Board logo

標題: 好眼訓Zzz~~~不過都要放毒 XD [打印本頁]

作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 00:25     標題: 好眼訓Zzz~~~不過都要放毒 XD

好眼訓Zzz

不過要毒下大家















又多又重仲要分貨

你班友仔快D請我飲茶

訓ZZzzzzzzzz
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 00:28

本帖最後由 HKDMC 於 2011-5-17 00:36 編輯

物主請快速上水


記得請我飲茶
作者: wanyiuchung    時間: 2011-5-17 00:30

有勞ching了。
好多寶物。
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 00:34

注意

有些item送到來時包裝爛了少許

不便之處,敬請原諒
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 00:44

我哋比機會你放毒,應該你請啦!
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 00:48

我哋比機會你放毒,應該你請啦!
ken125111 發表於 2011-5-17 00:44



    看來我吃力不討好
作者: rex_lyl_lkyamb    時間: 2011-5-17 00:52

你地班友仔有冇人性架,成日放毒,我都就黎中毒啦
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 00:55

看來我吃力不討好
HKDMC 發表於 17/5/2011 00:48



    錫你都來不及啦
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 00:57

你地班友仔有冇人性架,成日放毒,我都就黎中毒啦
rex_lyl_lkyamb 發表於 17/5/2011 00:52



    我哋先係受害者呀
作者: silaoye47    時間: 2011-5-17 02:33

C主你中毒太深:funk:
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 10:25

我哋先係受害者呀
ken125111 發表於 2011-5-17 00:57



    我才是最終受害者
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 10:26

我才是最終受害者
HKDMC 發表於 17/5/2011 10:25


點解呀?
應該好有滿足感啦!
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 10:31

個兩箱野又大又重

又要分貨又要約交收

滿足感下降50%
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 10:33

個兩箱野又大又重

又要分貨又要約交收

滿足感下降50%
HKDMC 發表於 17/5/2011 10:31



    咁都要兩箱:funk:
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 10:42

咁都要兩箱
ken125111 發表於 2011-5-17 10:33



    個6盒喉都幾大盒

第一幅圖都唔野小

仲有一隻monster排我無影出來
作者: lwyk    時間: 2011-5-17 10:54

我個可愛的vga 頭哦

睇黎呢個星期有野玩啦
作者: lwyk    時間: 2011-5-17 10:57

個兩箱野又大又重

又要分貨又要約交收

滿足感下降50%
HKDMC 發表於 2011-5-17 10:31


甘樣就可以等你見下各深藏不露的各位水冷ching
你唔係滿足感又加番分呢
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 10:59

個6盒喉都幾大盒

第一幅圖都唔野小

仲有一隻monster排我無影出來 ...
HKDMC 發表於 17/5/2011 10:42



    點解唔POST埋出嚟呀?
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 11:00

面交難就時間

各位點睇
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 11:01

我個可愛的vga 頭哦

睇黎呢個星期有野玩啦
lwyk 發表於 17/5/2011 10:54


師兄就好啦!
我仲未搵到二手VGA頭呀
有排都未上到機呀
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 11:01

點解唔POST埋出嚟呀?
ken125111 發表於 2011-5-17 10:59



    好野留最後
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 11:03

好野留最後
HKDMC 發表於 17/5/2011 11:01



    你想引死人咩!
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 11:06

師兄就好啦!
我仲未搵到二手VGA頭呀
有排都未上到機呀
ken125111 發表於 2011-5-17 11:01



    通用vga頭???
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 11:07

通用vga頭???
HKDMC 發表於 17/5/2011 11:06


YES!
作者: lwyk    時間: 2011-5-17 11:14

YES!
ken125111 發表於 2011-5-17 11:07



通用VGA 頭唔知點降好難搵
我留意左好耐
拍賣區都冇人肯放出黎
最後都係買左個新野玩
ching 你又快D買la
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 11:16

通用VGA 頭唔知點降好難搵
我留意左好耐
拍賣區都冇人肯放出黎
最後都係買左個新野玩
ching  ...
lwyk 發表於 17/5/2011 11:14


我都想買新,不過冇錢了!
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 11:18

我都想買新,不過冇錢了!
ken125111 發表於 2011-5-17 11:16



    你個張係咩卡???
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 11:20

你個張係咩卡???
HKDMC 發表於 17/5/2011 11:18



    藍寶4890-2GB
作者: lwyk    時間: 2011-5-17 11:25

藍寶4890-2GB
ken125111 發表於 2011-5-17 11:20



你可以試下用larkooler 果個universal VGA block
我之前都係4890 加larkooler 最加sapphire 個供電heatsink
溫度都好OK ga
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 11:25

藍寶4890-2GB
ken125111 發表於 2011-5-17 11:20



This one
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 11:29

HKDMC 發表於 17/5/2011 11:25

太貴喇!我張非公版

圖片附件: 66299_1610672635755_1504423487_31533415_3572669_n.jpg (2011-5-17 11:29, 88.11 KB) / 下載次數 7
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1184086&k=e9a80df57bd741f1cac8554c18f8bb62&t=1782195365&sid=38cggEZRNc


作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 11:33

太貴喇!我張非公版
ken125111 發表於 2011-5-17 11:29



    你個散熱都唔平
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 11:34

你個散熱都唔平
HKDMC 發表於 17/5/2011 11:33


都係二手收回來的$3XX
作者: lwyk    時間: 2011-5-17 11:52

都係二手收回來的$3XX
ken125111 發表於 2011-5-17 11:34



其實universal VGA block
真係可以投資下
因為真係可以用好耐
用幾代card都得
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 12:13

其實universal VGA block
真係可以投資下
因為真係可以用好耐
用幾代card都得 ...
lwyk 發表於 17/5/2011 11:52



    其實以家都冇時間打機,張卡溫度又唔係太高,
先諗著慢慢搵二手,玩水冷真係好貴!
作者: lwyk    時間: 2011-5-17 14:11

其實以家都冇時間打機,張卡溫度又唔係太高,
先諗著慢慢搵二手,玩水冷真係好貴! ...
ken125111 發表於 2011-5-17 12:13


都真係架
我都好似計計埋埋已經玩左差唔多成4千幾
成部GS2都差唔多冇左啦
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 15:07

都真係架
我都好似計計埋埋已經玩左差唔多成4千幾
成部GS2都差唔多冇左啦 ...
lwyk 發表於 2011-5-17 14:11



    咩叫GS2
作者: pk00892000    時間: 2011-5-17 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Summer    時間: 2011-5-17 16:28

thx, ching
total幾重?不如你提議一個時間,地點就你的,唔得嗰d遲d再送上A先攞得唔得?
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 16:42

thx, ching
total幾重?不如你提議一個時間,地點就你的,唔得嗰d遲d再送上A先攞得唔得? ...
Summer 發表於 2011-5-17 16:28


以我所知有兩個ching就到我 (葵青區)
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 17:00

Total 55 lbs重
作者: Summer    時間: 2011-5-17 17:05

55 lbs咁一次過就無乜可能lu....我葵青區都可以
作者: ken125111    時間: 2011-5-17 17:42

以我所知有兩個ching就到我 (葵青區)
HKDMC 發表於 17/5/2011 16:42

我返工都响果邊,不過我返通宵更的
作者: lwyk    時間: 2011-5-17 18:57

以我所知有兩個ching就到我 (葵青區)
HKDMC 發表於 2011-5-17 16:42



我葵青都得架
Ching 已經幫左手訂
冇咩理由仲要再煩交收方面果d野架
地點由你決定啦
方便你就得
作者: HKDMC    時間: 2011-5-17 21:09

我住石梨
作者: maxima1314    時間: 2011-5-17 21:16

中晒毒了..本身重想+條水道..要用$1500到
諗住去馬場博一博...點知輸突了>.<
作者: 無法識別    時間: 2011-5-18 01:13

辛苦哂師兄!考完試即刻上水!
作者: pnedved    時間: 2011-5-18 03:34

大中毒
作者: Victor168    時間: 2011-5-18 19:50

有勞Ching
葵青區都應該可以,希望時間就到師兄.
作者: raiden    時間: 2011-5-19 05:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKDMC    時間: 2011-5-19 08:07

Where in HK can I get that AKASA SATA CABLE, Ching???

THANKS
raiden 發表於 2011-5-19 05:51



    唔多覺HK有先訂埋
作者: HKDMC    時間: 2011-5-19 10:46

lee 2個item包裝有破損手多打開來看

個EK水箱堅正







我既fitting


作者: kw223    時間: 2011-5-19 12:17

等睇各位靚機上水靚相
作者: Summer    時間: 2011-5-19 20:26

今日見到好大袋
作者: alex_198881    時間: 2011-5-19 23:33

真係好毒呀...引死人
作者: pk00892000    時間: 2011-5-20 10:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken125111    時間: 2011-5-20 11:26

我一起身嘭嘭聲出SSP交收 ,連袋都冇攞 ,
唉!慘到好似搶嘢咁,好彩果時冇人叫搶嘢呀 !
唔係我就大鑊喇!

圖片附件: P1000412.jpg (2011-5-20 11:26, 146.51 KB) / 下載次數 18
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1185448&k=b9709f61695f2500c9f6e1b5ce71d086&t=1782195365&sid=38cggEZRNc


作者: leungdwk    時間: 2011-5-20 11:27

wait for u final setup
作者: lwyk    時間: 2011-5-20 13:06

本帖最後由 lwyk 於 2011-5-20 13:16 編輯

我果部琴晚就搞掂左la
從新執過D線
洗下套水冷
甘就用左我差唔多成8個鐘啦

用緊GTX570
clock 750
配左個EK waterblock之後
RoomTemp 30度~

Idle  33度
1.JPG

FullLLoad 2分鐘 39度  都估唔到可以壓到甘低溫
之後原裝舊散熱一full load 就去到差唔多成90度
2.JPG

遲D有時間影埋張全機照出黎先

圖片附件: 1.JPG (2011-5-20 13:13, 130.47 KB) / 下載次數 18
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1185469&k=2da842a62abda5dc5ad51c341741bf44&t=1782195365&sid=38cggEZRNc



圖片附件: 2.JPG (2011-5-20 13:13, 110.01 KB) / 下載次數 22
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1185470&k=80b4c7ddf150f98add42a285e5d474b7&t=1782195365&sid=38cggEZRNc


作者: ken125111    時間: 2011-5-20 13:20

我果部琴晚就搞掂左la
從新執過D線
洗下套水冷
甘就用左我差唔多成8個鐘啦

用緊GTX570
clock 750
...
lwyk 發表於 20/5/2011 13:06


咁快手!
作者: computerman2    時間: 2011-5-22 20:49

ching 係水冷方面都好活躍下   成日都收同買好多水冷野

好眼訓Zzz

不過要毒下大家















又多又重仲要分貨

你班友仔快D請我飲茶 ...
HKDMC 發表於 2011-5-17 00:25





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2