Board logo

標題: Gigabyte GH-WIU02 3D Galaxy II Liquid Cooler好唔好用? [打印本頁]

作者: 真衰鬼    時間: 2010-7-15 15:28     標題: Gigabyte GH-WIU02 3D Galaxy II Liquid Cooler好唔好用?

如題。
CPU:i7

作者: racing    時間: 2010-7-15 16:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rs08ms    時間: 2010-7-15 21:18

如果係新手既話,我SUGGEST LARKOOLER OR coolermaster aquamax
效能好高GALAXY 3D
作者: rs08ms    時間: 2010-7-15 21:21

有無圖同link
racing 發表於 2010-7-15 16:36

http://www.newegg.com/product/product.aspx?item=N82E16835128015

樓主,
應該係講E隻?
作者: racing    時間: 2010-7-15 21:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼    時間: 2010-7-15 22:46

樓主,
應該係講E隻?
rs08ms 發表於 2010-7-15 21:21


Yes.
LARKOOLER 、 coolermaster aquamax 應該貴D吧





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2