Board logo

標題: 新手一問~蒸餾水和水冷水 [打印本頁]

作者: RightAudio    時間: 2010-7-16 00:04     標題: 新手一問~蒸餾水和水冷水

小弟係一名新手~想問下一個問題
用蒸餾水同水冷水會相差幾多度左右???
作者: sunderstan    時間: 2010-7-16 00:46

幾乎無分別
水冷水既作用主要係降低導電能力同埋Freezing point (適用於會低過零度既國家)
個人意見
作者: simplekk    時間: 2010-7-16 13:32

溫度係唔會有分別
但蒸餾水用個幾月就會有雜質...日子越耐就越多...
作者: Amuro0079    時間: 2010-7-17 14:42

本帖最後由 Amuro0079 於 2010-7-17 14:44 編輯
溫度係唔會有分別
但蒸餾水用個幾月就會有雜質...日子越耐就越多...
simplekk 發表於 2010-7-16 13:32

Not if you add a silver coil into the loop as biocide/anti-algae:
http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_info.php?products_id=1196

Experienced water coolers  will use distilled water + silver coil; you can go a year without changing water.
作者: matthewfung    時間: 2010-7-18 23:25

I think 水冷水 is better
作者: hoho321    時間: 2010-7-20 20:11

回復 4# Amuro0079

點用?
作者: Amuro0079    時間: 2010-7-20 23:45

回復  Amuro0079

點用?
hoho321 發表於 2010-7-20 20:11

放落水箱度。
作者: lungzero    時間: 2010-7-23 23:37

Not if you add a silver coil into the loop as biocide/anti-algae:


Experienced water coolers  will ...
Amuro0079 發表於 2010-7-17 02:42 PM

ching,  普通純銀製品同silver coil係咪形狀上有分別?
作者: Amuro0079    時間: 2010-7-24 12:21

ching,  普通純銀製品同silver coil係咪形狀上有分別?
lungzero 發表於 2010-7-23 23:37

Any 99.9% pure silver will be fine, regardless of shape.
作者: cheukwai88    時間: 2010-7-25 13:28

留名學野~~
作者: a886    時間: 2010-7-25 16:27

回復 7# Amuro0079


    有咩用途?
作者: Amuro0079    時間: 2010-7-27 01:01

回復 11# a886
唔俾D微生物繁殖
作者: a886    時間: 2010-7-27 09:18

回復 12# Amuro0079


    哦~明白
作者: DHLao    時間: 2010-10-24 20:45

蒸餾水溝水冷水一齊用得唔得?
作者: 亞迪    時間: 2010-10-24 22:31

蒸餾水溝水冷水一齊用得唔得?
DHLao 發表於 2010-10-24 20:45


一般都可以...
沒有問題
作者: OrzKoo    時間: 2010-10-24 23:08

幾乎無分別
水冷水既作用主要係降低導電能力同埋Freezing point (適用於會低過零度既國家)
個人意見 ...
sunderstan 發表於 2010-7-16 00:46

如果會結冰,我諗都唔洗用水冷掛
作者: sunderstan    時間: 2010-10-24 23:26

如果會結冰,我諗都唔洗用水冷掛
OrzKoo 發表於 2010-10-24 23:08


玩水冷未必一定係為左效能既, 美觀都可以係其中一個考慮既因素
作者: OrzKoo    時間: 2010-10-24 23:33

玩水冷未必一定係為左效能既, 美觀都可以係其中一個考慮既因素
sunderstan 發表於 2010-10-24 23:26

咁又係既~~
作者: YINYIN007    時間: 2010-10-25 19:14

回復  a886
唔俾D微生物繁殖
Amuro0079 發表於 2010-7-27 01:01


咁如果水冷液溝左蒸餾水, 又洗唔洗加個Pure Silver??
作者: Amuro0079    時間: 2010-10-25 19:32

咁如果水冷液溝左蒸餾水, 又洗唔洗加個Pure Silver??
YINYIN007 發表於 2010-10-25 19:14


通常唔駛﹐因為水冷液已經加左防微生物添加劑﹐不過功效係點就唔知囉。

我建議你用純蒸餾水﹐因為蒸餾水既傳熱能力強過水冷液﹐而且水冷液用左一陣間就會開始導電﹐所以千其唔好以為說冷液唔會導電。

蒸餾水加少少純銀已經可以﹕
http://www.sidewindercomputers.com/sikibyia.html
作者: yinchai3    時間: 2010-10-26 09:10

點解加 D 銀......會冇微生物生長.....
作者: Amuro0079    時間: 2010-10-26 12:13

本帖最後由 Amuro0079 於 2010-10-26 12:33 編輯
點解加 D 銀......會冇微生物生長.....
yinchai3 發表於 2010-10-26 09:10

少量銀在水中已經能夠分解出微量的銀離子,銀離子可以吸附水中的微生物,使微生物賴以呼吸既脢失去作用,從而殺死微生物。
作者: copo    時間: 2010-10-26 13:39

Is there any place in HK can buy these little piece of pure silver instead of purchasing online which cost a lot on shipping? Thanks.
作者: darrem    時間: 2010-10-26 14:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkpst2000222    時間: 2010-10-26 17:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sing98    時間: 2010-10-31 02:42

少量銀在水中已經能夠分解出微量的銀離子,銀離子可以吸附水中的微生物,使微生物賴以呼吸既脢失去作用, ...
Amuro0079 發表於 2010-10-26 12:13


呢個唔講真系唔知
作者: DHLao    時間: 2010-10-31 14:10

D銀放係邊?
成條擺落水箱度?
作者: Amuro0079    時間: 2010-11-2 13:22

D銀放係邊?
成條擺落水箱度?
DHLao 發表於 2010-10-31 14:10

管道都得﹐不過當然係水箱最好。
作者: DHLao    時間: 2010-11-2 14:09

條銀會唔會變細
然後經水道走左入水pump度整瓜個水pump
作者: Amuro0079    時間: 2010-11-2 14:31

唔會變細﹐make sure你將佢整成coil線圈狀。
作者: p420lch3    時間: 2010-11-3 19:13

本帖最後由 p420lch3 於 2010-11-3 19:16 編輯

銀離子(Ag +)接觸細菌後,導致細菌的蛋白質遭受破壞,造成細菌死亡。其接觸原理基於電之吸附,因為細胞膜帶有負電荷,而銀離子(Ag)帶有正電荷,二者產生電吸附使之牢固結合,其結果是銀離子穿透細胞膜並進入細菌體內,與細菌體內蛋白質上產生化學反應:這個反應造成蛋白質凝固,使細菌合成酶(Enzyme)的活性遭到破壞,干擾細菌DNA的合成,使細菌喪失分裂增殖能力而死亡。

硫氨基=一種胺基酸
蛋白質=胺基酸分子呈線性排列
作者: p420lch3    時間: 2010-11-3 19:20

少量銀在水中已經能夠分解出微量的銀離子,銀離子可以吸附水中的微生物,使微生物賴以呼吸既脢失去作用, ...
Amuro0079 發表於 2010-10-26 12:13



   脢 = 非蛋白質的小分子
   微生物(大部分)呼吸一樣係用氧(O2)
作者: Amuro0079    時間: 2010-11-4 14:52

本帖最後由 Amuro0079 於 2010-11-4 19:54 編輯
脢 = 非蛋白質的小分子
   微生物(大部分)呼吸一樣係用氧(O2)
p420lch3 發表於 2010-11-3 19:20

我冇講錯喎.

"奈米銀在生物醫療方面具有非常寬廣而實用的價值。奈米銀遇水份即釋放銀離子,活性銀離子(Ag+)可自由進入細胞壁,接觸到帶負電荷的微生物細胞後,會吸引細菌體內脢蛋白上的硫氫基,可使含硫氫基之酵素失去活性,直接破壞細菌的細胞壁,並可使微生物細胞蛋白質變性,導致無法呼吸、代謝和繁殖,直至死亡,達到滅菌的效果。"

http://www.nano-pro.com/
作者: electronic_s    時間: 2010-11-4 16:41

有無人因家中水冷而中左退伍軍人症???
作者: B-52    時間: 2010-11-4 21:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: p420lch3    時間: 2010-11-4 22:05

回復 34# Amuro0079

我無話你錯......
作者: Amuro0079    時間: 2010-11-5 12:01

本帖最後由 Amuro0079 於 2010-11-5 15:58 編輯
如果蒸餾水同水冷水無分別就唔會二百幾蚊都咁多人買喇,不過分別唔係話溫度上面囉,仲可以防止D金屬氧化,同埋 ...
B-52 發表於 2010-11-4 21:42

唔好傻喇。水冷液防金屬氧化﹖氧化oxidation﹐銅係唔係都會氧化﹐但係氧化完全唔會影響cooling performance﹐防黎都多餘。水冷液要防既係鋁同銅之間galvanization造成既 galvanic corrosion ﹐但係只用你唔用鋁既野﹐跟本唔駛擔心galvanic corrosion。仲有所謂防導電功能﹐根本只係水冷液全新未用過果陣先有效﹐但當你將佢倒入水箱開著個pump﹐幾分鐘內已經開始會導電。而且蒸餾水一樣全新時冇雜質﹐導電能力極低。Anyway﹐所有液體最終都會導電﹐所以唔好俾水冷液個防導電功能厄左。

水冷液仲有一個問題係d添加劑好易變質﹐有顏色果d仲衰﹐搞到水冷頭染晒色﹐所以d水冷專家個個都係用蒸餾水或deionized water。

BTW, Feser One真係好恐怖:
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=226632
作者: DHLao    時間: 2010-11-5 13:47

呢個forum多唔多人報告話用水冷水出左事?
作者: ediot    時間: 2010-11-5 15:05

如果蒸餾水同水冷水無分別就唔會二百幾蚊都咁多人買喇,不過分別唔係話溫度上面囉,仲可以防止D金屬氧化,同埋 ...
B-52 發表於 2010-11-4 21:42


depending on where you spill it, if you cut off all electricity (physically pull the plug) straightaway without doing anything else to the PCB etc, there's a slim chance you can dry everything up and it'll survive.
作者: 蔥頭    時間: 2010-11-5 20:05

呢個forum多唔多人報告話用水冷水出左事?
DHLao 發表於 2010-11-5 13:47


其實我都試過幾次漏水落底板度....
咁多次都無壞野...(好彩)
依家底板都有PROTECT...一DETECT到會即刻熄機CUT機....
作者: yinchai3    時間: 2010-11-6 07:55

其實我都試過幾次漏水落底板度....
咁多次都無壞野...(好彩)
依家底板都有PROTECT...一DETECT到會即刻熄 ...
蔥頭 發表於 5/11/2010 20:05



    What....post 出來看看.....
thanks...
作者: 蔥頭    時間: 2010-11-6 13:36

其實我都試過幾次漏水落底板度....
咁多次都無壞野...(好彩)
依家底板都有PROTECT...一DETECT到會即刻熄 .. ...
yinchai3 發表於 2010-11-6 07:55


真係.....
之前個ZALMAN CPU BLOCK 無啦啦漏水....漏到成板都係我都唔知.....
到打打下機無啦啦熄機....跟住睇下部機....有水出既....先知漏水....
跟住熄晒D電....精晒D水...第二日開機....又無事....哈哈
作者: B-52    時間: 2010-11-8 00:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: minibanana    時間: 2010-11-9 20:35

幾乎無分別
水冷水既作用主要係降低導電能力同埋Freezing point (適用於會低過零度既國家)
個人意見 ...
sunderstan 發表於 2010-7-16 00:46



    低過零度既國家玩水米仲衰過風
咁好GE天然環境
作者: sunderstan    時間: 2010-11-9 21:20

我前日做左個實驗,一邊用新開既屈臣氏105度高溫蒸餾水一邊就用已經用左7個月以上既Feser one UV ...
B-52 發表於 2010-11-8 00:42


sorry我唔係幾明 你係話BP d射咀都會生秀? 唔係掛
同埋之前兩次用水冷液都乃野,  所以而加都心淡...
一次就Iceland, 搞到d喉變晒色, 仲有d粉粉地既野食住係d管壁同水冷頭度
第二次就zelman, 呢獲仲杰, 又係食晒落條Tygon 3603度 之後換返精溜水, d染左色既固態物體慢慢係條管度甩返出黎, 塞住左成條Loop 搞到水流極弱 搞左好耐 仲整死左隻Gigabyte ODIN 800GT...
所以以後都唔用水冷液...
作者: Amuro0079    時間: 2010-11-10 13:30

我前日做左個實驗,一邊用新開既屈臣氏105度高溫蒸餾水一邊就用已經用左7個月以上既Feser one UV ...
B-52 發表於 2010-11-8 00:42

你post你d數據睇下囉。
就我所知蒸餾水導電能力低過2 μS/cm﹐普通水大約 1500 μS/cm。
水冷液80%以上都係蒸餾水﹐所謂唔導電係因為去左離子﹐但一開始使用﹐同任何金屬接觸d離子會出番黎(由d金屬走人水中)﹐從此開始導電。

BTW, 網上Feser one 乃野既其實好多, not jsut one.
作者: A君    時間: 2010-11-10 15:28

我從來都只用蒸餾水~
作者: hellokitty420    時間: 2010-11-10 17:59

我也發表一下, 我是用車用紅色散熱水的, 1比1, 效果不錯.
作者: DHLao    時間: 2010-11-10 19:05

我也發表一下, 我是用車用紅色散熱水的, 1比1, 效果不錯.
hellokitty420 發表於 2010-11-10 17:59

你係咪指 water wetter ?
我以前都用過
好大陣味
作者: hellokitty420    時間: 2010-11-11 01:01

CALTEX Extened Life Coolant
作者: tc3335    時間: 2010-11-11 18:26

用蒸餾水,一個星期換一次........
作者: p420lch3    時間: 2010-11-16 22:02

純蒸餾水係唔導電......但你加左Silver就會導電,因有ironic substance(作用:電解質),所以就導電.
作者: H.M.LAM    時間: 2010-11-24 20:03

我用酒精o5ok?
既殺微生物又同水相似
85% or 99% 酒精好D?
作者: uwantwant    時間: 2010-11-24 20:12

有冇d LIQUID 比水更吸熱, 可bring 走多d 熱?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2