Board logo

標題: 清洗水道後得出極低既燒機溫度 [打印本頁]

作者: kimball    時間: 2010-11-28 16:54     標題: 清洗水道後得出極低既燒機溫度

本帖最後由 kimball 於 2010-11-28 16:55 編輯


燒機足30分鐘後
由Coretemp得出"最高"核心溫度為58度

原來1年清洗1次水道真係好重要
多謝某人既提醒XD
作者: B-52    時間: 2010-11-28 17:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimball    時間: 2010-11-28 17:55

做咩用CPU-Z 1.56既?1.56用係R3E上係有BUG,睇唔到volt,用返1.55就無事,我sent左email俾CPU-Z,但係我 ...
B-52 發表於 2010-11-28 17:46

下一步:SSD raid 0
WAKAKAKAKA
多謝師兄支持及提點
作者: B-52    時間: 2010-11-28 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jaywalker99    時間: 2010-11-28 18:21

正晒
洗完仲咁快出report

我仲洗緊仲未上display
有排搞
作者: kimball    時間: 2010-11-28 18:22

但係SSD行RAID好似係行唔到TRIM架喎(唔知有無記錯),其實揀一隻快既SSD就已經OK,行RAID 0雖然行bench ...
B-52 發表於 2010-11-28 18:17

但聽某師兄講OCZ vertex2 行raid 0會有個類似Trim既功能
作者: kimball    時間: 2010-11-28 18:24

正晒
洗完仲咁快出report

我仲洗緊仲未上display
有排搞
jaywalker99 發表於 2010-11-28 18:21

你就爽啦師兄
580 上埋水XD
爽YY
作者: jaywalker99    時間: 2010-11-28 18:26

Intel g2 on board raid 0 都有
不過要手動
作者: kimball    時間: 2010-11-28 18:29

Intel g2 on board raid 0 都有
不過要手動
jaywalker99 發表於 2010-11-28 18:26

太貴了
買唔起Intel的SSD
作者: jaywalker99    時間: 2010-11-28 18:34

回復 9# kimball


Intel 平左啦
同少鑊氣
我個6隻用咁耐都無事   

講起張580有一張xyZ
明曰一早要去代理
頂NV d card 真係同我吾夾
作者: kimball    時間: 2010-11-28 18:37

回復  kimball


Intel 平左啦
同少鑊氣
我個6隻用咁耐都無事   

講起張580有一張xyZ
明曰一早要去代理 ...
jaywalker99 發表於 2010-11-28 18:34

所以小弟一直都用緊A卡==
遲下可能轉返去N卡
作者: jaywalker99    時間: 2010-11-28 18:47

回復 11# kimball


    我命犯NV.    由02 年買第一張mx 440。半年死左
用ati 8500無事 係死風扇
到04年6800ultra 半年又死 自些就nv 遠離我
到今次以為可以無事點知...
但係幫人買無事
我一自用就出事
作者: kimball    時間: 2010-11-28 18:51

回復  kimball


    我命犯NV.    由02 年買第一張mx 440。半年死左
用ati 8500無事 係死風扇
到04年6800 ...
jaywalker99 發表於 2010-11-28 18:47

唉,算啦
作者: lkl0120    時間: 2010-11-28 18:57

去反一個應有的溫度果然爽
作者: kimball    時間: 2010-11-28 19:02

去反一個應有的溫度果然爽
lkl0120 發表於 2010-11-28 18:57

爽YY
睇黎唔洗換機箱+480冷排住
作者: joe712    時間: 2010-11-28 20:25

但係SSD行RAID好似係行唔到TRIM架喎(唔知有無記錯),其實揀一隻快既SSD就已經OK,行RAID 0雖然行bench ...
B-52 發表於 2010-11-28 18:17


INTEL SSD係INTEL CHIPSET上RAID 0可以行到TRIM
作者: kimball    時間: 2010-11-28 20:42

INTEL SSD係INTEL CHIPSET上RAID 0可以行到TRIM
joe712 發表於 2010-11-28 20:25

要手動set定點?
小弟唔熟SSD
作者: B-52    時間: 2010-11-28 21:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wanyiuchung    時間: 2010-11-28 22:19

請問是如何洗的?
是加清潔液再行泵or全折下來慢慢洗。
作者: kimball    時間: 2010-11-28 23:06

本帖最後由 kimball 於 2010-11-28 23:14 編輯
請問是如何洗的?
是加清潔液再行泵or全折下來慢慢洗。
wanyiuchung 發表於 2010-11-28 22:19

用滾水+lemon酸用pump行住黎洗的
洗一陣倒晒d熱水佢
之後再加,再倒,再加,再倒
一共3次
最後落返水冷液就ok
作者: ken125111    時間: 2010-11-29 10:35

回復 20# kimball


    小弟都未試過洗,好似咁麻煩咁!
作者: kimball    時間: 2010-11-29 15:56

回復  kimball


    小弟都未試過洗,好似咁麻煩咁!
ken125111 發表於 2010-11-29 10:35

唔洗效能可能就會變差
小弟就係一個例子
作者: B-52    時間: 2010-11-29 16:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimball    時間: 2010-11-29 16:30

滾水仲要run個pump....D5個SPEC都講左D液體唔可以超過60度...,
B-52 發表於 2010-11-29 16:25

我唔係即刻加落去
我等佢涼左好多先加落去
最多得60度
作者: ken125111    時間: 2010-11-29 17:04

回復 22# kimball


    洗完差幾多度?要幾耐洗一次?
作者: kimball    時間: 2010-11-29 17:05

回復  kimball


    洗完差幾多度?要幾耐洗一次?
ken125111 發表於 2010-11-29 17:04

我自己洗完涼左足足成20度
作者: francosl    時間: 2010-12-2 07:47

本帖最後由 francosl 於 2010-12-2 07:48 編輯

玩水冷應有的最基本常識,你不是用了一年多也不知,還要人家提你才知???

4000 uncore竟然要1.475v vtt……920麼……980x要這電壓的話,不要也罷
作者: kimball    時間: 2010-12-2 12:17

玩水冷應有的最基本常識,你不是用了一年多也不知,還要人家提你才知???

4000 uncore竟然要1.475v ...
francosl 發表於 2010-12-2 07:47

所以我係超頻區到話呢粒u係垃圾
雷到爆
仲講埋個batch code比人叫人唔好買我呢批
作者: alexchui    時間: 2010-12-3 07:59

Thanks for your information.
作者: billyduck    時間: 2010-12-4 04:33

燒機足30分鐘後
由Coretemp得出"最高"核心溫度為58度

原來1年清洗1次水道真係好重要
多謝某人既提醒XD ...
kimball 發表於 2010-11-28 16:54

980X真係涼



作者: amoslee    時間: 2010-12-5 01:14

980X真係涼
billyduck 發表於 2010-12-4 04:33


大家見過i7 (any) 行4G full load最低係幾多度?
(當然唔計LN2 / 乾冰...)

作者: kimball    時間: 2010-12-5 01:22

大家見過i7 (any) 行4G full load最低係幾多度?
(當然唔計LN2 / 乾冰...)
amoslee 發表於 2010-12-5 01:14

之前見過K_C_兄粒i7 920好似係52度
作者: amoslee    時間: 2010-12-5 01:31

之前見過K_C_兄粒i7 920好似係52度
kimball 發表於 2010-12-5 01:22


咁阿鴨兄剛post出黎都4G仲低至 (38~42)度添!
想問吓有無再低呢? (例如30度....哈哈)
作者: kimball    時間: 2010-12-5 01:46

咁阿鴨兄剛post出黎都4G仲低至 (38~42)度添!
想問吓有無再低呢? (例如30度....哈哈) ...
amoslee 發表於 2010-12-5 01:31

咁犀利
溫度真係低處未見低
作者: billyduck    時間: 2010-12-5 03:28

咁阿鴨兄剛post出黎都4G仲低至 (38~42)度添!
想問吓有無再低呢? (例如30度....哈哈) ...
amoslee 發表於 2010-12-5 01:31
amos兄你4g燒機,無記錯的話,好似仲低我幾度
作者: amoslee    時間: 2010-12-5 08:40

amos兄你4g燒機,無記錯的話,好似仲低我幾度
billyduck 發表於 2010-12-5 03:28

我好想知道燒4g最低的可能性。
作者: majai214    時間: 2010-12-6 12:51

amos兄你4g燒機,無記錯的話,好似仲低我幾度
billyduck 發表於 2010-12-5 03:28


用返prime95會唔會有唔同溫度?
作者: amoslee    時間: 2010-12-6 23:02

用返prime95會唔會有唔同溫度?
majai214 發表於 2010-12-6 12:51


用everest個stability test同prime95比,CPU温度分分鐘會相差成10度





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2