作者: barryli 時間: 2011-3-4 21:34 標題: 請問有冇水冷頭係for 1155板..
本帖最後由 barryli 於 2011-3-4 21:35 編輯
最好係三分喉,有冇link睇.........
作者: [N.H.K]anime 時間: 2011-3-4 22:58
-_-A SIR果套3分水冷
支持1156
作者: barryli 時間: 2011-3-4 23:20
果套.......,即係邊套呀....
作者: [N.H.K]anime 時間: 2011-3-4 23:42
Larkooler KU-3241

