作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 00:25 標題: 好眼訓Zzz~~~不過都要放毒 XD
好眼訓Zzz
不過要毒下大家






又多又重仲要分貨

你班友仔快D請我飲茶
訓ZZzzzzzzzz
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 00:28
本帖最後由 HKDMC 於 2011-5-17 00:36 編輯
物主請快速上水
記得請我飲茶
作者: wanyiuchung 時間: 2011-5-17 00:30
有勞ching了。
好多寶物。
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 00:34
注意
有些item送到來時包裝爛了少許
不便之處,敬請原諒
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 00:44
我哋比機會你放毒,應該你請啦!
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 00:48
看來我吃力不討好


作者: rex_lyl_lkyamb 時間: 2011-5-17 00:52
你地班友仔有冇人性架,成日放毒,我都就黎中毒啦
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 00:55
錫你都來不及啦
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 00:57
我哋先係受害者呀
作者: silaoye47 時間: 2011-5-17 02:33
C主你中毒太深:funk:
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 10:25
我才是最終受害者
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 10:26
點解呀?
應該好有滿足感啦!

作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 10:31
個兩箱野又大又重

又要分貨又要約交收

滿足感下降50%

作者: ken125111 時間: 2011-5-17 10:33
咁都要兩箱:funk:
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 10:42
個6盒喉都幾大盒
第一幅圖都唔野小
仲有一隻monster排我無影出來
作者: lwyk 時間: 2011-5-17 10:54
我個可愛的vga 頭哦
睇黎呢個星期有野玩啦
作者: lwyk 時間: 2011-5-17 10:57
甘樣就可以等你見下各深藏不露的各位水冷ching
你唔係滿足感又加番分呢
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 10:59
點解唔POST埋出嚟呀?
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 11:00
面交難就時間
各位點睇
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 11:01
師兄就好啦!
我仲未搵到二手VGA頭呀

有排都未上到機呀
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 11:01
好野留最後
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 11:03
你想引死人咩!
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 11:06
通用vga頭???
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 11:07
YES!
作者: lwyk 時間: 2011-5-17 11:14
通用VGA 頭唔知點降好難搵
我留意左好耐
拍賣區都冇人肯放出黎
最後都係買左個新野玩
ching 你又快D買la
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 11:16
我都想買新,不過冇錢了!
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 11:18
你個張係咩卡???
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 11:20
藍寶4890-2GB
作者: lwyk 時間: 2011-5-17 11:25
你可以試下用larkooler 果個universal VGA block
我之前都係4890 加larkooler 最加sapphire 個供電heatsink
溫度都好OK ga
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 11:25
This one
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 11:29
太貴喇!我張非公版
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1184086&k=e9a80df57bd741f1cac8554c18f8bb62&t=1782195365&sid=38cggEZRNc

作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 11:33
你個散熱都唔平
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 11:34
都係二手收回來的$3XX
作者: lwyk 時間: 2011-5-17 11:52
其實universal VGA block
真係可以投資下
因為真係可以用好耐
用幾代card都得
作者: ken125111 時間: 2011-5-17 12:13
其實以家都冇時間打機,張卡溫度又唔係太高,
先諗著慢慢搵二手,玩水冷真係好貴!
作者: lwyk 時間: 2011-5-17 14:11
都真係架
我都好似計計埋埋已經玩左差唔多成4千幾
成部GS2都差唔多冇左啦
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 15:07
咩叫GS2
作者: pk00892000 時間: 2011-5-17 16:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Summer 時間: 2011-5-17 16:28
thx, ching
total幾重?
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 16:42
以我所知有兩個ching就到我 (葵青區)

作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 17:00
Total 55 lbs重
作者: Summer 時間: 2011-5-17 17:05
55 lbs
咁一次過就無乜可能lu....我葵青區都可以作者: ken125111 時間: 2011-5-17 17:42
我返工都响果邊,不過我返通宵更的
作者: lwyk 時間: 2011-5-17 18:57
我葵青都得架
Ching 已經幫左手訂
冇咩理由仲要再煩交收方面果d野架
地點由你決定啦
方便你就得
作者: HKDMC 時間: 2011-5-17 21:09
我住石梨


作者: maxima1314 時間: 2011-5-17 21:16
中晒毒了..本身重想+條水道..要用$1500到
諗住去馬場博一博...點知輸突了>.<
作者: 無法識別 時間: 2011-5-18 01:13
辛苦哂師兄!考完試即刻上水!
作者: pnedved 時間: 2011-5-18 03:34
大中毒
作者: Victor168 時間: 2011-5-18 19:50
有勞Ching
葵青區都應該可以,希望時間就到師兄.
作者: raiden 時間: 2011-5-19 05:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKDMC 時間: 2011-5-19 08:07
唔多覺HK有先訂埋
作者: HKDMC 時間: 2011-5-19 10:46
lee 2個item包裝有破損手多打開來看
個EK水箱堅正

我既fitting

作者: kw223 時間: 2011-5-19 12:17
等睇各位靚機上水靚相
作者: Summer 時間: 2011-5-19 20:26
今日見到好大袋
作者: alex_198881 時間: 2011-5-19 23:33
真係好毒呀...引死人
作者: pk00892000 時間: 2011-5-20 10:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken125111 時間: 2011-5-20 11:26
我一起身嘭嘭聲出SSP交收
唉!慘到好似搶嘢咁,好彩果時冇人叫搶嘢呀
唔係我就大鑊喇!

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1185448&k=b9709f61695f2500c9f6e1b5ce71d086&t=1782195365&sid=38cggEZRNc

作者: leungdwk 時間: 2011-5-20 11:27
wait for u final setup
作者: lwyk 時間: 2011-5-20 13:06
本帖最後由 lwyk 於 2011-5-20 13:16 編輯
我果部琴晚就搞掂左la
從新執過D線
洗下套水冷
甘就用左我差唔多成8個鐘啦

用緊GTX570
clock 750
配左個EK waterblock之後
RoomTemp 30度~
Idle 33度
FullLLoad 2分鐘 39度
之後原裝舊散熱一full load 就去到差唔多成90度
遲D有時間影埋張全機照出黎先
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1185469&k=2da842a62abda5dc5ad51c341741bf44&t=1782195365&sid=38cggEZRNc

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1185470&k=80b4c7ddf150f98add42a285e5d474b7&t=1782195365&sid=38cggEZRNc

作者: ken125111 時間: 2011-5-20 13:20
咁快手!
作者: computerman2 時間: 2011-5-22 20:49
ching 係水冷方面都好活躍下


