Board logo

標題: h50一體式水冷風扇改裝 [打印本頁]

作者: idwilson    時間: 2010-9-15 20:18     標題: h50一體式水冷風扇改裝

感覺原裝個H50風扇太弱,所以我加多一把1100RPM夾住黎用…但都唔夠!燒機成80幾度!

有無12CM風扇好介紹,我想換晒2把,最好高速,我會加個調節器,要FULLLOAD先全速,所以唔擔心長期會好嘈!
作者: tomy700    時間: 2010-9-15 20:22

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: UK-BBOY    時間: 2010-9-15 20:30

wing12pl 再加條Y線,等佢行PWM,
咁就會方便D,唔使再加調速器了
作者: LKNim    時間: 2010-9-15 20:34

俾個標題fake左入黎
建議同樓上一樣...
作者: idwilson    時間: 2010-9-15 20:38

俾個標題fake左入黎
建議同樓上一樣...
LKNim 發表於 2010-9-15 20:34



    wing12pl 大約係幾錢左右
作者: LKNim    時間: 2010-9-15 20:39

wing12pl 大約係幾錢左右
idwilson 發表於 2010-9-15 08:38 PM

Wing 12 $128
Wing 12PL $143

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 68&pid=17359577
作者: idwilson    時間: 2010-9-15 20:40

wing12pl 再加條Y線,等佢行PWM,
咁就會方便D,唔使再加調速器了
UK-BBOY 發表於 2010-9-15 20:30


Y線係咩…本身佢有無變速?
作者: 神奇小冰冰    時間: 2010-9-15 20:42

FULLLOAD先全速
暴力扇如何黃金地庫大把
作者: rex_lyl_lkyamb    時間: 2010-9-15 20:45

暴力扇有師兄話好易燒
作者: idwilson    時間: 2010-9-15 20:45

FULLLOAD先全速
暴力扇如何黃金地庫大把
神奇小冰冰 發表於 2010-9-15 20:42



    我都有想過買D3000RPM
作者: 神奇小冰冰    時間: 2010-9-15 20:51

暴力扇有師兄話好易燒
rex_lyl_lkyamb 發表於 2010-9-15 20:45


點會................
我用左成年都冇事...........冇燒...
作者: idwilson    時間: 2010-9-15 20:54

Wing 12 $128
Wing 12PL $143
LKNim 發表於 2010-9-15 20:39


1600係咪已經好勁,我怕對付唔到80幾度既高溫
作者: LKNim    時間: 2010-9-15 21:02

1600係咪已經好勁,我怕對付唔到80幾度既高溫
idwilson 發表於 2010-9-15 08:54 PM

2000RPM以上會明顯聽到有聲
睇你想唔想要靜...
作者: UK-BBOY    時間: 2010-9-15 21:03

Y線係咩…本身佢有無變速?
idwilson 發表於 2010-9-15 20:40


你又話要上兩把落H-50,又點會唔知Y線係咩梨
有~簡單D講,因應CPU溫度而調節風扇電壓從而控制轉速
作者: idwilson    時間: 2010-9-15 21:12

你又話要上兩把落H-50,又點會唔知Y線係咩梨
有~簡單D講,因應CPU溫度而調節風扇電壓從而控制轉速 ...
UK-BBOY 發表於 2010-9-15 21:03



    哦…分線。無呀…我而家分別插緊主版既2個電位
作者: naomi    時間: 2010-9-15 21:30

12x12煲水 ...
比你加到四把扇又点 ...
作者: idwilson    時間: 2010-9-15 21:33

12x12煲水 ...
比你加到四把扇又点 ...
naomi 發表於 2010-9-15 21:30


咁又係,可惜已買左!唔用又浪費!
作者: Qookei    時間: 2010-9-15 22:09

1600係咪已經好勁,我怕對付唔到80幾度既高溫
idwilson 發表於 2010-9-15 20:54



    Wing12 PLx2@H50

圖片附件: H50 I7 930@4G.jpg (2010-9-15 22:09, 126.38 KB) / 下載次數 24
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081252&k=cd494c1ca144f11a345f441982cf4f10&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0


作者: Qookei    時間: 2010-9-15 22:15

我都有想過買D3000RPM
idwilson 發表於 2010-9-15 20:45



    3000rpm可以揀呢把

圖片附件: DSC00775.JPG (2010-9-15 22:15, 130.07 KB) / 下載次數 20
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081258&k=c600eddb3abdae619868bd8fddf148a8&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0


作者: idwilson    時間: 2010-9-15 22:17

Wing12 PLx2@H50
Qookei 發表於 2010-9-15 22:09



    good!,我都係想壓到80度以下,自買左h50之後,好想上水,唔知溫度係咪會差好遠?
同埋我壞疑,我會唔會裝得唔好先咁鬼熱
作者: idwilson    時間: 2010-9-15 22:32

本帖最後由 idwilson 於 2010-9-15 22:44 編輯
3000rpm可以揀呢把
Qookei 發表於 2010-9-15 22:15


都係玩avc扇算,買把3000~3800既!又平又有高速,連調速器都唔買,用y線行pwm算,無謂多舊魚,唔知底板pwm全部上唔上到3800咁勁呢!
WING 12 PL成佰,又好似太貴! 我睇左呢個網後,中毒好深!
作者: Qookei    時間: 2010-9-15 22:46

good!,我都係想壓到80度以下,自買左h50之後,好想上水,唔知溫度係咪會差好遠?
同埋我壞疑,我會 ...
idwilson 發表於 2010-9-15 22:17



    上水睇你上咩水la,H50同lakoolar分別不多於5c
作者: idwilson    時間: 2010-9-15 22:50

上水睇你上咩水la,H50同lakoolar分別不多於5c
Qookei 發表於 2010-9-15 22:46


唔上水喇,越玩越大,
…Qookei自我裝機到超頻已經幫我好多,多謝你先!

散熱方便,我都係用番H50,買幾提AVC既3000風扇,行PWM,唔知買3針定4針,分別係邊?我怕又買錯。
作者: Qookei    時間: 2010-9-15 23:03

都係玩avc扇算,買把3000~3800既!又平又有高速,連調速器都唔買,用y線行pwm算,無謂多舊魚,唔知底板pw ...
idwilson 發表於 2010-9-15 22:32



    一個頭推2把要小心D,check下底板manual睇下行到幾多A,asus通常support 2A,唔好高過
作者: Qookei    時間: 2010-9-15 23:06

唔上水喇,越玩越大,
…Qookei自我裝機到超頻已經幫我好多,多謝你先!

散熱方便,我都係用番H50, ...
idwilson 發表於 2010-9-15 22:50


行PWM一定要呢隻4針頭

圖片附件: T2hXBeXamSO0NXXXXX_!!201332327.jpg (2010-9-15 23:06, 51.84 KB) / 下載次數 24
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081278&k=7b7b775205fb2cf939e327d9206b206a&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0


作者: love19901109    時間: 2010-9-15 23:17

2把一齊行就唔好插晒底板
作者: UK-BBOY    時間: 2010-9-15 23:22

2把一齊行就唔好插晒底板
love19901109 發表於 2010-9-15 23:17

用Y線唔插MB,咁點行PWM呀 ?????
作者: love19901109    時間: 2010-9-15 23:28

回復 27# UK-BBOY
咁呢樣就黎返俾用avc扇 既人解決...  我只系俾意見 你可以當我無到都得
作者: Qookei    時間: 2010-9-15 23:29

2把一齊行就唔好插晒底板
love19901109 發表於 2010-9-15 23:17



    唔好吹得就吹....睇下個A數唔高過上限就ok
作者: love19901109    時間: 2010-9-15 23:37

回復 29# Qookei
我只系以防佢底板出事姐  我無話一定會有事   加上我無吹喎
作者: Qookei    時間: 2010-9-15 23:43

回復  Qookei
我只系以防佢底板出事姐  我無話一定會有事   加上我無吹喎
love19901109 發表於 2010-9-15 23:37



    雖然係網上,但回post都負返少少責任,唔好講D咁空泛既答案,同埋講野講明白D好,你唔回呢個post,人地只會以"2把一齊行就唔好插晒底板"為直接意思,唔係你講既"以防佢底板出事"
作者: naomi    時間: 2010-9-15 23:50

不如加冰 ...

http://www.gigabyte.com.tw/MicroSite/246/default.html
作者: love19901109    時間: 2010-9-15 23:55

回復 32# naomi
咁不如換過個冷排仲好...
作者: UK-BBOY    時間: 2010-9-16 00:30

本帖最後由 UK-BBOY 於 2010-9-16 00:44 編輯
回復  UK-BBOY
咁呢樣就黎返俾用avc扇 既人解決...  我只系俾意見 你可以當我無到都得 ...
love19901109 發表於 2010-9-15 23:28


你都未睇清楚就回post !!!
我地講緊PWM!
你就話2把一齊行就唔好插底板
咁樓主想行PWM唔插底板又可以插邊?
難道要插@@

同埋我睇左自己#27樓個回貼睇左成半個鐘頭
(連我女朋友都問我o係度睇乜 )
都睇唔出自己尼番說話有何得罪各下!

同埋你回Qookei後俾我覺得你只敢得罪同級o既會員(希望係我諗多左,如果你唔係尼d人我可以同你講番聲對唔住)
作者: love19901109    時間: 2010-9-16 00:55

回復 34# UK-BBOY
我知你地講緊PWM  我換散熱器果時搵過一次底板說明 我搵唔到佢講底板pwm controller FAN/CPU_FAN果到關於其他散熱器問題/support 幾多A  我都唔想佢底板出事 所以先叫佢唔好亂黎
作者: naomi    時間: 2010-9-16 00:55

回復  naomi
咁不如換過個冷排仲好...
love19901109 發表於 2010-9-15 23:55


小弟套套裝水 , 效能一般般
但小改行双泵即時好不小 , 個水箱都起埋浪 ...

圖片附件: P1040612.JPG (2010-9-16 00:55, 146.13 KB) / 下載次數 29
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081345&k=ddcb7b497128ba95dcae2b1904a92392&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0


作者: love19901109    時間: 2010-9-16 00:59

回復 36# naomi
有冇其他資料@@我都想睇下呢個野好唔好用
作者: 救世主    時間: 2010-9-16 01:25

我都覺wing12pl係唔錯,
有pwm唔會成日全速,
即使全速都唔會太嘈
風力亦都夠
作者: 救世主    時間: 2010-9-16 01:26

不如加冰 ...
naomi 發表於 2010-9-15 23:50



幅圖好正
作者: idwilson    時間: 2010-9-16 02:37

未命名 -1.jpg
睇過說明…唔知一個頭可唔可以分2隻3000rpm既風扇呢?

圖片附件: 未命名 -1.jpg (2010-9-16 02:37, 100.96 KB) / 下載次數 47
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081374&k=27791b7417427ef92d2cfcd8eaea42cc&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0


作者: ZOT    時間: 2010-9-16 05:30

回復 23# idwilson
師兄你E家 CPU 行緊幾多V? 如果 1.25V以上,室溫30度下(箱內),試過,孖 WING12 壓唔倒80度以下燒IntelBurnTest / LinX,我E家用 CM 212+ 果把 2100RPMx2 到系緊緊好唔到80度。
作者: Qookei    時間: 2010-9-16 08:24

睇過說明…唔知一個頭可唔可以分2隻3000rpm既風扇呢?
idwilson 發表於 2010-9-16 02:37



    睇埋風扇(AVC把3000rpm,pwm係0.75A一把,加埋1.5A),實夠
作者: Qookei    時間: 2010-9-16 08:25

本帖最後由 Qookei 於 2010-9-16 08:27 編輯
回復  idwilson
師兄你E家 CPU 行緊幾多V? 如果 1.25V以上,室溫30度下(箱內),試過,孖 WING12 壓唔倒80度以 ...
ZOT 發表於 2010-9-16 05:30



我自己試H50@wing12PLx2 同VX@wing12PLx2 分別不多過3度
作者: ZOT    時間: 2010-9-16 08:37

本帖最後由 ZOT 於 2010-9-16 08:41 編輯
我自己試H50@wing12PLx2 同VX@wing12PLx2 分別不多過3度
Qookei 發表於 2010-9-16 08:25

我唔系講個 HS,系講用 212+ 把風扇X2裝落個排度同 WING12 X2裝落個排度比較。
作者: Qookei    時間: 2010-9-16 08:46

我唔系講個 HS,系講用 212+ 把風扇X2裝落個排度同 WING12 X2裝落個排度比較。
ZOT 發表於 2010-9-16 08:37



    o~~~誤會左,sorry
作者: UK-BBOY    時間: 2010-9-16 11:09

回復  UK-BBOY
我知你地講緊PWM  我換散熱器果時搵過一次底板說明 我搵唔到佢講底板pwm controller FAN/CP ...
love19901109 發表於 2010-9-16 00:55

我都知你唔想樓主底板出事
不過怪就只能怪你唔係用尼塊板
加上未睇清楚AVC把野A數係幾多
,就好心答人!下次答之前都係搵清
楚D資料再答會比較好及負責任,免
得你破壞個人形象!
作者: mclarenfung    時間: 2010-9-16 11:20

用DELTA PWM LAW

圖片附件: pwm.jpg (2010-9-16 11:20, 101.66 KB) / 下載次數 26
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081472&k=1c4cb5da23ae8aaa718142ef530b5593&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0


作者: Qookei    時間: 2010-9-16 13:17

本帖最後由 Qookei 於 2010-9-16 13:20 編輯
用DELTA PWM LAW
mclarenfung 發表於 2010-9-16 11:20



    Ching,你呢把幾多轉?thx
作者: idwilson    時間: 2010-9-16 13:18

回復  idwilson
師兄你E家 CPU 行緊幾多V? 如果 1.25V以上,室溫30度下(箱內),試過,孖 WING12 壓唔倒80度以 ...
ZOT 發表於 2010-9-16 05:30


行緊1.18v,室溫30以下
作者: idwilson    時間: 2010-9-16 13:34

DELTA 我見到有把pwm,800~5000
作者: Qookei    時間: 2010-9-16 14:06

DELTA 我見到有把pwm,800~5000
idwilson 發表於 2010-9-16 13:34



    AFB1212SH-PWM?
作者: mclarenfung    時間: 2010-9-16 17:40

Ching,你呢把幾多轉?thx
Qookei 發表於 2010-9-16 13:17



無用成年...唔記得幾多RPM...
唔知2500.3000 定3500了...
因為0個時我有一把9CM 一把..12CM..
都係0係D HP SERVER 度拎嘅.
作者: mclarenfung    時間: 2010-9-16 17:42

AFB1212SH-PWM?
Qookei 發表於 2010-9-16 14:06



   
0個時我記得行PWM 去到600轉..。(低0個時)
PWM MAX 時..用0個PD930都有80度..
作者: mclarenfung    時間: 2010-9-16 17:44

Ching,你呢把幾多轉?thx
Qookei 發表於 2010-9-16 13:17


SPEC
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16835213011
作者: Qookei    時間: 2010-9-16 18:06

SPEC
mclarenfung 發表於 2010-9-16 17:44



    係TB見親都話600-5000rpm,唔知係咪假野....
作者: mclarenfung    時間: 2010-9-16 18:10

係TB見親都話600-5000rpm,唔知係咪假野....
Qookei 發表於 2010-9-16 18:06



   
同MODEL NO?
我真係未上過4000RPM BOR
作者: Qookei    時間: 2010-9-16 18:15

同MODEL NO?
我真係未上過4000RPM BOR
mclarenfung 發表於 2010-9-16 18:10



    係呀,同model....古怪
作者: idwilson    時間: 2010-9-16 23:21

本帖最後由 idwilson 於 2010-9-16 23:46 編輯
我自己試H50@wing12PLx2 同VX@wing12PLx2 分別不多過3度
Qookei 發表於 2010-9-16 08:25


剛剛試左1.24v,超4.2g,燒左佢半個鐘,一把1700一把2300夾住用都係83度!不過由佢,死就死!
作者: kyrt    時間: 2010-9-17 11:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idwilson    時間: 2010-9-18 01:28

係呀,同model....古怪
Qookei 發表於 2010-9-16 18:15
cesCpns8nL5Q.jpg Qookei兄,能否介紹幾把pwm風扇比我?

圖片附件: cesCpns8nL5Q.jpg (2010-9-18 01:27, 77.44 KB) / 下載次數 34
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1082015&k=c70afa187ee4e471ae0e978ade7a6570&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0


作者: Qookei    時間: 2010-9-18 10:03

Qookei兄,能否介紹幾把pwm風扇比我?
idwilson 發表於 2010-9-18 01:28



    AVC 3300rpm two ball bearing pwm for H50
機箱抽入試下用NMB  B19降速,上抽出用返千紅都ok
作者: sapphire4890    時間: 2010-9-18 10:42

如果D水冷液都變埋冰就講笑
作者: idwilson    時間: 2010-9-18 14:56

AVC 3300rpm two ball bearing pwm for H50
機箱抽入試下用NMB  B19降速,上抽出用返千紅都ok ...
Qookei 發表於 2010-9-18 10:03


http://item.taobao.com/item.htm?id=6259465290
http://item.taobao.com/item.htm?id=2759099505

係咪呢2隻呢
作者: Qookei    時間: 2010-9-18 15:28

係咪呢2隻呢
idwilson 發表於 2010-9-18 14:56



    yes,bingo
作者: idwilson    時間: 2010-9-18 15:41

yes,bingo
Qookei 發表於 2010-9-18 15:28



    有led既有無d咁勁既扇!
作者: Qookei    時間: 2010-9-18 15:53

有led既有無d咁勁既扇!
idwilson 發表於 2010-9-18 15:41



    唔見有......
作者: loritong    時間: 2010-9-18 20:31

又要暴力又要有led 好似冇咁既產品
作者: idwilson    時間: 2010-9-19 23:37

左能右能…都係打算買wing12pl,又有led又有pwm,但想買下…wing12有隻ua版平d但無pwm,咁無pwm既用底板3針控速有什麼分別?
作者: ZOT    時間: 2010-9-19 23:46

左能右能…都係打算買wing12pl,又有led又有pwm,但想買下…wing12有隻ua版平d但無pwm,咁無pwm既用底板3針 ...
idwilson 發表於 2010-9-19 23:37

睇下乜底板,有 D BIOS 可選 PWM/ V 溫控,有 D 自動,無論插3PIN定4PIN都有溫控,如乜都無就全速。
作者: billyduck    時間: 2010-9-19 23:52

AVC 3300rpm two ball bearing pwm for H50
機箱抽入試下用NMB  B19降速,上抽出用返千紅都ok ...
Qookei 發表於 2010-9-18 10:03
c兄見你對風扇好有研究,我想請教吓你,買邊隻風扇做抽出好?要強而有力,因為我整咗個櫃有積熱情况呢
作者: idwilson    時間: 2010-9-19 23:52

睇下乜底板,有 D BIOS 可選 PWM/ V 溫控,有 D 自動,無論插3PIN定4PIN都有溫控,如乜都無就全速。 ...
ZOT 發表於 2010-9-19 23:46


我用緊P6X58D-E,尋日裝左個pc probeII,裡面有得set…cpu到幾多度就會fan全速,
咁我係咪買有無pwm既wing都無分別?
作者: ZOT    時間: 2010-9-19 23:56

本帖最後由 ZOT 於 2010-9-19 23:58 編輯

我 P7P55D-E 都有 AUTO  PWM / V 功能,P6X58D-E高階咁多,無理由無卦。
你求其插隻3PIN入去試咪知囉。
作者: idwilson    時間: 2010-9-19 23:58

我 P7P55D-E 都有 AUTO  PWM / V 功能,P6X58D-E高階咁多,無理由無卦。
ZOT 發表於 2010-9-19 23:56


有,本身bios都有pwm set,咁係咪即係買有無pwm都一樣咁用?
作者: ZOT    時間: 2010-9-20 00:01

我塊 ASUS 就系,不論 3/4 PIN 都有溫控。
作者: Qookei    時間: 2010-9-20 00:15

c兄見你對風扇好有研究,我想請教吓你,買邊隻風扇做抽出好?要強而有力,因為我整咗個櫃有積熱情况呢 ...
billyduck 發表於 2010-9-19 23:52



    怕唔怕嘈先?
作者: Qookei    時間: 2010-9-20 00:16

有,本身bios都有pwm set,咁係咪即係買有無pwm都一樣咁用?
idwilson 發表於 2010-9-19 23:58



    唔可以話一樣既,但近似,有pwm方便D既
作者: billyduck    時間: 2010-9-20 00:19

本帖最後由 billyduck 於 2010-9-20 00:21 編輯

多咗.......del~~~
作者: billyduck    時間: 2010-9-20 00:21

怕唔怕嘈先?
Qookei 發表於 2010-9-20 00:15
唔太怕
作者: Qookei    時間: 2010-9-20 00:30

唔太怕
billyduck 發表於 2010-9-20 00:21



    抽出搵scythe ~1900rpm Kaze-jyuni,110CFM,算好大風量,其他差唔多CFM既都要搵暴力級lu
平既搵SERVO
http://item.taobao.com/item.htm?id=3337820160
http://item.taobao.com/item.htm?id=3103218067
作者: billyduck    時間: 2010-9-20 00:38

抽出搵scythe ~1900rpm Kaze-jyuni,110CFM,算好大風量,其他差唔多CFM既都要搵暴力級lu
平既搵SERVO
...
Qookei 發表於 2010-9-20 00:30
thankyou~~~等我去留意吓
作者: K_C_    時間: 2010-9-20 11:47

回復 80# billyduck

上得TB就大把有得揀.不過想暴力少少又就腳o既可以考慮o下Sunon:

型號:          MEC0251V1         
風壓:         0.28 Inch-H2O
軸承:         Vapo+MagLev        
噪音:         44.5dBA
電流:       0.45A
功率:         5.4W        
測速功能:         可以
轉速:         3100rpm        
接頭:         3pin
風流量:         108.2CFM

$80蚊一隻,唔貴~~
作者: billyduck    時間: 2010-9-20 12:45

回復  billyduck

上得TB就大把有得揀.不過想暴力少少又就腳o既可以考慮o下Sunon:

型號:          MEC0251V1         
...
K_C_ 發表於 2010-9-20 11:47
唔該kc兄,不過睇落又真係幾暴力下44.5dBA
作者: K_C_    時間: 2010-9-20 13:46

唔該kc兄,不過睇落又真係幾暴力下44.5dBA
billyduck 發表於 2010-9-20 12:45


12cm過百CFM係咁上下啦,AVC、NMB我都有,都係咁嘈~~~

不過睇返你想散個超頻/冷排架,咁即係只求大風....Wing 14都OK, 千二轉80CFM......係貴d,但靜好多~
作者: Qookei    時間: 2010-9-20 13:51

12cm過百CFM係咁上下啦,AVC、NMB我都有,都係咁嘈~~~

不過睇返你想散個超頻/冷排架,咁即係只求大風.. ...
K_C_ 發表於 2010-9-20 13:46



    冇計,試下Servo/Sanyo可能靜少少
作者: K_C_    時間: 2010-9-20 13:54

回復 84# Qookei

360冷排用緊NMB,唔會換lu~
作者: Qookei    時間: 2010-9-20 13:55

回復  Qookei

360冷排用緊NMB,唔會換lu~
K_C_ 發表於 2010-9-20 13:54



    想8下NMB邊隻,thx
作者: K_C_    時間: 2010-9-20 14:00

回復 86# Qookei

http://item.taobao.com/item.htm?id=7040519208
作者: gemino    時間: 2010-9-20 15:27

Hello C-Hings
where can i purchase the long screw for the extra H50 fan?
Just upgrade 1x Wing12 last night, and just figured I don't have screws for the other Wing12
作者: kenisshit    時間: 2010-9-20 16:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyduck    時間: 2010-9-20 21:20

12cm過百CFM係咁上下啦,AVC、NMB我都有,都係咁嘈~~~

不過睇返你想散個超頻/冷排架,咁即係只求大風.. ...
K_C_ 發表於 2010-9-20 13:46
可惜我開咗兩個係12cm位,14cm唔啱用
作者: K_C_    時間: 2010-9-20 21:21

本帖最後由 K_C_ 於 2010-9-20 23:56 編輯
可惜我開咗兩個係12cm位,14cm唔啱用
billyduck 發表於 2010-9-20 21:20


Del~~~~~~
作者: billyduck    時間: 2010-9-20 22:04

Wing14 can be mounted on a 12cm space.....
K_C_ 發表於 2010-9-20 21:21

都可以,但係買5、6把會幾肉赤
作者: K_C_    時間: 2010-9-20 22:36

都可以,但係買5、6把會幾肉赤
billyduck 發表於 2010-9-20 22:04


冇錯,真係幾甘~


作者: Qookei    時間: 2010-9-20 22:58

Wing14 can be mounted on a 12cm space.....
K_C_ 發表於 2010-9-20 21:21



    Wing14有12cm孔位咩?
作者: K_C_    時間: 2010-9-20 23:22

本帖最後由 K_C_ 於 2010-9-20 23:56 編輯
Wing14有12cm孔位咩?
Qookei 發表於 2010-9-20 22:58


Del~~~~~~
作者: billyduck    時間: 2010-9-20 23:44

冇錯,真係幾甘~
K_C_ 發表於 2010-9-20 22:36

無話可說.......
作者: Qookei    時間: 2010-9-20 23:49

本帖最後由 Qookei 於 2010-9-20 23:52 編輯
NPNT~~
K_C_ 發表於 2010-9-20 23:22



    記得tony講過話唔係12cm孔位黎....
    CT兄話唔係
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 90&pid=23081547
我測phototype個時都度過唔係12cm位黎
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1462944
作者: K_C_    時間: 2010-9-20 23:55

記得tony講過話唔係12cm孔位黎....
    CT兄話唔係

我測phototype個時都度過唔係12cm位黎
...
Qookei 發表於 2010-9-20 23:49


咁我搞錯o左~
作者: Qookei    時間: 2010-9-20 23:58

咁我搞錯o左~
K_C_ 發表於 2010-9-20 23:55



    我都唔太sure~~~要問問tony兄先知,KC兄你有,不如你度一度丫,thx
作者: BBkeong    時間: 2010-9-26 22:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2