Board logo

標題: 超新手一體化水冷問題 第一彈 [打印本頁]

作者: 肥寶    時間: 2011-8-21 14:50     標題: 超新手一體化水冷問題 第一彈

我從未玩過水冷,用開原裝intel 散熱,屋企又比開冷氣,D風扇又好嘈,下年想試下水冷

但我有好多問題:
1.一體化易唔易溜水?
2.正確安裝,IDLE溫度會唔會高過原裝?
3.個水冷頭轉個時有冇聲?<------有少少低能,請唔好怪小弟
4.清洗個冷排難唔難?可唔可以用野察佢?
作者: andesapple    時間: 2011-8-21 17:04

回復 1# 肥寶

1.一體化易唔易溜水? > 基本上唔會漏~
2.正確安裝,IDLE溫度會唔會高過原裝? > 一定好過原裝啦!
3.個水冷頭轉個時有冇聲?<------有少少低能,請唔好怪小弟 > 點會冇?!
4.清洗個冷排難唔難?可唔可以用野察佢? > 唔難, 勤力時就用吸塵機, 偷懶時就"係咁鄧""鄧"o的塵出黎~
作者: 肥寶    時間: 2011-8-21 17:25

回復  肥寶

1.一體化易唔易溜水? > 基本上唔會漏~
2.正確安裝,IDLE溫度會唔會高過原裝? > 一定好過原裝啦 ...
andesapple 發表於 2011-8-21 17:04


係咁鄧.?得唔得?
作者: XABI    時間: 2011-8-21 17:33

係咁鄧.?得唔得?
肥寶 發表於 2011-8-21 17:25

成隻拎去水喉沖,不過只沖冷排好啦,唔好沖埋個頭,果面有電子野
作者: andesapple    時間: 2011-8-22 11:15

回復 3# 肥寶

梗係得啦~
不過個地下之後要抺囉~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2