Board logo

標題: 轉貼:電腦機箱變身金魚缸,正野0.0 [打印本頁]

作者: Gibsonwwk    時間: 2011-5-14 16:36     標題: 轉貼:電腦機箱變身金魚缸,正野0.0

本帖最後由 Gibsonwwk 於 2011-5-14 16:38 編輯

http://www.youtube.com/watch?v=h ... ayer_embedded#at=44

用礦物油做散熱,礦物油沖沸點高,不導電!!!咁做係唔係幾好???XD最後有D水泡???咩黎?
不過唔係會影響牛既轉速???會唔會好易玩死隻牛?

有人解釋下佢既優oR缺點???
作者: hanglch    時間: 2011-5-14 16:42

太誇張了吧整個浸在入面, 以後要換零件都煩
作者: 0011ss22    時間: 2011-5-14 17:36

old news,

水泡係魚缸泵氣既

上面個set野玩左無耐機主嫌太熱
後來加左個radiator

隻牛無事既
反正都唔係靠把扇散熱

就係咁用左3年

link: http://www.pugetsystems.com/submerged.php

還有V2,V3新板本

想加野應該好難
有薄薄既油響d socket或slot既話
唔通電
接觸不良
咁就用唔到罅
係加都要好好清理
作者: Mr.朗    時間: 2011-5-21 21:45

太誇張了吧整個浸在入面, 以後要換零件都煩
作者: CorsairX    時間: 2011-5-21 23:11

Crazy mod...should I say it's creative?
作者: kkeennn2605    時間: 2011-5-22 13:37

係米真+????
作者: hon328    時間: 2011-5-22 14:48

回復 6# kkeennn2605
絕對是真,不用懷疑、!
作者: steve_1505    時間: 2011-5-22 15:26

真的不會整壞部腦嗎- -
作者: kkepic    時間: 2011-5-22 17:23

機件的熱力散去油中,油需然容熱量高,但始終也要散熱,這個設計,熱力可以散去那裏去??
作者: pc2366    時間: 2011-5-22 17:29

D油都要散熱架,積熱會令油溫升高而變質,產生毒氣....慢性自剎
作者: Gibsonwwk    時間: 2011-5-22 17:41

D油都要散熱架,積熱會令油溫升高而變質,產生毒氣....慢性自剎
pc2366 發表於 2011-5-22 17:29



    佢有幫D油散熱,#3有講佢地既官網....仲用左好耐- -'太神了...
作者: Mr.朗    時間: 2011-5-22 17:46

太誇張了吧積熱會令油溫升高而變質,產生毒氣....慢性自剎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2