Board logo

標題: EK Dual D5 TOP 一問? [打印本頁]

作者: hoho5803    時間: 2010-7-14 06:26     標題: EK Dual D5 TOP 一問?

有什麼水箱可以同EK Dual D5 TOP連在一起?
EK-Multioption RES X2 - 100 Basic  可以嗎?但我見水箱下面有兩個囗
作者: K_C_    時間: 2010-7-14 11:26

回復 1# hoho5803

See?

epc.jpg

圖片附件: epc.jpg (2010-7-14 11:26, 91.52 KB) / 下載次數 2
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1059080&k=932d68e390d2818438e9d3acb4679999&t=1782243415&sid=t54c7rFIUu


作者: hoho5803    時間: 2010-7-14 14:56

咁個這個D5水泵可以装在一起嗎?看似SIZE不合?

[img[/img]
作者: way    時間: 2010-7-14 15:36

咁個這個D5水泵可以装在一起嗎?看似SIZE不合?

[/img]
hoho5803 發表於 2010-7-14 14:56



    你呢個係D5....但你之前問EK Dual D5 Top嘛 =.="
作者: hoho5803    時間: 2010-7-14 15:44

你呢個係D5....但你之前問EK Dual D5 Top嘛 =.="
way 發表於 2010-7-14 15:36


請問咁即係可唔可以?
作者: hoho5803    時間: 2010-7-14 16:06

又或者咁問有邊隻pump可以佩到EK Dual D5 Top?如有可以show張圖係邊隻pump?
作者: K_C_    時間: 2010-7-14 16:25

D5裝唔裝得落去D5 top?

ching,如果你問得出呢個問題,我勸你都係爬多d文先啦~
作者: HKDMC    時間: 2010-7-14 19:57

D5 top 唔係D5用
作者: computerman2    時間: 2010-7-14 20:04

D5裝唔裝得落去D5 top?

ching,如果你問得出呢個問題,我勸你都係爬多d文先啦~ ...
K_C_ 發表於 2010-7-14 16:25



  所以我都少左出聲,係度睇多D野先發表下意見





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2