作者: alexfok 時間: 2011-7-20 00:37 標題: 新手~ 想問殺菌
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 蔥頭 時間: 2011-7-20 01:10
我未聽過~
作者: Method 時間: 2011-7-20 01:16
水冷液本身就唔易生細菌, 而且經常流動, 無必要特登殺菌
作者: O人 時間: 2011-7-20 01:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 貧僧 時間: 2011-7-20 11:54
純銀條可以~~~~~~~~
作者: apple_100 時間: 2011-7-20 11:59
本帖最後由 apple_100 於 2011-7-20 12:00 編輯
回復 4# O人
想同你講得果4,50度邊殺得死細菌
作者: Method 時間: 2011-7-20 12:06
堅持要殺菌的話, 加uvc紫外燈照住d水就可以了
作者: CorsairX 時間: 2011-7-20 13:38
Agree , warm water d菌先最 high
作者: hangck 時間: 2011-7-20 13:54
回復 7# Method
加了UVC都會有菌
最好係使用10個月到大掃除1次
作者: ben381360 時間: 2011-7-20 13:58
回復 8# CorsairX
要得閒拎張580FULL LOAD下
加到80度殺下菌
作者: Summer 時間: 2011-7-20 15:30
咁加漂白水囉,1比99就得
作者: ktt160 時間: 2011-7-20 15:43
如果D水冷液係有鹼性,微生物一般難D有掛
同埋如果水冷液水既濃度唔高既話,
細胞係會因為浸係高滲溶液到失水而死..
如果你D水冷液係缺氧既話D微生物冇可能生存到掛...
而且水冷液入面我諗冇咩有機物可以食得= ="
作者: HKDMC 時間: 2011-7-20 16:33
煲滾d水冷液 一定殺菌

