作者: ricorx78 時間: 2010-9-16 00:35 標題: 左望右望..光收到其中一件 一體化(#24 有新圖)
本帖最後由 ricorx78 於 2010-9-27 21:59 編輯
高階品牌電腦如 Alienware, Velocity Micro, MAINGEAR, Hypersonic, Biohazard, Ultra, Ultraforce, Systemax, BFG, Commodore Gaming, War Machine 及Shuttle等高級廠機提供一體式液冷系统近年也引起不少用家注意,取奇安裝容易,不需加水,靜音,效能方面取得一定平行.
加拿大CoolIt正是這方面較積極一體式液冷系統廠商,產品分類由CPU,GPU也有提供,產品線極豐富,這裏我們先來看看其中120外的"部份"產品吧.
前12cm i5 760 idle
http://www.youtube.com/watch?v=YdS6J6uaNzQ
12cm I5 760 FULL
http://www.youtube.com/watch?v=sM797JLdOY8
其款有空再拍....
多謝各位
[attach]1081316[/attach][attach]1081317[/attach][attach]1081318[/attach][attach]1081319[/attach][attach]1081320[/attach][attach]1081321[/attach][attach]1081322[/attach][attach]1081323[/attach][attach]1083027[/attach]
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081572&k=dff9c3f45b21e173715ad2a503ed43d0&t=1782619723&sid=1cEU5s4Ufwq

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081573&k=7e02b345c544450ab3394843fb991f34&t=1782619723&sid=1cEU5s4Ufwq

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081574&k=f33167e1ac6519322f363c8e39e01598&t=1782619723&sid=1cEU5s4Ufwq

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081575&k=f310609d71c350fb5656f306ed503b09&t=1782619723&sid=1cEU5s4Ufwq

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081576&k=138385392241eaf944685e31d1ad8d86&t=1782619723&sid=1cEU5s4Ufwq

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081577&k=255ea789283d8ead848e3cc1a1d8764b&t=1782619723&sid=1cEU5s4Ufwq

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081578&k=f80be0533e09450ad4e4a127ed1b6030&t=1782619723&sid=1cEU5s4Ufwq

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081585&k=154a42c0de83bcbfa99e796a1664fd50&t=1782619723&sid=1cEU5s4Ufwq

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1083028&k=7b9c669b9e85cc7f6a412129d839ab40&t=1782619723&sid=1cEU5s4Ufwq

作者: felixku 時間: 2010-9-16 00:57
嘩,快得你呀,幾時整隻俾我玩先...
作者: ricorx78 時間: 2010-9-16 01:17
菲力哥..你咁快見到=="
岩岩至影好一隻..炸
你真係要..我咪同cool仔講..order
我先訓...明天至傾
作者: billyduck 時間: 2010-9-16 02:23
高階品牌電腦如 Alienware, Velocity Micro, MAINGEAR, Hypersonic, Biohazard, Ultra, Ultraforce, System ...
ricorx78 發表於 2010-9-16 00:35
全部係計cpu表面温度

作者: ivancwm 時間: 2010-9-16 02:34
我發現
四周開始出現螞蟻
而數目就越黎越多添
死,開始咬了,好痕,好痕,好痕呀

作者: billyduck 時間: 2010-9-16 02:39
養隻食蟻獸攪點
作者: CoolIt 時間: 2010-9-16 08:50
回復 4# billyduck
哈! 1352RPM 你仲未谷盡隻Vantage 喎!
作者: ken125111 時間: 2010-9-16 10:53
又好似幾吸引!
作者: billyduck 時間: 2010-9-16 15:09
本帖最後由 billyduck 於 2010-9-16 15:10 編輯
暫時無得調較,因軟件未到手,唔知鬼佬寫好未?


作者: CoolIt 時間: 2010-9-16 19:53
如果捽唔到個温度上45+度,係唔會行2500轉,個頭本身有個保護系統,有需要先會上。
個軟件除咗控制原本風扇轉速之外,仲有機箱風扇。 都唔掂,仲可以出埋Alert,下一步係咪幫你熄機......等。
鬼佬有demo過,不過幾時出街就...... "等......寂寞到夜深,夜已漸荒涼,夜已漸昏暗......"
反而其他玩意就...... 吳廣德 XD
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081596&k=34088b76665c768e5bd3dd10d882900c&t=1782619723&sid=1cEU5s4Ufwq

作者: 神奇小冰冰 時間: 2010-9-16 20:21
本帖最後由 神奇小冰冰 於 2010-9-16 20:23 編輯
ching..有幾樣野想問
1.效能比vx如何(雙wing12pl)
2.幾錢到
3.有咩優缺點
thx..
冇得換扇??
作者: 神奇小冰冰 時間: 2010-9-16 22:24
冇人理=.=.........
如果係OK都想買黎玩下...試下玩水.....
作者: billyduck 時間: 2010-9-16 23:27
鬼佬做嘢慢幾拍


作者: ricorx78 時間: 2010-9-16 23:36
本帖最後由 ricorx78 於 2010-9-16 23:47 編輯
1.暫答不到此問題 == ,因收到才2曰..未上機
2.同vantage 價相約
3.一体化方便..同效能對比120 對於高熱量CPU超埋頻行壓得好d.240款私人覺得視乎用咩CPU..lo
非熱情I7 920/930 果類CPU+超頻的話 我反覺120都夠
但240排不是每隻箱岩
可換扇.....
作者: CoolIt 時間: 2010-9-16 23:48
係慢十幾拍.
作者: CoolIt 時間: 2010-9-17 00:19
本帖最後由 CoolIt 於 2010-9-17 00:24 編輯
回復 11# 神奇小冰冰
我只可以講換風扇唔一定好。
就以120來講
1.本身原裝用佢有一定理由。
2.用呢d一體液冷,主要無須保養同靜,配合一兩把風扇就壓得住個溫度(超頻跑紀錄另計),如果換一把高轉高噪風扇,就失去咗原有意義。
3.換兩把千五轉,又唔見得好好多。
如果要靚要型有LED,咁佢又真係無得講。
作者: 神奇小冰冰 時間: 2010-9-17 00:25
高轉高噪風扇.......
我話WING12PL喎.......
作者: ricorx78 時間: 2010-9-17 00:28
PL有PWM...ok的
作者: CoolIt 時間: 2010-9-17 00:39
本帖最後由 CoolIt 於 2010-9-17 08:06 編輯
回復 17# 神奇小冰冰
你本身已經有wing12pl,當然可以換黎試下。
作者: ricorx78 時間: 2010-9-17 20:17
now i test 240 @no oc /3.3g/3.9g/...
temp is so cazy
i will report..next day
作者: 神奇小冰冰 時間: 2010-9-17 23:06
now i test 240 @no oc /3.3g/3.9g/...
temp is so cazy
i will report..next day
ricorx78 發表於 2010-9-17 20:17
ok...thx.....
作者: computerman2 時間: 2010-9-17 23:18
CHING咁多好野POST 出來呀
作者: CoolIt 時間: 2010-9-18 08:34
有嘢玩梗係要分享下啦
作者: ricorx78 時間: 2010-9-18 14:45
本帖最後由 ricorx78 於 2010-9-20 01:56 編輯
昨日玩足一天(U).粒U好雷1055T 3.6G可不加電燒机 3.87G要1.51V才燒到..4.23G 要1.61V燒....
但120 VS 240...叫完成...
暫時睇住2幅相先
1.全曰室溫25-27.5 上下

2.3.8G 1.512 V...

作者: billyduck 時間: 2010-9-18 15:21
昨日玩足一天(U).粒U好雷1055T 3.6G可不加電燒机 3.87G要1.51V才燒到..4.23G 要1.61V燒....
但120 VS 240 ...
ricorx78 發表於 2010-9-18 14:45
作者: 神奇小冰冰 時間: 2010-9-18 16:54
本帖最後由 神奇小冰冰 於 2010-9-18 16:57 編輯
3.8G 1.512 V...幅圖係燒緊機...................
真係冇眼花????????????????????????.................=.=
等你出詳細report...............@@
作者: ricorx78 時間: 2010-9-18 17:21
3.8G 1.512 V...幅圖係燒緊機...................咁勁................
真係冇眼花????????????? ...
神奇小冰冰 發表於 2010-9-18 16:54
1.51V...未算
重有1.6X燒4.22...都OK
好在粒U夠雷...至夠考驗..
N年前自用隻HS梗是死硬..燒到hang +RESET 出ERROR

作者: 神奇小冰冰 時間: 2010-9-18 17:33
1.51V...未算
重有1.6X燒4.22...都OK
好在粒U夠雷...至夠考驗..
N年前自用隻HS梗是死硬..燒到hang +R ...
ricorx78 發表於 2010-9-18 17:21
3.8G 1.512 V 都係40度到......正喎..
不過係裸機同室溫27度到...
不過都好勁.....
請問呢D一體化係咪冇得入水同唔洗定期洗...我之前問過人話要洗BLOCK..咁一體係咪唔洗?
作者: ricorx78 時間: 2010-9-18 18:17
冇得+...
但水蒸發率是1.5gyear/@60度 (約7年)
泵為50000小時 MTBF
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1082322&k=c5eadfa1912bf8c25e9aa82b5ac48648&t=1782619723&sid=1cEU5s4Ufwq

作者: 神奇小冰冰 時間: 2010-9-18 18:22
7年
作者: d12eminem 時間: 2010-9-18 18:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: loritong 時間: 2010-9-18 20:24
呢個唔係廠機箱黎嫁咩@@?
作者: 神奇小冰冰 時間: 2010-9-18 21:04
Alianware 個case黎........
作者: BBkeong 時間: 2010-9-26 22:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jozifkwan 時間: 2010-9-27 09:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


