Board logo

標題: 有冇C兄知邊到有得賣/整 [打印本頁]

作者: kaifung    時間: 2010-7-12 21:34     標題: 有冇C兄知邊到有得賣/整

我發現市面好似冇咁大SIZE 既蓋
而TJ07就一定要咁先可以係上面裝到GTS240
07.jpg
圖片係GOOGLE出黎
但係我DIY既能力又好差
有冇C兄知點解決呢個問題

圖片附件: 07.jpg (2010-7-12 21:32, 96.85 KB) / 下載次數 11
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1058325&k=3d33df43a099eb34e63c3e795d2b5c99&t=1782363107&sid=2NzsY34J2c


作者: JACK2120    時間: 2010-7-13 01:24

不可信牌子
TB.OC蕉蕉,灣仔超頻店都有
作者: kaifung    時間: 2010-7-13 01:32

回復 2# JACK2120


    有咁長?? 因為平時我見到果D都係 岩岩好240多少少 TJ07個長最少都要31CM先遮得哂
作者: JACK2120    時間: 2010-7-13 02:04

搵整廣告牌的用亞加力整個得唔得
作者: kaifung    時間: 2010-7-13 02:11

我唔識整
想知有冇地方會幫人整?
作者: 二代木    時間: 2010-7-13 08:55

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D5
你找CWPP師兄請Eddie幫你做.或在這裡找找http://bbs.ocqq.com/index.php
作者: kyrt    時間: 2010-7-13 09:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 二代木    時間: 2010-7-13 09:48

[quote]咩機箱.................
kyrt 發表於 2010-7-13 09:08 [/q
哥哥仔.樓主已經講了TJ07
作者: JACK2120    時間: 2010-7-14 01:45

我唔識整
想知有冇地方會幫人整?
kaifung 發表於 2010-7-13 02:11

可唔可以咁..自己畫張設計圖(大約咁上下樣啦.唔好蜂巢樣..最好一間間)
寫明SIZE 拿去幫人整廣告牌果D...問下D C苦整唔整 我估都要一百幾十少不了
作者: B-52    時間: 2010-7-14 08:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2