作者: chessinli 時間: 2011-5-15 10:55 標題: 冷排size的選擇
小弟2600k + gtx580
360排定280排好呢..?
作者: ds9flo 時間: 2011-5-15 12:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chessinli 時間: 2011-5-15 13:15
http://www.realredraider.com/vbulletin/showthread.php?t=5784
But in this review, the performance is very close at 1200rpm
作者: leungwaiyin 時間: 2011-5-15 13:24
你要睇佢厚定薄,仲要睇係吹定吸.又要睇風速
不過一般係360勁D
XSPC RX360 同Phobya G-Changer 360 1.2 都OK
E加PA 360唔抵買啦
作者: chessinli 時間: 2011-5-15 13:34
你要睇佢厚定薄,仲要睇係吹定吸.又要睇風速
不過一般係360勁D
XSPC RX360 同Phobya G-Changer 360 1.2 ...
leungwaiyin 發表於 2011-5-15 13:24
個review裡面 GTX280 vs RX360, 風速1200rpm
大家效能差唔多wor
作者: leungwaiyin 時間: 2011-5-15 13:40
本帖最後由 leungwaiyin 於 2011-5-15 13:43 編輯
不過黑冰GTX280貴過RX360
嚴格黎講360都係勁過280,仲有唔同風扇有唔同效果
而且你行2個頭
作者: chessinli 時間: 2011-5-15 13:51
我打算wing14 x 2 黎推
既然效能差唔多, 少把fan就靜d嘛
不過唔知推埋gtx580效能係咪真係差唔多就真
作者: ds9flo 時間: 2011-5-15 16:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungwaiyin 時間: 2011-5-15 18:26
冇錯,唔一定要用曬,而且買得水冷,都唔肘在一百幾十去買風扇啦
作者: Summer 時間: 2011-5-15 19:05
360啦,580好hot

作者: chessinli 時間: 2011-5-16 19:25
我只係想靜d姐
作者: LOONG 時間: 2011-5-16 19:30
有d水冷系360X3,不過唔知道效果如何!作者: aquamarine210 時間: 2011-5-16 19:35
回復 11# chessinli
個人就認為水泠手尾長唔值得
作者: simplekk 時間: 2011-5-16 21:39
本帖最後由 simplekk 於 2011-5-16 21:41 編輯
小弟建議會係一步到位, 唔會到時買左280後, 後悔當初無揀360, 可以的話考慮埋480/560 XD
同埋水冷野二手市場個價比較低... 師兄有錢既就另計XD
作者: ken125111 時間: 2011-5-16 22:39
好同意師兄講法,好多人開頭玩水都而為夠玩,點知玩上咗癮,最後又要換嘢,二手亦係個好選擇!
作者: loasjerry 時間: 2011-5-17 15:18
分排好D

作者: Mr.朗 時間: 2011-5-21 21:44
double 360
作者: CorsairX 時間: 2011-5-22 23:03
如果有$$$有Space , 360 radiator of coz
作者: lungzero 時間: 2011-5-23 20:43
有錢有空間
一定係360
散熱面積點都大d
作者: 東_StM 時間: 2011-5-23 21:51
你兩樣野都今熱情,分兩條loop好D
作者: kkeennn2605 時間: 2011-5-23 22:25
must be 360幾多錢??
作者: 東_StM 時間: 2011-5-23 22:27
回復 21# kkeennn2605
taobao aluminium 360 <rmb200

