Board logo

標題: 請問點解用水冷會冇廢熱?點解空冷就有?? [打印本頁]

作者: 神奇小冰冰    時間: 2010-9-24 22:27     標題: 請問點解用水冷會冇廢熱?點解空冷就有??

請問點解用水冷會冇廢熱?點解空冷就有??

Thx
作者: joe712    時間: 2010-9-24 22:43

廢熱只不過係由另一種方式散發
點會冇廢熱
作者: hkbaby    時間: 2010-9-24 22:52

廢熱只不過係由另一種方式散發
點會冇廢熱
joe712 發表於 2010-9-24 22:43



    正如開冷氣咁, 開冷氣係好涼但熱氣排哂出去
作者: simplekk    時間: 2010-9-24 22:59

又唔可以咁講, 只係排出黎既熱量平均咁經大面積既冷排處理左而出到黎,咁個溫度就無咁高咁解囉

有錯請指正~
作者: 神奇小冰冰    時間: 2010-9-24 23:08

又唔可以咁講, 只係排出黎既熱量平均咁經大面積既冷排處理左而出到黎,咁個溫度就無咁高咁解囉

有錯請指正~ ...
simplekk 發表於 2010-9-24 22:59


咁即係感覺上冇咁熱??
作者: simplekk    時間: 2010-9-24 23:11

YES, 因為散熱既面積大左平均地帶走整個發熱源
作者: 神奇小冰冰    時間: 2010-9-24 23:13

YES, 因為散熱既面積大左平均地帶走整個發熱源
simplekk 發表於 2010-9-24 23:11

thx!!明白哂..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2