作者: kaifung 時間: 2010-7-12 21:34 標題: 有冇C兄知邊到有得賣/整
我發現市面好似冇咁大SIZE 既蓋
而TJ07就一定要咁先可以係上面裝到GTS240
圖片係GOOGLE出黎
但係我DIY既能力又好差
有冇C兄知點解決呢個問題
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1058325&k=3d33df43a099eb34e63c3e795d2b5c99&t=1782363107&sid=2NzsY34J2c

作者: JACK2120 時間: 2010-7-13 01:24
不可信牌子
TB.OC蕉蕉,灣仔超頻店都有

作者: kaifung 時間: 2010-7-13 01:32
回復 2# JACK2120
有咁長?? 因為平時我見到果D都係 岩岩好240多少少 TJ07個長最少都要31CM先遮得哂
作者: JACK2120 時間: 2010-7-13 02:04
搵整廣告牌的用亞加力整個得唔得
作者: kaifung 時間: 2010-7-13 02:11
我唔識整

想知有冇地方會幫人整?
作者: 二代木 時間: 2010-7-13 08:55
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D5
你找CWPP師兄請Eddie幫你做.或在這裡找找http://bbs.ocqq.com/index.php
作者: kyrt 時間: 2010-7-13 09:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 二代木 時間: 2010-7-13 09:48
[quote]咩機箱.................
kyrt 發表於 2010-7-13 09:08
[/q哥哥仔.樓主已經講了TJ07
作者: JACK2120 時間: 2010-7-14 01:45
可唔可以咁..自己畫張設計圖(大約咁上下樣啦.唔好蜂巢樣..最好一間間)
寫明SIZE 拿去幫人整廣告牌果D...問下D C苦整唔整 我估都要一百幾十少不了
作者: B-52 時間: 2010-7-14 08:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

