Board logo

標題: 強化左ge ddc.......... [打印本頁]

作者: 阿拉金    時間: 2011-5-9 01:22     標題: 強化左ge ddc..........

本來用緊10w 拆機ddc 好地地但由於patpat痕想up上18w 3.3版 ddc 加多隻120厚排..於是又去淘一淘.........不幸的是3.3版已經賣光...頂..早半個月仲有嫁
跟著詢問左賣家..佢比喱隻野我睇
IMG_01790002.JPG
頂......又係10w ddc 薄版 他說這是改造版..一定比3.3版滿意..而且有1年保修..咁我姑且試一試
3天後..我收到這埋野
IMG_01780001.JPG
第一時間拆開隻ddc 睇
IMG_01800003.JPG
[DIYINHK]之前有師兄post 過的晶片組...........
IMG_01810001.JPG
其他部份同一般10w ddc 一樣..:funk:
等我過幾天得閒上機試試佢先到時再加用後感

淘後感...國產銅排現在漲價不少..舊年買隻360加厚雙水度只要190人仔...現在已升到290人仔了
還有我發現賣家追加了一隻印有ek logo 的360厚排...只賣300人仔...(應該是xx吧)

圖片附件: IMG_01780001.JPG (2011-5-9 00:53, 81.81 KB) / 下載次數 14
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1179701&k=aa62a24e3bce68f6515bcca7e37556d0&t=1782198393&sid=g6DdO1yJ8D



圖片附件: IMG_01790002.JPG (2011-5-9 00:59, 59.86 KB) / 下載次數 11
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1179706&k=991111ad0939b7cb36762b156a06b74b&t=1782198393&sid=g6DdO1yJ8D



圖片附件: IMG_01800003.JPG (2011-5-9 00:58, 72.8 KB) / 下載次數 8
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1179707&k=0a68aad8acdeda9a5ad09c180309782c&t=1782198393&sid=g6DdO1yJ8D



圖片附件: IMG_01810001.JPG (2011-5-9 00:58, 90.76 KB) / 下載次數 9
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1179708&k=f4a76f4ebdfbaa837be06e2139ee4052&t=1782198393&sid=g6DdO1yJ8D


作者: lwyk    時間: 2011-5-9 01:30

回復 1# 阿拉金


呢隻野
真係好過10W
不過就一定唔夠18W 玩
你預佢勁10W 20%左右la
不過18W 就真係幾嘈下
呢隻ok slient ga
作者: 阿拉金    時間: 2011-5-9 01:56

回復 2# lwyk

如果換左個top 會唔會水流量勁點啊?我都比較喜歡淨
作者: HKDMC    時間: 2011-5-9 12:58

回復  lwyk

如果換左個top 會唔會水流量勁點啊?我都比較喜歡淨
阿拉金 發表於 2011-5-9 01:56



    師兄  能否pm淘寶店舖
作者: mclarenfung    時間: 2011-5-9 13:05

回復  阿拉金


呢隻野
真係好過10W
不過就一定唔夠18W 玩
你預佢勁10W 20%左右la
不過18W 就真係幾嘈下
...
lwyk 發表於 2011-5-9 01:30


DDC 18W 唔嘈...只要唔用佢個COVER 就OK了...
作者: lwyk    時間: 2011-5-9 13:18

DDC 18W 唔嘈...只要唔用佢個COVER 就OK了...
mclarenfung 發表於 2011-5-9 13:05



當然係用番原裝果個cover 計la

我就係用緊18W
咩top 都冇=.=
full speed 真係唔係野少
諗住過幾日得閒D
同埋D 訂果D水冷件到
就去linke買多個koolance top
上網睇koolance top 隔音超勁
又可以增加流量

作者: lwyk    時間: 2011-5-9 13:20

回復 3# 阿拉金


會勁D
靚的top可以減水阻
上網睇個
koolance top 好似好正
不過就好鬼死貴>.<
作者: 阿拉金    時間: 2011-5-9 14:00

有冇師兄知道是否再加電壓就可以提升轉速?
作者: HKDMC    時間: 2011-5-9 14:23

當然係用番原裝果個cover 計la

我就係用緊18W
咩top 都冇=.=
full speed 真係唔係野少
諗住 ...
lwyk 發表於 2011-5-9 13:18


linke你要早D去問

要乜無乜
作者: mclarenfung    時間: 2011-5-9 14:39

當然係用番原裝果個cover 計la

我就係用緊18W
咩top 都冇=.=
full speed 真係唔係野少
諗住 ...
lwyk 發表於 2011-5-9 13:18


i just using this top with water tank .
it better then original alot..

圖片附件: IMG_0348.JPG (2011-5-9 14:39, 96.41 KB) / 下載次數 7
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1179886&k=727372724257a06172b90016e209009b&t=1782198393&sid=g6DdO1yJ8D


作者: lwyk    時間: 2011-5-9 14:42

i just using this top with water tank .
it better then original alot..
mclarenfung 發表於 2011-5-9 14:39



幾靚bor
ching
咩野型號黎呢
作者: leungwaiyin    時間: 2011-5-9 14:43

有冇師兄知道是否再加電壓就可以提升轉速?
阿拉金 發表於 2011-5-9 14:00


會,不過會加多少少水溫,睇你個冷排轉得快唔快啦

順便問LINK
作者: 阿拉金    時間: 2011-5-9 14:55

回復 12# leungwaiyin

http://store.taobao.com/shop/vie ... 7e37f16381366ba.htm
有興趣就去淘下吧.........
作者: HKDMC    時間: 2011-5-9 14:59

幾靚bor
ching
咩野型號黎呢
lwyk 發表於 2011-5-9 14:42



this one

http://www.performance-pcs.com/c ... mp;products_id=4510
作者: lwyk    時間: 2011-5-9 15:12

有冇師兄玩過呢個箱呢
好似幾靚甘
D 水好似瀑布佢由上而下^^
準備入手中
http://www.ekwaterblocks.com/sho ... servoir-acetal.html
作者: leungwaiyin    時間: 2011-5-9 15:15

本帖最後由 leungwaiyin 於 2011-5-9 15:21 編輯
回復  leungwaiyin


有興趣就去淘下吧.........
阿拉金 發表於 2011-5-9 14:55

又係佢,亨利D野好正BO,應該係75蚊果隻啦
作者: HKDMC    時間: 2011-5-9 15:21

有冇師兄玩過呢個箱呢
好似幾靚甘
D 水好似瀑布佢由上而下^^
準備入手中
...
lwyk 發表於 2011-5-9 15:12



    http://www.performance-pcs.com/c ... p;products_id=28866

作者: jaywalker99    時間: 2011-5-9 15:26

回復 15# lwyk
用緊




依隻野好足料重手正野
作者: lwyk    時間: 2011-5-9 15:32

HKDMC 發表於 2011-5-9 15:21



好毒ar

窮苦學生哥
遲早玩水玩到破產
作者: HKDMC    時間: 2011-5-9 15:33

回復  lwyk
用緊




依隻野好足料重手正野
jaywalker99 發表於 2011-5-9 15:26



師兄你個風控o唔ok??

我想買lee個http://item.taobao.com/item.htm?id=8303231690&frm=
作者: lwyk    時間: 2011-5-9 15:35

回復 18# jaywalker99


冇計啦
又係時間要入手la
原本都睇到隻XSPC 5.25 reservoir
不過比較單調
完全唔夠呢隻黎
作者: jaywalker99    時間: 2011-5-9 15:48

本帖最後由 jaywalker99 於 2011-5-9 16:09 編輯

回復 20# HKDMC


ok wor   
隻風控 依家用緊 6把12 CM  5把14CM
Ch1 3把red  Phobya , ch2 3把red  Phobya ,  ch3 3把AP14  , ch4 2把 lianli 14cm

之前Scythe 吾係好夠力推 d 全部fan 都少100-200rpm
作者: HKDMC    時間: 2011-5-9 15:50

回復  HKDMC


ok wor   
隻風控 依家連位 6把12 CM  5把14CM
Ch1 3把red  Phobya , ch2 3把red  Phobya  ...
jaywalker99 發表於 2011-5-9 15:48


11把都頂得住  勁

要買回來解毒先得
作者: HKDMC    時間: 2011-5-9 15:54

回復  HKDMC


ok wor   
隻風控 依家連位 6把12 CM  5把14CM
Ch1 3把red  Phobya , ch2 3把red  Phobya  ...
jaywalker99 發表於 2011-5-9 15:48



    AR14
作者: 阿拉金    時間: 2011-5-9 15:58

又係佢,亨利D野好正BO,應該係75蚊果隻啦
leungwaiyin 發表於 2011-5-9 15:15

$75果隻係正常10W DDC...我這隻要$160..唔好拍錯啊
作者: jaywalker99    時間: 2011-5-9 16:08

回復 24# HKDMC


    打錯 sliverstone AP14
作者: leungwaiyin    時間: 2011-5-9 18:02

$75果隻係正常10W DDC...我這隻要$160..唔好拍錯啊
阿拉金 發表於 2011-5-9 15:58


收到,係唔係紅轉?
作者: wiz123    時間: 2011-5-9 21:29

happy
作者: 阿拉金    時間: 2011-5-10 00:47

收到,係唔係紅轉?
leungwaiyin 發表於 2011-5-9 18:02

係啊..我是拍紅轉的..
作者: leungwaiyin    時間: 2011-5-10 08:20

係啊..我是拍紅轉的..
阿拉金 發表於 2011-5-10 00:47

甘啱睇到冇貨--
作者: 阿拉金    時間: 2011-5-10 09:23

甘啱睇到冇貨--
leungwaiyin 發表於 2011-5-10 08:20

你可以試下直接問佢..
作者: 阿拉金    時間: 2011-5-10 09:25

http://martinsliquidlab.org/2011 ... d-controller-8-13v/
這件.....好像唔錯....有冇師兄用過?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2