Board logo

標題: 探熱頭應該貼係cpu邊到 [打印本頁]

作者: hoho321    時間: 2010-7-30 12:09     標題: 探熱頭應該貼係cpu邊到

夾係水冷頭下面又驚夾壞探熱頭
係咪應該貼係塊板後面?
作者: 過去已過    時間: 2010-7-30 12:20

重要提示:唔好放落有導熱膏的地方
作者: hoho321    時間: 2010-7-30 12:33

重要提示:唔好放落有導熱膏的地方
過去已過 發表於 2010-7-30 12:20


咁貼係邊到好
作者: yiu_ping13    時間: 2010-7-31 01:09

背面穩陣
但我見過d人直頭夾係散熱頭同u之間@@
作者: 二代木    時間: 2010-7-31 11:57

多數人用膠紙貼在CPU側邊.或貼在壓CPU的鐡架上.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2