作者: jackyyu 時間: 2010-7-13 00:04 標題: 請問香港重買唔買到蘋果拆機DDC水泵!
想買番隻看下門口!
唔該!
作者: B-52 時間: 2010-7-13 00:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackyyu 時間: 2010-7-13 00:36
而家用緊兩隻蘋果拆機DDC10W! 打算買番一隻以防萬一!
作者: kyrt 時間: 2010-7-13 09:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wiz123 時間: 2010-7-26 19:03
淘寶100買左隻, 運作正常,
睇下係咪真係咁易死

我果隻係黑色電線有埋原包膠未拆過. 不過外觀痳痳.
