作者: hoho321 時間: 2010-7-30 12:09 標題: 探熱頭應該貼係cpu邊到
夾係水冷頭下面又驚夾壞探熱頭
係咪應該貼係塊板後面?
作者: 過去已過 時間: 2010-7-30 12:20
重要提示:唔好放落有導熱膏的地方
作者: hoho321 時間: 2010-7-30 12:33
咁貼係邊到好
作者: yiu_ping13 時間: 2010-7-31 01:09
背面穩陣
但我見過d人直頭夾係散熱頭同u之間@@
作者: 二代木 時間: 2010-7-31 11:57
多數人用膠紙貼在CPU側邊.或貼在壓CPU的鐡架上.

