作者: kimball 時間: 2010-11-28 16:54 標題: 清洗水道後得出極低既燒機溫度
本帖最後由 kimball 於 2010-11-28 16:55 編輯

燒機足30分鐘後
由Coretemp得出"最高"核心溫度為58度

原來1年清洗1次水道真係好重要
多謝某人既提醒XD
作者: B-52 時間: 2010-11-28 17:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimball 時間: 2010-11-28 17:55
做咩用CPU-Z 1.56既?1.56用係R3E上係有BUG,睇唔到volt,用返1.55就無事,我sent左email俾CPU-Z,但係我 ...
B-52 發表於 2010-11-28 17:46
下一步:SSD raid 0
WAKAKAKAKA
多謝師兄支持及提點
作者: B-52 時間: 2010-11-28 18:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jaywalker99 時間: 2010-11-28 18:21
正晒
洗完仲咁快出report
勁
我仲洗緊仲未上display
有排搞
作者: kimball 時間: 2010-11-28 18:22
但聽某師兄講OCZ vertex2 行raid 0會有個類似Trim既功能
作者: kimball 時間: 2010-11-28 18:24
你就爽啦師兄
580 上埋水XD
爽YY
作者: jaywalker99 時間: 2010-11-28 18:26
Intel g2 on board raid 0 都有
不過要手動
作者: kimball 時間: 2010-11-28 18:29
太貴了
買唔起Intel的SSD

作者: jaywalker99 時間: 2010-11-28 18:34
回復 9# kimball
Intel 平左啦
同少鑊氣
我個6隻用咁耐都無事
講起張580有一張xyZ
明曰一早要去代理
頂NV d card 真係同我吾夾
作者: kimball 時間: 2010-11-28 18:37
所以小弟一直都用緊A卡==
遲下可能轉返去N卡
作者: jaywalker99 時間: 2010-11-28 18:47
回復 11# kimball
我命犯NV. 由02 年買第一張mx 440。半年死左
用ati 8500無事 係死風扇
到04年6800ultra 半年又死 自些就nv 遠離我
到今次以為可以無事點知...
但係幫人買無事
我一自用就出事
作者: kimball 時間: 2010-11-28 18:51
回復 kimball
我命犯NV. 由02 年買第一張mx 440。半年死左
用ati 8500無事 係死風扇
到04年6800 ...
jaywalker99 發表於 2010-11-28 18:47
唉,算啦
作者: lkl0120 時間: 2010-11-28 18:57
去反一個應有的溫度果然爽
作者: kimball 時間: 2010-11-28 19:02
爽YY
睇黎唔洗換機箱+480冷排住
作者: joe712 時間: 2010-11-28 20:25
INTEL SSD係INTEL CHIPSET上RAID 0可以行到TRIM
作者: kimball 時間: 2010-11-28 20:42
要手動set定點?
小弟唔熟SSD
作者: B-52 時間: 2010-11-28 21:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wanyiuchung 時間: 2010-11-28 22:19
請問是如何洗的?
是加清潔液再行泵or全折下來慢慢洗。
作者: kimball 時間: 2010-11-28 23:06
本帖最後由 kimball 於 2010-11-28 23:14 編輯
用滾水+lemon酸用pump行住黎洗的
洗一陣倒晒d熱水佢
之後再加,再倒,再加,再倒
一共3次
最後落返水冷液就ok
作者: ken125111 時間: 2010-11-29 10:35
回復 20# kimball
小弟都未試過洗,好似咁麻煩咁!
作者: kimball 時間: 2010-11-29 15:56
唔洗效能可能就會變差
小弟就係一個例子
作者: B-52 時間: 2010-11-29 16:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimball 時間: 2010-11-29 16:30
我唔係即刻加落去
我等佢涼左好多先加落去
最多得60度
作者: ken125111 時間: 2010-11-29 17:04
回復 22# kimball
洗完差幾多度?要幾耐洗一次?
作者: kimball 時間: 2010-11-29 17:05
我自己洗完涼左足足成20度
作者: francosl 時間: 2010-12-2 07:47
本帖最後由 francosl 於 2010-12-2 07:48 編輯
玩水冷應有的最基本常識,你不是用了一年多也不知,還要人家提你才知???
4000 uncore竟然要1.475v vtt……920麼……980x要這電壓的話,不要也罷
作者: kimball 時間: 2010-12-2 12:17
所以我係超頻區到話呢粒u係垃圾
雷到爆
仲講埋個batch code比人叫人唔好買我呢批
作者: alexchui 時間: 2010-12-3 07:59
Thanks for your information.
作者: billyduck 時間: 2010-12-4 04:33
980X真係涼


作者: amoslee 時間: 2010-12-5 01:14
大家見過i7 (any) 行4G full load最低係幾多度?
(當然唔計LN2 / 乾冰...)
作者: kimball 時間: 2010-12-5 01:22
之前見過K_C_兄粒i7 920好似係52度
作者: amoslee 時間: 2010-12-5 01:31
咁阿鴨兄剛post出黎都4G仲低至 (38~42)度添!
想問吓有無再低呢? (例如30度....哈哈
作者: kimball 時間: 2010-12-5 01:46
咁犀利
溫度真係低處未見低
作者: billyduck 時間: 2010-12-5 03:28
amos兄你4g燒機,無記錯的話,好似仲低我幾度
作者: amoslee 時間: 2010-12-5 08:40
我好想知道燒4g最低的可能性。
作者: majai214 時間: 2010-12-6 12:51
用返prime95會唔會有唔同溫度?
作者: amoslee 時間: 2010-12-6 23:02
用everest個stability test同prime95比,CPU温度分分鐘會相差成10度

