Board logo

標題: 二號機上水 - 初試一Loop兩泵 [打印本頁]

作者: sunderstan    時間: 2010-7-6 10:50     標題: 二號機上水 - 初試一Loop兩泵

二號機終於上水完成 附上小圖一張, 特別加圖影落水位同泵位.
唔知各位師兄對於呢種一Loop兩泵既setup有咩高見咁呢
因為小弟對行雙泵無咩經驗, 對於呢類野又唔係好熟 但又急上機 所以黎招先斬後奏
如果有大問題既話再改一改配件設置.

Res -> DP-1200 -> D5 -> CPU 0 (EK Supreme gold) -> CPU 1 (HK 3.0) -> GPU -> GTX480 -> Syscool 240 -> Res




作者: K_C_    時間: 2010-7-6 11:03

頭香~~

ching 全港第一人SR-2!!
作者: majai214    時間: 2010-7-6 11:11

衣...冇事wor
作者: majai214    時間: 2010-7-6 11:12

頭香~~

ching 全港第一人SR-2!!
K_C_ 發表於 2010-7-6 11:03


oc蕉蕉一早有喇...
不過好似水貨?
作者: sunderstan    時間: 2010-7-6 11:13

喂喂你兩個咪掛住抽水至得格
俾d意見好喎...而加咁整隻泵長遠都唔知會唔會壞
作者: K_C_    時間: 2010-7-6 11:21

回復 4# majai214

咁.......行貨第一人,OK~~~
作者: majai214    時間: 2010-7-6 11:28

回復  majai214

咁.......行貨第一人,OK~~~
K_C_ 發表於 2010-7-6 11:21


okok, S大又毒人上水
作者: majai214    時間: 2010-7-6 11:31

回復 5# sunderstan


咁會唔會好d? 不過好似好難走喉?
Res -> D5 -> CPU0 -> GPU -> GTX480 -> DP-1200 -> CPU1 -> Syscool 240 -> Res
作者: sunderstan    時間: 2010-7-6 11:37

回復  sunderstan


咁會唔會好d? 不過好似好難走喉?
Res -> D5 -> CPU0 -> GPU -> GTX480 -> DP-1200 ->  ...
majai214 發表於 2010-7-6 11:31


咁條水道咪超長...GTX480同CPU1相距好遠...而CPU1同上面個240又相距好遠...而且DP1200隻泵都唔知放到係邊度Orz
作者: majai214    時間: 2010-7-6 12:20

回復 9# sunderstan

再汁汁佢lor
行cpu1先都得架
作者: mlc130104    時間: 2010-7-6 13:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunderstan    時間: 2010-7-6 13:24

我想知240排夠唔夠散咁多野je XD
mlc130104 發表於 2010-7-6 13:03


240排係頂, 480排打直係執邊.
作者: amoslee    時間: 2010-7-6 13:46

Bravo!!
作者: sunderstan    時間: 2010-7-6 14:25

Bravo!!
amoslee 發表於 2010-7-6 13:46


Hey boss~~
Any advice to my setup please?
I'm now using DP1200+D5 dual pump but I don't know if it will damage each other in long run...please advice ; ;
作者: M生    時間: 2010-7-6 15:51

This is one hell of a poisonous post oh my god!
Those sexy looking corsair ram sticks is killing me
作者: leong0614    時間: 2010-7-6 17:43

SR﹣2><好毒
作者: Alastor!    時間: 2010-7-7 03:55

1loop 2 pump似乎分開兩個pump 好d,即係隔幾個device 先放第二個pump,連埋一齊似fail over 多過加大力道
作者: bb8388    時間: 2010-7-7 05:34

二號機終於上水完成 附上小圖一張, 特別加圖影落水位同泵位.
唔知各位師兄對於呢種一Loop兩泵既setup有咩高 ...
sunderstan 發表於 2010-7-6 10:50

二號機都咁勁,咁有冇一號機睇睇
作者: billyduck    時間: 2010-7-7 06:24

本帖最後由 billyduck 於 2010-7-7 07:02 編輯

c兄勁呀

我唔係好識玩水冷,意見真係唔識比,反而想問點解有兩隻泵,唔分兩條水道行?咁樣行有咩好處?壞處?
作者: sunderstan    時間: 2010-7-7 10:14

1loop 2 pump似乎分開兩個pump 好d,即係隔幾個device 先放第二個pump,連埋一齊似fail over 多過加大 ...
Alastor! 發表於 2010-7-7 03:55


如果師兄有留意EK既Dual D5 Top既話, 可唔可以咁睇...D5都係連埋兩隻一齊推...而唔需要分開係LOOP入面唔同既位置 一樣可以詳到效果. 以小弟既愚見, 道理就同冷排應該放係冷頭前面定後面既問題一樣. 當整個Loop行恆左之後其實水溫幾乎一樣, 所以放係前定後唔會有明顯分別

係上機之前小弟係做過實驗, 模擬雙泵黎試水, 當時只係平面咁放晒所有冷頭同排黎試, 無左高度因素, 一隻DP-1200係可以行得晒成個Loop, 不過摸隻泵唔係好震, 即係入面摩打既轉速好低, Flow亦好慢, 面對住大d既水泡都好辛苦先推到出黎.
而一隻D5開盡5度既話情況會比DP-1200好d. 當開晒兩隻泵既時候 d 水流速度就快得好緊要. 連一d痴住左係水管壁既水泡仔都可以迫到出黎 從而證明有明顯效用. 不過小弟擔心果樣野係如果一個力水好d一個力水弱d會唔會對於力水弱d果隻泵既壽命產生負面影響...

當真正上機試時, 剩開一隻DP-1200, 大小小既水泡已經推唔郁, 剩開一隻D5就推得慢. 最後兩隻泵都開晒時, 水流就快到D泡未趕得切浮上水樽就已經扯返入個Loop度, 搞到玩左兩日到而加個Loop入面仲有泡...

c兄勁呀

我唔係好識玩水冷,意見真係唔識比,反而想問點解有兩隻泵,唔分兩條水道行?咁樣行有咩 ...
billyduck 發表於 2010-7-7 06:24


呢樣野係小弟之前做既, 但而加要合返埋一個Loop, 一來慳返好多水管, 二來就係concern 一隻GTX480夠唔夠散兩粒6核CPU...咁既然240夠應付一隻NV GTX 275既話倒不如"分擔"一下GTX480既壓力...

P.S. 正在考慮換排中...未諗到換邊隻, 本身諗住TC PA140.3 點知想買果時岩岩無特價, 條氣Chok住...
作者: billyduck    時間: 2010-7-7 15:20

本帖最後由 billyduck 於 2010-7-7 15:27 編輯
如果師兄有留意EK既Dual D5 Top既話, 可唔可以咁睇...D5都係連埋兩隻一齊推...而唔需要分開係LOOP入面唔 ...
sunderstan 發表於 2010-7-7 10:14
我e+諗住行一個cpu冷頭+x58一體化冷頭+一張display card冷頭。如果係咁,我行雙d5單水道好?定係分開兩條水道好呢?

初步製成品,頂部係放超頻架!希望c兄比d意見水道d行法好?可用四個排(如果三個排夠的話,想用三個排,唔用最底隻240排)









作者: sunderstan    時間: 2010-7-7 15:25

正如之前講過....排多唔一定好, 擺位更重要. 因為你個Loop入面愈多野, 水阻就愈大, 就愈影響flow rate 變相影響埋隻泵既壽命同整體散熱效果. 就咁睇落去你個箱d位唔通風...咁d熱好易會積住..
師兄有無諗過打橫放? (唔係訓低)
作者: billyduck    時間: 2010-7-7 15:37

本帖最後由 billyduck 於 2010-7-7 15:43 編輯
正如之前講過....排多唔一定好, 擺位更重要. 因為你個Loop入面愈多野, 水阻就愈大, 就愈影響flow rate 變相 ...
sunderstan 發表於 2010-7-7 15:25
先前都有諗過打橫放,但係排出/入水位比較難走喉,要全部用90度咀...所以最後就決定咁放,如果我係個櫃頂同埋底部鑽多d窿,可唔可以改善積熱問題呢?
作者: sunderstan    時間: 2010-7-7 15:40

先前都有諗過打橫放,但係排出水位比較難走喉,要全部用90度咀...所以最後就決定咁放,如果我係個櫃頂同埋 ...
billyduck 發表於 2010-7-7 15:37


如果可以既話我會建議放係你個架既頂位...
我之前隻架就係放下面, 個人覺得散熱既效果一般.
至於而加呢個架咁設計, 暫時仲未試到散熱效能 所以俾唔到一個忠肯既答案你...
今晚有時間會順便試埋. (琴日太忙掛住超)
作者: billyduck    時間: 2010-7-7 15:51

本帖最後由 billyduck 於 2010-7-7 15:54 編輯
如果可以既話我會建議放係你個架既頂位...
我之前隻架就係放下面, 個人覺得散熱既效果一般.
至於而加呢個 ...
sunderstan 發表於 2010-7-7 15:40
水冷有時果設定諗法,真係要試過先知效能如可!我都要訓陣返工,遲d得閒再傾,唔該晒c兄你
作者: JACK2120    時間: 2010-7-7 22:06

C HINGE D係4分太空喉
厚定薄
作者: sunderstan    時間: 2010-7-7 22:12

C HINGE D係4分太空喉
厚定薄
JACK2120 發表於 2010-7-7 22:06


4分TYGON 3603. 有一條係R1000.
作者: hang05    時間: 2010-7-9 11:06

回復  majai214

咁.......行貨第一人,OK~~~
K_C_ 發表於 2010-7-6 11:21



    唔好咁 講...um....行貨SR-2 一龍兩鳳齊上水~哈哈
作者: BEGD    時間: 2010-7-9 11:09

其實各位一隻d5最多試過可以拖幾多野
作者: sunderstan    時間: 2010-7-9 11:30

其實各位一隻d5最多試過可以拖幾多野
BEGD 發表於 2010-7-9 11:09


我而加咁既Setup其實一隻D5都行得郁, 不過水流慢, 效能較弱而已
好睇你接唔接受到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2