Board logo

標題: 新手~ 想問殺菌 [打印本頁]

作者: alexfok    時間: 2011-7-20 00:37     標題: 新手~ 想問殺菌

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 蔥頭    時間: 2011-7-20 01:10

咁岩見到人問野,提到殺菌
想問係咪可以買d 水液加落去水冷液到殺菌..
同埋需唔需要成日打理set 水冷?

thx ...
alexfok 發表於 2011-7-20 00:37


我未聽過~
作者: Method    時間: 2011-7-20 01:16

水冷液本身就唔易生細菌, 而且經常流動, 無必要特登殺菌
作者: O人    時間: 2011-7-20 01:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 貧僧    時間: 2011-7-20 11:54

純銀條可以~~~~~~~~
作者: apple_100    時間: 2011-7-20 11:59

本帖最後由 apple_100 於 2011-7-20 12:00 編輯

回復 4# O人


想同你講得果4,50度邊殺得死細菌
作者: Method    時間: 2011-7-20 12:06

堅持要殺菌的話, 加uvc紫外燈照住d水就可以了
作者: CorsairX    時間: 2011-7-20 13:38

回復  O人


想同你講得果4,50度邊殺得死細菌
apple_100 發表於 2011-7-20 11:59


Agree ,  warm water d菌先最 high
作者: hangck    時間: 2011-7-20 13:54

回復 7# Method

加了UVC都會有菌
最好係使用10個月到大掃除1次
作者: ben381360    時間: 2011-7-20 13:58

回復 8# CorsairX


    要得閒拎張580FULL LOAD下
加到80度殺下菌
作者: Summer    時間: 2011-7-20 15:30

咁加漂白水囉,1比99就得
作者: ktt160    時間: 2011-7-20 15:43

如果D水冷液係有鹼性,微生物一般難D有掛
同埋如果水冷液水既濃度唔高既話,
細胞係會因為浸係高滲溶液到失水而死..
如果你D水冷液係缺氧既話D微生物冇可能生存到掛...
而且水冷液入面我諗冇咩有機物可以食得= ="
作者: HKDMC    時間: 2011-7-20 16:33

煲滾d水冷液 一定殺菌





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2