Board logo

標題: 請問香港重買唔買到蘋果拆機DDC水泵! [打印本頁]

作者: jackyyu    時間: 2010-7-13 00:04     標題: 請問香港重買唔買到蘋果拆機DDC水泵!

想買番隻看下門口!

唔該!
作者: B-52    時間: 2010-7-13 00:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackyyu    時間: 2010-7-13 00:36

而家用緊兩隻蘋果拆機DDC10W! 打算買番一隻以防萬一!
作者: kyrt    時間: 2010-7-13 09:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wiz123    時間: 2010-7-26 19:03

淘寶100買左隻, 運作正常,
睇下係咪真係咁易死
我果隻係黑色電線有埋原包膠未拆過. 不過外觀痳痳.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2