Board logo

標題: 少弟計劃打算買隻Lian-li500fx case 加套水冷想請教(有圖) [打印本頁]

作者: computerman2    時間: 2011-4-28 12:20     標題: 少弟計劃打算買隻Lian-li500fx case 加套水冷想請教(有圖)

少弟打算買隻Lian-li500fx case 加套水冷想請教
唔知咁既安裝方法有冇ching 試過或用緊,
計劃如圖中所見,各ching 有少許意見可以比到我嘛? thx
大家當交流一下 :) thx all


作者: jaywalker99    時間: 2011-4-28 12:35

回復 1# computerman2


    420會隊上CD Rom 個一層
如果吾用 CDrom
可以一個DDC18w  連水遵一次過收埋係CD rom 位
個loop  DDC > 420 >140 > CPU
D 喉係上面走  吾诜施咁長又靚仔D
作者: computerman2    時間: 2011-4-28 12:45

回復  computerman2


    420會隊上CD Rom 個一層
如果吾用 CDrom
可以一個DDC18w  連水遵一次過收埋係C ...
jaywalker99 發表於 2011-4-28 12:35


Cd rom位就一定要留,因為打算留安裝2個,其實我想前面改360冷排,420會阻左我好多位感覺又逼好多,
其實b5 pump,        原因係我本身已經有,唔想再哂錢買多樣野,而家諗緊都係好初部既走法,所以而家仲頭痕緊 :p
作者: BEGD    時間: 2011-4-28 13:26

本帖最後由 BEGD 於 2011-4-28 13:40 編輯

淨係行cpu嘅話, 其實一個360夠晒
後面個個14cm扇位放唔到140排, 要加個轉架轉做120排

可以諗下一隻360薄排, 排口向上, 個水樽打直固定係排隔離, 條水道短好多, 亦靚仔d
作者: computerman2    時間: 2011-4-28 14:14

淨係行cpu嘅話, 其實一個360夠晒
後面個個14cm扇位放唔到140排, 要加個轉架轉做120排

可以諗下一隻360薄排 ...
BEGD 發表於 2011-4-28 13:26


其實都係預將來有機會UPGRADE 再加埋GPR BLOCK既姐,因為display 我係比較換得多,所以一開始既時候,排我會預鬆少少,因為gpu block 一來又唔平, 2來卡我就換得最快既.... 不過我都有諗過個排轉到360 簿排.... 而家諗住買左個case 先, 之後就開始諗下要搵d 散件
作者: BEGD    時間: 2011-4-28 14:27

本帖最後由 BEGD 於 2011-4-28 14:44 編輯

回復 5# computerman2

360排淨係夠你cpu加板full block, 而且最好厚排
但風要後入前出, 前入後出會高溫好多

我隻x2000f 一個420排抽出只係勉強夠cpu加gpu
作者: silaoye47    時間: 2011-5-1 19:29

回復 1# computerman2


360足夠〜我隻X2000 CPU+南北橋+MOS+VGA 冷頭都係用360+140厚排
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 20:18

回復  computerman2


360足夠〜我隻X2000 CPU+南北橋+MOS+VGA 冷頭都係用360+140厚排 ...
silaoye47 發表於 2011-5-1 19:29



用咩VGA 同 CPU 先, 以前既年代同而家唔可以混埋一談
作者: davideminem    時間: 2011-5-6 02:36

本帖最後由 davideminem 於 2011-5-6 02:41 編輯

根本用依個機case上watercool, 就向Diy同難度既挑戰

D5可以用XSPC既一體化水箱, 可以減小左你打算用果個高身水箱所佔既位置.

一個360+120/140, 去推曬MB blocks and cpu blocks唔超都應該夠既, anyway 唔知你會超都幾勁.

我自己覺得, 你用得依個價買依個CASE, 好似係度玩緊自己.
作者: computerman2    時間: 2011-5-6 12:09

根本用依個機case上watercool, 就向Diy同難度既挑戰

D5可以用XSPC既一體化水箱, 可以減小左你打算用果個高 ...
davideminem 發表於 2011-5-6 02:36



  係ar, 有ching 已經提點左我喇, 所以我都放棄左用依個case, 因為我屋企環境問題,case 又唔可以太大過, 我都係睇左款同size 之後先諗下點放d 水冷野入去,不過依個case 我知道係唔得架喇 多謝ching 既意見
作者: davideminem    時間: 2011-5-6 13:05

係ar, 有ching 已經提點左我喇, 所以我都放棄左用依個case, 因為我屋企環境問題,case 又唔可以太大過, ...
computerman2 發表於 2011-5-6 12:09



    依個CASE唔係唔得, 係難D姐
作者: computerman2    時間: 2011-5-6 13:31

依個CASE唔係唔得, 係難D姐
davideminem 發表於 2011-5-6 13:05



就算依個case 格硬整左, 後果都唔會滿意,因為冷排既熱力又係吹番入機箱, 我而家都係用緊隻rv02 一路定住先,睇岩有心水既case 先諗下個可能性
作者: davideminem    時間: 2011-5-6 13:36

就算依個case 格硬整左, 後果都唔會滿意,因為冷排既熱力又係吹番入機箱, 我而家都係用緊隻rv02 一路定 ...
computerman2 發表於 2011-5-6 13:31



    唔緊要啦CHING, 感你計劃買邊隻CASE, 係就快啦, 我想睇下開箱
作者: computerman2    時間: 2011-5-6 14:05

唔緊要啦CHING, 感你計劃買邊隻CASE, 係就快啦, 我想睇下開箱
davideminem 發表於 2011-5-6 13:36



我果D 開箱交真係顯醜的,以前都有開過,如果真係睇岩心水既機箱,到時一定同大家分享下
作者: K_C_    時間: 2011-5-6 14:39

回復 14# computerman2

快d買,我都想睇吓開箱文~~~
作者: computerman2    時間: 2011-5-6 14:44

回復  computerman2

快d買,我都想睇吓開箱文~~~
K_C_ 發表於 2011-5-6 14:39



我邊識寫文架, 成日係度都講錯野,我而家買左新野都好少post 相加test出來,因為我都唔係依方面既人才來
作者: BEGD    時間: 2011-5-6 15:00

回復 12# computerman2


我咪寫咗叫你d風後入前出lo
作者: computerman2    時間: 2011-5-6 15:02

回復  computerman2


我咪寫咗叫你d風後入前出lo
BEGD 發表於 2011-5-6 15:00



  如我用果隻機箱, 有可能放埋牆身,未必可以有足夠既空間比佢靠把單一12cm 風扇抽風...
作者: computerman2    時間: 2011-5-6 15:04

回復  computerman2


我咪寫咗叫你d風後入前出lo
BEGD 發表於 2011-5-6 15:00


家上我都應該會放寬依一隻機箱架喇...應該會考慮silvestone 之類tj07 or 11果d 大機箱,個冷排可以放係下面側邊散熱
作者: davideminem    時間: 2011-5-6 21:02

本帖最後由 davideminem 於 2011-5-6 21:09 編輯
家上我都應該會放寬依一隻機箱架喇...應該會考慮silvestone 之類tj07 or 11果d 大機箱,個冷排可以放係下 ...
computerman2 發表於 2011-5-6 15:04



   



唔知依張圖會唔會令你.....嘿嘿嘿嘿
作者: computerman2    時間: 2011-5-6 21:15

唔知依張圖會唔會令你.....嘿嘿嘿嘿
davideminem 發表於 2011-5-6 21:02



最低既我覺得可以接受,不過前面唔知係抽出定抽位
作者: computerman2    時間: 2011-5-6 21:20

唔知依張圖會唔會令你.....嘿嘿嘿嘿
davideminem 發表於 2011-5-6 21:02



其實我玩既水冷野真係好初哥,多得好多個ching及自己既撞板先可以整到一部咁既水冷電腦出來,但本身我唔係太鐘意行水冷display\nb block 果d 都興趣不大,因為我覺得作用不大,最多都係display card 上埋水,因為我真係想令到d 硬件解溫 ram\hd\北橋 果d 覺得只要機箱通暢問題就不大,少弟部爛機可能你會見過,不過再次顯下醜,行2個排1個240排1個120殊排 加1個長水樽及1體式 d5 pump\ koolance cpu360 block

作者: davideminem    時間: 2011-5-6 21:28

其實我玩既水冷野真係好初哥,多得好多個ching及自己既撞板先可以整到一部咁既水冷電腦出來,但本身我唔係 ...
computerman2 發表於 2011-5-6 21:20



    其實你用依個CASE上到水我覺得已經好正XD

因為你用一個風冷CASE去做水冷
作者: computerman2    時間: 2011-5-6 21:31

其實你用依個CASE上到水我覺得已經好正XD

因為你用一個風冷CASE去做水冷 ...
davideminem 發表於 2011-5-6 21:28



其實我見過有人放個420 冷排係機底抽番熱氣低出,
作者: computerman2    時間: 2011-5-6 21:33

其實你用依個CASE上到水我覺得已經好正XD

因為你用一個風冷CASE去做水冷 ...
davideminem 發表於 2011-5-6 21:28



我心果句,我依d叫識整水冷,其他人果d 機識飛上天架喇 我都好想找個機會整個雙240厚身冷排 or 一個360 \240 冷排一齊行, display 同cpu 一齊行水, 不過而家覺得全機最熱既反而係一張raid 卡
作者: sam115zilog    時間: 2011-5-7 01:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jaywalker99    時間: 2011-5-7 01:11

回復 22# computerman2


  依!!!  你屋企好潮濕下  
咁快變啞色@.@
作者: computerman2    時間: 2011-5-7 10:19

回復  computerman2


  依!!!  你屋企好潮濕下  
咁快變啞色@.@
jaywalker99 發表於 2011-5-7 01:11



  其實係污濁多d ,因為行水後部機真係唔多點洗理佢, 不過比ching講2講,有時間我清潔一下
作者: jaywalker99    時間: 2011-5-7 10:24

回復 28# computerman2


D水當然有D    啞色
......我話D 頭 鎖咀原本光面変啞面

你住將軍O?????
作者: computerman2    時間: 2011-5-7 14:33

回復  computerman2


D水當然有D    啞色
......我話D 頭 鎖咀原本光面変啞面

你住將軍O????? ...
jaywalker99 發表於 2011-5-7 10:24


我住葵芳區,我果邊應該唔係好濕,其實唔係咁啞色架,可能係塊膠面 隔住來影相, ok 架,我d 鎖咀都仲幾蘚色架 不過有機會我會換左d 喉, 想換哂d 咀同黑喉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2