Board logo

標題: 冷排size的選擇 [打印本頁]

作者: chessinli    時間: 2011-5-15 10:55     標題: 冷排size的選擇

小弟2600k + gtx580
360排定280排好呢..?
作者: ds9flo    時間: 2011-5-15 12:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chessinli    時間: 2011-5-15 13:15

must be 360
ds9flo 發表於 2011-5-15 12:06

http://www.realredraider.com/vbulletin/showthread.php?t=5784

But in this review, the performance is very close at 1200rpm
作者: leungwaiyin    時間: 2011-5-15 13:24

But in this review, the performance is very close at 1200rpm
chessinli 發表於 2011-5-15 13:15

你要睇佢厚定薄,仲要睇係吹定吸.又要睇風速

不過一般係360勁D

XSPC RX360 同Phobya G-Changer 360 1.2 都OK

E加PA 360唔抵買啦
作者: chessinli    時間: 2011-5-15 13:34

你要睇佢厚定薄,仲要睇係吹定吸.又要睇風速

不過一般係360勁D

XSPC RX360 同Phobya G-Changer 360 1.2  ...
leungwaiyin 發表於 2011-5-15 13:24

個review裡面 GTX280 vs RX360, 風速1200rpm
大家效能差唔多wor
作者: leungwaiyin    時間: 2011-5-15 13:40

本帖最後由 leungwaiyin 於 2011-5-15 13:43 編輯
個review裡面 GTX280 vs RX360, 風速1200rpm
大家效能差唔多wor
chessinli 發表於 2011-5-15 13:34

不過黑冰GTX280貴過RX360

嚴格黎講360都係勁過280,仲有唔同風扇有唔同效果

而且你行2個頭
作者: chessinli    時間: 2011-5-15 13:51

不過黑冰GTX280貴過RX360

嚴格黎講360都係勁過280,仲有唔同風扇有唔同效果

而且你行2個頭 ...
leungwaiyin 發表於 2011-5-15 13:40


我打算wing14 x 2 黎推
既然效能差唔多, 少把fan就靜d嘛
不過唔知推埋gtx580效能係咪真係差唔多就真
作者: ds9flo    時間: 2011-5-15 16:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungwaiyin    時間: 2011-5-15 18:26

360 排都可以用雨把風扇, 冇規定一定係用三把扇 , 但水冷冷卻面積肯定大左, 有助散熱 .  通常去到頂 ...
ds9flo 發表於 2011-5-15 16:23

冇錯,唔一定要用曬,而且買得水冷,都唔肘在一百幾十去買風扇啦
作者: Summer    時間: 2011-5-15 19:05

360啦,580好hot
作者: chessinli    時間: 2011-5-16 19:25

冇錯,唔一定要用曬,而且買得水冷,都唔肘在一百幾十去買風扇啦
leungwaiyin 發表於 2011-5-15 18:26


我只係想靜d姐
作者: LOONG    時間: 2011-5-16 19:30

有d水冷系360X3,不過唔知道效果如何!
作者: aquamarine210    時間: 2011-5-16 19:35

回復 11# chessinli


    個人就認為水泠手尾長唔值得
作者: simplekk    時間: 2011-5-16 21:39

本帖最後由 simplekk 於 2011-5-16 21:41 編輯

小弟建議會係一步到位, 唔會到時買左280後, 後悔當初無揀360, 可以的話考慮埋480/560 XD
同埋水冷野二手市場個價比較低... 師兄有錢既就另計XD
作者: ken125111    時間: 2011-5-16 22:39

小弟建議會係一步到位, 唔會到時買左280後, 後悔當初無揀360, 可以的話考慮埋480/560 XD
同埋水冷野二手市 ...
simplekk 發表於 16/5/2011 21:39



    好同意師兄講法,好多人開頭玩水都而為夠玩,點知玩上咗癮,最後又要換嘢,二手亦係個好選擇!
作者: loasjerry    時間: 2011-5-17 15:18

分排好D
作者: Mr.朗    時間: 2011-5-21 21:44

double 360
作者: CorsairX    時間: 2011-5-22 23:03

如果有$$$有Space   , 360 radiator of coz
作者: lungzero    時間: 2011-5-23 20:43

有錢有空間
一定係360
散熱面積點都大d
作者: 東_StM    時間: 2011-5-23 21:51

你兩樣野都今熱情,分兩條loop好D
作者: kkeennn2605    時間: 2011-5-23 22:25

must be 360幾多錢??
作者: 東_StM    時間: 2011-5-23 22:27

回復 21# kkeennn2605


    taobao aluminium 360  <rmb200





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2