作者: 肥寶 時間: 2011-8-21 14:50 標題: 超新手一體化水冷問題 第一彈
我從未玩過水冷,用開原裝intel 散熱,屋企又比開冷氣,D風扇又好嘈,下年想試下水冷
但我有好多問題:
1.一體化易唔易溜水?
2.正確安裝,IDLE溫度會唔會高過原裝?
3.個水冷頭轉個時有冇聲?<------有少少低能,請唔好怪小弟
4.清洗個冷排難唔難?可唔可以用野察佢?
作者: andesapple 時間: 2011-8-21 17:04
回復 1# 肥寶
1.一體化易唔易溜水? > 基本上唔會漏~
2.正確安裝,IDLE溫度會唔會高過原裝? > 一定好過原裝啦!
3.個水冷頭轉個時有冇聲?<------有少少低能,請唔好怪小弟 > 點會冇?!
4.清洗個冷排難唔難?可唔可以用野察佢? > 唔難, 勤力時就用吸塵機, 偷懶時就"係咁鄧""鄧"o的塵出黎~
作者: 肥寶 時間: 2011-8-21 17:25
係咁鄧.?得唔得?
作者: XABI 時間: 2011-8-21 17:33
成隻拎去水喉沖,不過只沖冷排好啦,唔好沖埋個頭,果面有電子野
作者: andesapple 時間: 2011-8-22 11:15
回復 3# 肥寶
梗係得啦~
不過個地下之後要抺囉~


