 果d 我唔識簡 .
可以幫幫我嗎 ...
gn01934130 發表於 2011-10-12 17:16

我計埋FITTING起碼要6K,換埋箱都7-8K,呢D都係基本野

作者: zaisa123    時間: 2011-10-12 20:37

運費都差唔多1千 :funk:
作者: hangck    時間: 2011-10-12 21:09

運費都差唔多1千
zaisa123 發表於 2011-10-12 20:37


有好多野香港都買到cpu冷頭 d5 喉 鎖咀等等運費都平番d
洗鬼全部外國訂
作者: samtch    時間: 2011-10-12 22:21

有好多野香港都買到cpu冷頭 d5 喉 鎖咀等等運費都平番d
洗鬼全部外國訂 ...
hangck 發表於 2011-10-12 21:09



    同意..去linke找代訂吧..都幾平的
作者: yaocc0456    時間: 2011-10-12 22:44

同意..去linke找代訂吧..都幾平的
samtch 發表於 2011-10-12 22:21



    前日問過要月底先得 代訂
作者: gn01934130    時間: 2011-10-12 22:46

我計埋FITTING起碼要6K,換埋箱都7-8K,呢D都係基本野
leungwaiyin 發表於 2011-10-12 18:22

要換埋CASE先可以整到.3.?
作者: gn01934130    時間: 2011-10-12 22:47

同意..去linke找代訂吧..都幾平的
samtch 發表於 2011-10-12 22:21



    linke係團購來???
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-12 23:26

要換埋CASE先可以整到.3.?
gn01934130 發表於 2011-10-12 22:46

都係隨你姐,不過我睇個箱甘細,換得水冷都唔差果D錢換啦
作者: gn01934130    時間: 2011-10-12 23:30

都係隨你姐,不過我睇個箱甘細,換得水冷都唔差果D錢換啦
leungwaiyin 發表於 2011-10-12 23:26


岩岩買左無耐/3\
我已經覺得好大的了sosad
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-12 23:33

岩岩買左無耐/3\
我已經覺得好大的了sosad
gn01934130 發表於 2011-10-12 23:30

你個箱我諗240內置,480外置一定得
作者: gn01934130    時間: 2011-10-13 00:51

你個箱我諗240內置,480外置一定得
leungwaiyin 發表於 2011-10-12 23:33



可以啊@@"
作者: B-52    時間: 2011-10-13 01:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-13 18:00

CHING咁耐無見,變左高手了
B-52 發表於 2011-10-13 01:43

都係新手玩下姐
大把電子學要研究
作者: gn01934130    時間: 2011-10-13 18:36

都係新手玩下姐
大把電子學要研究
leungwaiyin 發表於 2011-10-13 18:00


c兄係唔係跟你果個list買就咩都齊哂@@?
240 for cpu
480 fot gpu?
作者: gn01934130    時間: 2011-10-13 20:22

本帖最後由 gn01934130 於 2011-10-13 20:37 編輯

回復 87# leungwaiyin
c兄係唔係咁裝??
未命名.png

480轉做360得唔得呢@@?

未命名1.png

有冇d架可以係機背轉彎?

好似
未命名2.png

個DDC應該轉返D5
我想問果個D5 係用5.25幾多個位??

原來我機頂可以裝360...
之後用過掛架 掛住個240係後面@@"

圖片附件: 未命名.png (2011-10-13 20:21, 33.96 KB) / 下載次數 9
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1261529&k=e03458a382e171bf402d07a88c9aad93&t=1782234240&sid=f6KHhdukGO



圖片附件: 未命名1.png (2011-10-13 20:21, 27.96 KB) / 下載次數 20
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1261530&k=adf55152e402fca72b32c0dfc7f34f1f&t=1782234240&sid=f6KHhdukGO



圖片附件: 未命名2.png (2011-10-13 20:25, 17.24 KB) / 下載次數 12
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1261531&k=dd1465b298977e0c93f5d68de215e428&t=1782234240&sid=f6KHhdukGO


作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-13 20:37

回復  leungwaiyin
c兄係唔係咁裝??


480轉做360得唔得呢@@?



有冇d架可以係機背轉彎?

好似


個DDC應 ...
gn01934130 發表於 2011-10-13 20:22

可以的唔超嘅話360+240都冇咩問題,當然CPU超少少都冇問題啦

呢個圖得啦
5.25係2個DVD位
作者: gn01934130    時間: 2011-10-13 20:39

可以的唔超嘅話360+240都冇咩問題,當然CPU超少少都冇問題啦

呢個圖得啦
5.25係2個DVD位 ...
leungwaiyin 發表於 2011-10-13 20:37



Good!!!
我宜家個list係
未命名4.png

C兄可唔可以幫我睇睇運費係幾多@@?

我360放係機頂for GPU?
240機背for CPU

定係好似張圖咁既setting?

圖片附件: 未命名4.png (2011-10-13 20:38, 131.33 KB) / 下載次數 13
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1261535&k=226a03c94813fa72b50bf9177f5678e1&t=1782234240&sid=f6KHhdukGO


作者: samtch    時間: 2011-10-13 20:46

回復 91# gn01934130


    PREFORMANCE PCS 好似唔送水冷液
作者: gn01934130    時間: 2011-10-13 21:02

回復  gn01934130


    PREFORMANCE PCS 好似唔送水冷液
samtch 發表於 2011-10-13 20:46


我個list 尾4果支係唔係黎架?
作者: samtch    時間: 2011-10-13 21:05

回復 93# gn01934130


    你可以訂...但好似話送唔到..因為上唔到飛機..
作者: gn01934130    時間: 2011-10-13 21:13

回復  gn01934130


    你可以訂...但好似話送唔到..因為上唔到飛機..
samtch 發表於 2011-10-13 21:05

姐係訂左都未必會送到??
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-13 21:21

本帖最後由 leungwaiyin 於 2011-10-13 21:24 編輯
Good!!!
我宜家個list係


C兄可唔可以幫我睇睇運費係幾多@@?

我360放係機頂for GPU?
240機背for CPU

...
gn01934130 發表於 2011-10-13 20:39

你仲有FIITING味買,水冷液可以唔買住,因為SSPO有得買
仲有水管你自己要揀色,我唔知你要咩色所以先揀左UV藍
作者: samtch    時間: 2011-10-13 21:22

你仲有FIITING味買,水冷液可以唔買住,因為SSPO有得買
leungwaiyin 發表於 2011-10-13 21:21


接頭隨時過千的要平就淘吧
作者: samtch    時間: 2011-10-13 21:23

回復 96# leungwaiyin


    你那套東西上好水沒有..上次跟你買的冷排我都搞好了..幾百完一樣可以水冷
作者: leungwaiyin    時間: 2011-10-13 21:25

回復  leungwaiyin


    你那套東西上好水沒有..上次跟你買的冷排我都搞好了..幾百完一樣可以水冷 ...
samtch 發表於 2011-10-13 21:23

個GPU冷頭有流水問題--
個條友仲整緊,HKDMC SORRY,仲要用多一兩星期,煩到你唔好意思
作者: gn01934130    時間: 2011-10-13 21:33

你仲有FIITING味買,水冷液可以唔買住,因為SSPO有得買
仲有水管你自己要揀色,我唔知你要咩色所以先揀左UV藍 ...
leungwaiyin 發表於 2011-10-13 21:21

仲有咩FIITING未買@@?
UV藍我岩啊@"@
水冷液到時買左set野再去買都唔遲





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2