Board logo

標題: 請問有冇水冷頭係for 1155板.. [打印本頁]

作者: barryli    時間: 2011-3-4 21:34     標題: 請問有冇水冷頭係for 1155板..

本帖最後由 barryli 於 2011-3-4 21:35 編輯

最好係三分喉,有冇link睇.........
作者: [N.H.K]anime    時間: 2011-3-4 22:58

-_-A SIR果套3分水冷
支持1156
作者: barryli    時間: 2011-3-4 23:20

-_-A SIR果套3分水冷
支持1156
[N.H.K]anime 發表於 2011-3-4 22:58


果套.......,即係邊套呀....
作者: [N.H.K]anime    時間: 2011-3-4 23:42

Larkooler KU-3241





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2