Board logo

標題: 買水冷問題 [打印本頁]

作者: 六哥哥    時間: 2011-5-28 03:49     標題: 買水冷問題

請問各位c兄,依家除左灣仔有水冷d野賣之外,重有邊到可以買水冷野??
作者: 02chupet    時間: 2011-5-28 04:58

A Shop~
Bitxpower
作者: silaoye47    時間: 2011-5-28 05:29

上網訂.....
作者: leungwaiyin    時間: 2011-5-28 08:21

請問各位c兄,依家除左灣仔有水冷d野賣之外,重有邊到可以買水冷野??
六哥哥 發表於 2011-5-28 03:49

香港:http://www.linkecomputer.com/category/?dp=1&majorcatid=144

USA:http://www.performance-pcs.com/c ... 8affb6a97debfcc3ba0
作者: wongkit23232223    時間: 2011-5-28 13:46

請問各位c兄,依家除左灣仔有水冷d野賣之外,重有邊到可以買水冷野??
六哥哥 發表於 2011-5-28 03:49


如果新手要玩水冷
都係去USA既Performance-PCS買好d
因為多款揀,而且齊貨,可以一次過成套買哂
但新手的話個人就建議只係行CPU
如果再加埋DISPLAY既話水路要考慮太多野
到時一定出問題,漏買野、買錯野,一定會心痛死你

如果只係想接觸一下水冷
可以揀一體化水冷同A SIR既台灣品牌水冷
但係效能普通
作者: ds9flo    時間: 2011-5-28 14:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 六哥哥    時間: 2011-5-28 19:00

話明新手, 第一次梗係去 A-shop 交下學費 , 等到有絰驗時就會自然識路去買   ...
ds9flo 發表於 2011-5-28 02:23 PM


A shop 都有得買水冷?多唔多件賣?
作者: CorsairX    時間: 2011-5-28 22:03

如果新手要玩水冷
都係去USA既Performance-PCS買好d
因為多款揀,而且齊貨,可以一次過成套買哂
但新手的 ...
wongkit23232223 發表於 2011-5-28 13:46



但其實Display card 先最需要水冷...
作者: lwyk    時間: 2011-5-28 22:18

但其實Display card 先最需要水冷...
CorsairX 發表於 2011-5-28 22:03


呢位ching 識貨
因為display card 係發熱量最高
高溫的display card 會比高溫的CPU FAN 發出的嘈音大
作者: lwyk    時間: 2011-5-28 22:21

A shop 都有得買水冷?多唔多件賣?
六哥哥 發表於 2011-5-28 19:00



新手larkooler 就岩玩
千拎蚊貨仔
玩熟左就會中毒
先至再向高階野埋手
作者: 艾飛塔肥    時間: 2011-5-28 23:02

我去左A SIR度交左學費喇
加左個GPU BLOCK
溫度都唔係差
最緊要係靜!!!
作者: simplekk    時間: 2011-5-29 00:46

新手larkooler 就岩玩
千拎蚊貨仔
玩熟左就會中毒
先至再向高階野埋手 ...
lwyk 發表於 2011-5-28 22:21

講緊我丫師兄
作者: lwyk    時間: 2011-5-29 01:55

講緊我丫師兄
simplekk 發表於 2011-5-29 00:46



係ar
唔止係你
我都一樣中左招
作者: ds9flo    時間: 2011-5-29 10:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken125111    時間: 2011-5-29 12:11

如果三分鐘熱度就玩套裝或一體式水冷,
想效能好啲當然上網訂啦
作者: 蔥頭    時間: 2011-5-30 14:44

講緊我丫師兄
simplekk 發表於 2011-5-29 00:46


係我唔好...
作者: simplekk    時間: 2011-5-30 19:13

蔥兄學華仔話齋"我無用槍指住佢地咖喎"





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2