Board logo

標題: 水泠定風泠好? [打印本頁]

作者: 13709394    時間: 2011-4-24 17:09     標題: 水泠定風泠好?

天氣開始熬.想換散熱!
見好多一體式水泠個價同靚既風冷散熱差唔多.都係幾百左右!
邊樣效能會好D.!
作者: Homer    時間: 2011-4-24 17:22

目前同價位下論散熱效能,是風冷較好!平價的水冷賣點只係「靜」!
作者: bereavement    時間: 2011-4-24 17:45

一體式水冷, 主流暫時好似無一隻勁得過頂級風冷. 而且貴既一體式貴頂級風冷都唔少.

一體式水冷,其實都唔靜得去邊. 勁果D效能要拍得住頂級風冷都要行dual fan + 1500rpm +

暫時賣點應該都係靚仔
作者: 13709394    時間: 2011-4-24 21:26

回復 3# bereavement


    1000筆直風定水好呢!
買隻VX加多兩把風扇都差唔多800
作者: 13709394    時間: 2011-4-24 21:30

Coolit ECO A.L.C C240呢隻睇評測好似唔錯!效能好似好過VX!
作者: Midas    時間: 2011-4-24 21:30

我今日喺黃金見到一臺水冷,唔知系無喺個場背景嘈, 我覺得好靜下!
作者: wongkit23232223    時間: 2011-4-24 21:31

水冷唔過1500都唔駛諗比風冷好
就算係畀你用內地貨整到套比風冷好
你擔唔擔心D用料?
到時一定唔會爆炸,但係遇到漏水就

個人認為如果得1000蚊,頂級風冷一定效能好過水冷
作者: Giles    時間: 2011-4-24 23:55

試下一體式水泠啦
作者: barrychung11    時間: 2011-4-25 00:23

You can try Coolit Eco 240, add 2 Wing12 and you get a good one set water cool with performance close to high end air cool.

Otherwise just pick up a high end air cool and 2 good fan for push and pull setup!
作者: sam115zilog    時間: 2011-4-25 07:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken125111    時間: 2011-4-25 11:48

1000筆直,
梗係選風冷啦!
作者: lwyk    時間: 2011-4-25 11:55

天氣開始熬.想換散熱!
見好多一體式水泠個價同靚既風冷散熱差唔多.都係幾百左右!
邊樣效能會好D.! ...
13709394 發表於 2011-4-24 17:09



    larkooler~~
作者: ken125111    時間: 2011-4-25 11:55

去 A Shop買 Larkooler 3分入門先,都係 HK$12XX,可以一試。
sam115zilog 發表於 25/4/2011 07:16



    效能一般,同風冷相比不太吸引!
作者: 13709394    時間: 2011-4-25 12:57

好亂!
作者: 13709394    時間: 2011-4-25 13:00

回復 13# ken125111


    larkooler同VX 比邊個效能會好D?
之前睇過台灣果邊D評測好似仲差過120EX
作者: 13709394    時間: 2011-4-26 13:30

最後係VX.C240.H2O 920三選一
邊隻效能會好D.呢幾日睇左唔少評測.搞到仲更亂!
作者: 13709394    時間: 2011-4-26 13:30

機箱係Sumo 5115
作者: lukepandaman    時間: 2011-4-26 15:25

回復 16# 13709394
論效能
VX>H2O 920 extreme>C240>H2O 920 silent
作者: luenkin    時間: 2011-4-26 16:14

如果我想靜,要完全冇聲
咁水定風好
因為我而家一體化水冷都調到得8XX轉
作者: zen323    時間: 2011-4-26 16:24

larkooler 3分我用緊,同之前用V6GT個溫度係冇分別
用larkooler待機果陣仲要高左幾度成32-34度
所以冇預番幾千蚊玩水,一定用風冷好啦
作者: keung_lai    時間: 2011-4-26 17:21

反而小弟想放左隻silver arrow 換H2O 920,
因為靚d & 無咁多干擾, 不過應該會嘈左,
因為隻silver arrow都真係幾靜, 完全唔覺得有聲
作者: castrate    時間: 2011-4-26 17:53

水冷唔係想像中咁好嫁...如果D水係直接蒸發就涼,但係循環既話,效果唔會好得去邊
作者: ken125111    時間: 2011-4-26 18:00

larkooler 3分我用緊,同之前用V6GT個溫度係冇分別
用larkooler待機果陣仲要高左幾度成32-34度 ...
zen323 發表於 26/4/2011 16:24



    非常應同,因我之前都用過larkooler 3分水冷!
作者: zen323    時間: 2011-4-26 19:07

回復 23# ken125111


    唯有當學野,交下學費啦
作者: ken125111    時間: 2011-4-26 19:11

回復  ken125111


    唯有當學野,交下學費啦
zen323 發表於 26/4/2011 19:07



    不過啲學費貴咗啲囉!
作者: 13709394    時間: 2011-4-27 13:26

最後都係決定買VX.唔該晒咁多位!
作者: A.G    時間: 2011-4-27 20:20

本帖最後由 A.G 於 2011-4-27 21:16 編輯

回復 26# 13709394

I have a almost brand new VX, see whether you are interested
作者: 13709394    時間: 2011-4-27 20:28

回復  13709394

I am a almost brand new VX, see whether you are interested
A.G 發表於 2011-4-27 20:20



    有!!!!!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2