作者: idwilson 時間: 2010-9-15 20:18 標題: h50一體式水冷風扇改裝
感覺原裝個H50風扇太弱,所以我加多一把1100RPM夾住黎用…但都唔夠!燒機成80幾度!
有無12CM風扇好介紹,我想換晒2把,最好高速,我會加個調節器,要FULLLOAD先全速,所以唔擔心長期會好嘈!
作者: tomy700 時間: 2010-9-15 20:22
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: UK-BBOY 時間: 2010-9-15 20:30
wing12pl 再加條Y線,等佢行PWM,
咁就會方便D,唔使再加調速器了
作者: LKNim 時間: 2010-9-15 20:34
俾個標題fake左入黎
建議同樓上一樣...
作者: idwilson 時間: 2010-9-15 20:38
wing12pl 大約係幾錢左右
作者: LKNim 時間: 2010-9-15 20:39
Wing 12 $128
Wing 12PL $143
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 68&pid=17359577
作者: idwilson 時間: 2010-9-15 20:40
Y線係咩…本身佢有無變速?
作者: 神奇小冰冰 時間: 2010-9-15 20:42
FULLLOAD先全速
暴力扇如何
作者: rex_lyl_lkyamb 時間: 2010-9-15 20:45
暴力扇有師兄話好易燒
作者: idwilson 時間: 2010-9-15 20:45
我都有想過買D3000RPM
作者: 神奇小冰冰 時間: 2010-9-15 20:51
點會................
我用左成年都冇事...........冇燒...
作者: idwilson 時間: 2010-9-15 20:54
1600係咪已經好勁,我怕對付唔到80幾度既高溫
作者: LKNim 時間: 2010-9-15 21:02
2000RPM以上會明顯聽到有聲
睇你想唔想要靜...
作者: UK-BBOY 時間: 2010-9-15 21:03
你又話要上兩把落H-50,又點會唔知Y線係咩梨
有~簡單D講,因應CPU溫度而調節風扇電壓從而控制轉速
作者: idwilson 時間: 2010-9-15 21:12
哦…分線。無呀…我而家分別插緊主版既2個電位
作者: naomi 時間: 2010-9-15 21:30
12x12煲水 ...
比你加到四把扇又点 ...
作者: idwilson 時間: 2010-9-15 21:33
咁又係,可惜已買左!唔用又浪費!
作者: Qookei 時間: 2010-9-15 22:09
Wing12 PLx2@H50
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081252&k=cd494c1ca144f11a345f441982cf4f10&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0

作者: Qookei 時間: 2010-9-15 22:15
3000rpm可以揀呢把
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081258&k=c600eddb3abdae619868bd8fddf148a8&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0

作者: idwilson 時間: 2010-9-15 22:17
good!,我都係想壓到80度以下,自買左h50之後,好想上水,唔知溫度係咪會差好遠?
同埋我壞疑,我會唔會裝得唔好先咁鬼熱
作者: idwilson 時間: 2010-9-15 22:32
本帖最後由 idwilson 於 2010-9-15 22:44 編輯
都係玩avc扇算,買把3000~3800既!又平又有高速,連調速器都唔買,用y線行pwm算,無謂多舊魚,唔知底板pwm全部上唔上到3800咁勁呢!
WING 12 PL成佰,又好似太貴!
我睇左呢個網後,中毒好深!作者: Qookei 時間: 2010-9-15 22:46
上水睇你上咩水la,H50同lakoolar分別不多於5c
作者: idwilson 時間: 2010-9-15 22:50
唔上水喇,越玩越大,
…Qookei自我裝機到超頻已經幫我好多,多謝你先!
散熱方便,我都係用番H50,買幾提AVC既3000風扇,行PWM,唔知買3針定4針,分別係邊?我怕又買錯。
作者: Qookei 時間: 2010-9-15 23:03
一個頭推2把要小心D,check下底板manual睇下行到幾多A,asus通常support 2A,唔好高過
作者: Qookei 時間: 2010-9-15 23:06
行PWM一定要呢隻4針頭
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081278&k=7b7b775205fb2cf939e327d9206b206a&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0

作者: love19901109 時間: 2010-9-15 23:17
2把一齊行就唔好插晒底板
作者: UK-BBOY 時間: 2010-9-15 23:22
用Y線唔插MB,咁點行PWM呀 ?????
作者: love19901109 時間: 2010-9-15 23:28
回復 27# UK-BBOY
咁呢樣就黎返俾用avc扇 既人解決... 我只系俾意見 你可以當我無到都得
作者: Qookei 時間: 2010-9-15 23:29
唔好吹得就吹....睇下個A數唔高過上限就ok
作者: love19901109 時間: 2010-9-15 23:37
回復 29# Qookei
我只系以防佢底板出事姐 我無話一定會有事 加上我無吹喎
作者: Qookei 時間: 2010-9-15 23:43
雖然係網上,但回post都負返少少責任,唔好講D咁空泛既答案,同埋講野講明白D好,你唔回呢個post,人地只會以"2把一齊行就唔好插晒底板"為直接意思,唔係你講既"以防佢底板出事"
作者: naomi 時間: 2010-9-15 23:50
不如加冰 ...
http://www.gigabyte.com.tw/MicroSite/246/default.html
作者: love19901109 時間: 2010-9-15 23:55
回復 32# naomi
咁不如換過個冷排仲好...
作者: UK-BBOY 時間: 2010-9-16 00:30
本帖最後由 UK-BBOY 於 2010-9-16 00:44 編輯
你都未睇清楚就回post !!!
我地講緊PWM!
你就話2把一齊行就唔好插底板
咁樓主想行PWM唔插底板又可以插邊?
難道要插@@
同埋我睇左自己#27樓個回貼睇左成半個鐘頭
(連我女朋友都問我o係度睇乜 )
都睇唔出自己尼番說話有何得罪各下!
同埋你回Qookei後俾我覺得你只敢得罪同級o既會員(希望係我諗多左,如果你唔係尼d人我可以同你講番聲對唔住)
作者: love19901109 時間: 2010-9-16 00:55
回復 34# UK-BBOY
我知你地講緊PWM 我換散熱器果時搵過一次底板說明 我搵唔到佢講底板pwm controller FAN/CPU_FAN果到關於其他散熱器問題/support 幾多A 我都唔想佢底板出事 所以先叫佢唔好亂黎
作者: naomi 時間: 2010-9-16 00:55
小弟套套裝水 , 效能一般般
但小改行双泵即時好不小 , 個水箱都起埋浪 ...
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081345&k=ddcb7b497128ba95dcae2b1904a92392&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0

作者: love19901109 時間: 2010-9-16 00:59
回復 36# naomi
有冇其他資料@@我都想睇下呢個野好唔好用
作者: 救世主 時間: 2010-9-16 01:25
我都覺wing12pl係唔錯,
有pwm唔會成日全速,
即使全速都唔會太嘈
風力亦都夠
作者: 救世主 時間: 2010-9-16 01:26
幅圖好正
作者: idwilson 時間: 2010-9-16 02:37
睇過說明…唔知一個頭可唔可以分2隻3000rpm既風扇呢?
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081374&k=27791b7417427ef92d2cfcd8eaea42cc&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0

作者: ZOT 時間: 2010-9-16 05:30
回復 23# idwilson
師兄你E家 CPU 行緊幾多V? 如果 1.25V以上,室溫30度下(箱內),試過,孖 WING12 壓唔倒80度以下燒IntelBurnTest / LinX,我E家用 CM 212+ 果把 2100RPMx2 到系緊緊好唔到80度。
作者: Qookei 時間: 2010-9-16 08:24
睇埋風扇(AVC把3000rpm,pwm係0.75A一把,加埋1.5A),實夠
作者: Qookei 時間: 2010-9-16 08:25
本帖最後由 Qookei 於 2010-9-16 08:27 編輯
我自己試H50@wing12PLx2 同VX@wing12PLx2 分別不多過3度
作者: ZOT 時間: 2010-9-16 08:37
本帖最後由 ZOT 於 2010-9-16 08:41 編輯
我唔系講個 HS,系講用 212+ 把風扇X2裝落個排度同 WING12 X2裝落個排度比較。
作者: Qookei 時間: 2010-9-16 08:46
o~~~誤會左,sorry
作者: UK-BBOY 時間: 2010-9-16 11:09
回復 UK-BBOY
我知你地講緊PWM 我換散熱器果時搵過一次底板說明 我搵唔到佢講底板pwm controller FAN/CP ...
love19901109 發表於 2010-9-16 00:55
我都知你唔想樓主底板出事
不過怪就只能怪你唔係用尼塊板
加上未睇清楚AVC把野A數係幾多
,就好心答人!下次答之前都係搵清
楚D資料再答會比較好及負責任,免
得你破壞個人形象!
作者: mclarenfung 時間: 2010-9-16 11:20
用DELTA PWM LAW
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081472&k=1c4cb5da23ae8aaa718142ef530b5593&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0

作者: Qookei 時間: 2010-9-16 13:17
本帖最後由 Qookei 於 2010-9-16 13:20 編輯
Ching,你呢把幾多轉?thx
作者: idwilson 時間: 2010-9-16 13:18
行緊1.18v,室溫30以下
作者: idwilson 時間: 2010-9-16 13:34
DELTA 我見到有把pwm,800~5000

作者: Qookei 時間: 2010-9-16 14:06
AFB1212SH-PWM?
作者: mclarenfung 時間: 2010-9-16 17:40
無用成年...唔記得幾多RPM...
唔知2500.3000 定3500了...
因為0個時我有一把9CM 一把..12CM..
都係0係D HP SERVER 度拎嘅.
作者: mclarenfung 時間: 2010-9-16 17:42
0個時我記得行PWM 去到600轉..。(低0個時)
PWM MAX 時..用0個PD930都有80度..
作者: mclarenfung 時間: 2010-9-16 17:44
SPEC
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16835213011
作者: Qookei 時間: 2010-9-16 18:06
係TB見親都話600-5000rpm,唔知係咪假野....
作者: mclarenfung 時間: 2010-9-16 18:10
同MODEL NO?
我真係未上過4000RPM BOR
作者: Qookei 時間: 2010-9-16 18:15
係呀,同model....古怪
作者: idwilson 時間: 2010-9-16 23:21
本帖最後由 idwilson 於 2010-9-16 23:46 編輯
剛剛試左1.24v,超4.2g,燒左佢半個鐘,一把1700一把2300夾住用都係83度!不過由佢,死就死!
作者: kyrt 時間: 2010-9-17 11:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idwilson 時間: 2010-9-18 01:28
Qookei兄,能否介紹幾把pwm風扇比我?https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1082015&k=c70afa187ee4e471ae0e978ade7a6570&t=1782320912&sid=tbxpsSEK0

作者: Qookei 時間: 2010-9-18 10:03
AVC 3300rpm two ball bearing pwm for H50
機箱抽入試下用NMB B19降速,上抽出用返千紅都ok
作者: sapphire4890 時間: 2010-9-18 10:42
如果D水冷液都變埋冰就
作者: idwilson 時間: 2010-9-18 14:56
http://item.taobao.com/item.htm?id=6259465290
http://item.taobao.com/item.htm?id=2759099505
係咪呢2隻呢
作者: Qookei 時間: 2010-9-18 15:28
yes,bingo
作者: idwilson 時間: 2010-9-18 15:41
有led既有無d咁勁既扇!
作者: Qookei 時間: 2010-9-18 15:53
唔見有......
作者: loritong 時間: 2010-9-18 20:31
又要暴力又要有led 好似冇咁既產品
作者: idwilson 時間: 2010-9-19 23:37
左能右能…都係打算買wing12pl,又有led又有pwm,但想買下…wing12有隻ua版平d但無pwm,咁無pwm既用底板3針控速有什麼分別?
作者: ZOT 時間: 2010-9-19 23:46
睇下乜底板,有 D BIOS 可選 PWM/ V 溫控,有 D 自動,無論插3PIN定4PIN都有溫控,如乜都無就全速。
作者: billyduck 時間: 2010-9-19 23:52
c兄見你對風扇好有研究,我想請教吓你,買邊隻風扇做抽出好?要強而有力,因為我整咗個櫃有積熱情况呢
作者: idwilson 時間: 2010-9-19 23:52
我用緊P6X58D-E,尋日裝左個pc probeII,裡面有得set…cpu到幾多度就會fan全速,
咁我係咪買有無pwm既wing都無分別?
作者: ZOT 時間: 2010-9-19 23:56
本帖最後由 ZOT 於 2010-9-19 23:58 編輯
我 P7P55D-E 都有 AUTO PWM / V 功能,P6X58D-E高階咁多,無理由無卦。
你求其插隻3PIN入去試咪知囉。
作者: idwilson 時間: 2010-9-19 23:58
有,本身bios都有pwm set,咁係咪即係買有無pwm都一樣咁用?
作者: ZOT 時間: 2010-9-20 00:01
我塊 ASUS 就系,不論 3/4 PIN 都有溫控。
作者: Qookei 時間: 2010-9-20 00:15
怕唔怕嘈先?
作者: Qookei 時間: 2010-9-20 00:16
唔可以話一樣既,但近似,有pwm方便D既
作者: billyduck 時間: 2010-9-20 00:19
本帖最後由 billyduck 於 2010-9-20 00:21 編輯
多咗.......del~~~
作者: billyduck 時間: 2010-9-20 00:21
唔太怕
作者: Qookei 時間: 2010-9-20 00:30
抽出搵scythe ~1900rpm Kaze-jyuni,110CFM,算好大風量,其他差唔多CFM既都要搵暴力級lu
平既搵SERVO
http://item.taobao.com/item.htm?id=3337820160
http://item.taobao.com/item.htm?id=3103218067
作者: billyduck 時間: 2010-9-20 00:38
抽出搵scythe ~1900rpm Kaze-jyuni,110CFM,算好大風量,其他差唔多CFM既都要搵暴力級lu
平既搵SERVO
...
Qookei 發表於 2010-9-20 00:30
作者: K_C_ 時間: 2010-9-20 11:47
回復 80# billyduck
上得TB就大把有得揀.不過想暴力少少又就腳o既可以考慮o下Sunon:
型號: MEC0251V1
風壓: 0.28 Inch-H2O
軸承: Vapo+MagLev
噪音: 44.5dBA
電流: 0.45A
功率: 5.4W
測速功能: 可以
轉速: 3100rpm
接頭: 3pin
風流量: 108.2CFM
$80蚊一隻,唔貴~~
作者: billyduck 時間: 2010-9-20 12:45
唔該kc兄,不過睇落又真係幾暴力下44.5dBA
作者: K_C_ 時間: 2010-9-20 13:46
12cm過百CFM係咁上下啦,AVC、NMB我都有,都係咁嘈~~~
不過睇返你想散個超頻/冷排架,咁即係只求大風....Wing 14都OK, 千二轉80CFM......係貴d,但靜好多~

作者: Qookei 時間: 2010-9-20 13:51
冇計,試下Servo/Sanyo可能靜少少
作者: K_C_ 時間: 2010-9-20 13:54
回復 84# Qookei
360冷排用緊NMB,唔會換lu~
作者: Qookei 時間: 2010-9-20 13:55
想8下NMB邊隻,thx
作者: K_C_ 時間: 2010-9-20 14:00
回復 86# Qookei
http://item.taobao.com/item.htm?id=7040519208
作者: gemino 時間: 2010-9-20 15:27
Hello C-Hings
where can i purchase the long screw for the extra H50 fan?
Just upgrade 1x Wing12 last night, and just figured I don't have screws for the other Wing12
作者: kenisshit 時間: 2010-9-20 16:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyduck 時間: 2010-9-20 21:20
可惜我開咗兩個係12cm位,14cm唔啱用
作者: K_C_ 時間: 2010-9-20 21:21
本帖最後由 K_C_ 於 2010-9-20 23:56 編輯
Del~~~~~~
作者: billyduck 時間: 2010-9-20 22:04
都可以,但係買5、6把會幾肉赤
作者: K_C_ 時間: 2010-9-20 22:36
冇錯,真係幾甘~

作者: Qookei 時間: 2010-9-20 22:58
Wing14有12cm孔位咩?
作者: K_C_ 時間: 2010-9-20 23:22
本帖最後由 K_C_ 於 2010-9-20 23:56 編輯
Del~~~~~~
作者: billyduck 時間: 2010-9-20 23:44
無話可說.......
作者: Qookei 時間: 2010-9-20 23:49
本帖最後由 Qookei 於 2010-9-20 23:52 編輯
記得tony講過話唔係12cm孔位黎....
CT兄話唔係
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 90&pid=23081547
我測phototype個時都度過唔係12cm位黎
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1462944
作者: K_C_ 時間: 2010-9-20 23:55
咁我搞錯o左~
作者: Qookei 時間: 2010-9-20 23:58
我都唔太sure~~~要問問tony兄先知,KC兄你有,不如你度一度丫,thx
作者: BBkeong 時間: 2010-9-26 22:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


