作者: 六哥哥 時間: 2011-5-28 03:49 標題: 買水冷問題
請問各位c兄,依家除左灣仔有水冷d野賣之外,重有邊到可以買水冷野??
作者: 02chupet 時間: 2011-5-28 04:58
A Shop~
Bitxpower
作者: silaoye47 時間: 2011-5-28 05:29
上網訂.....
作者: leungwaiyin 時間: 2011-5-28 08:21
香港:http://www.linkecomputer.com/category/?dp=1&majorcatid=144
USA:http://www.performance-pcs.com/c ... 8affb6a97debfcc3ba0
作者: wongkit23232223 時間: 2011-5-28 13:46
如果新手要玩水冷
都係去USA既Performance-PCS買好d
因為多款揀,而且齊貨,可以一次過成套買哂
但新手的話個人就建議只係行CPU
如果再加埋DISPLAY既話水路要考慮太多野
到時一定出問題,漏買野、買錯野,一定會心痛死你
如果只係想接觸一下水冷
可以揀一體化水冷同A SIR既台灣品牌水冷
但係效能普通
作者: ds9flo 時間: 2011-5-28 14:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 六哥哥 時間: 2011-5-28 19:00
A shop 都有得買水冷?多唔多件賣?
作者: CorsairX 時間: 2011-5-28 22:03
如果新手要玩水冷
都係去USA既Performance-PCS買好d
因為多款揀,而且齊貨,可以一次過成套買哂
但新手的 ...
wongkit23232223 發表於 2011-5-28 13:46
但其實Display card 先最需要水冷...
作者: lwyk 時間: 2011-5-28 22:18
呢位ching 識貨
因為display card 係發熱量最高
高溫的display card 會比高溫的CPU FAN 發出的嘈音大
作者: lwyk 時間: 2011-5-28 22:21
新手larkooler 就岩玩
千拎蚊貨仔
玩熟左就會中毒
先至再向高階野埋手
作者: 艾飛塔肥 時間: 2011-5-28 23:02
我去左A SIR度交左學費喇
加左個GPU BLOCK
溫度都唔係差
最緊要係靜!!!
作者: simplekk 時間: 2011-5-29 00:46
講緊我丫師兄
作者: lwyk 時間: 2011-5-29 01:55
係ar
唔止係你
我都一樣中左招

作者: ds9flo 時間: 2011-5-29 10:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken125111 時間: 2011-5-29 12:11
如果三分鐘熱度就玩套裝或一體式水冷,
想效能好啲當然上網訂啦
作者: 蔥頭 時間: 2011-5-30 14:44
係我唔好...
作者: simplekk 時間: 2011-5-30 19:13
蔥兄學華仔話齋"我無用槍指住佢地咖喎"

