Board logo

標題: 係PCS訂野 [打印本頁]

作者: apple_100    時間: 2010-7-3 00:07     標題: 係PCS訂野

本帖最後由 apple_100 於 2010-7-3 17:04 編輯

我想問問有冇邊位師兄係PCS到訂過野?你地揀左邊隻送貨同埋等左幾耐先收到?

另外問多問有冇邊位師兄想JOIN係PCS到訂野?如果得一個半個就唔搞LA
作者: BEGD    時間: 2010-7-3 01:03

Express Mail International (3 - 5 business days) (With Tracking)  
星期日/一落單, 多數星期五/六可以收到

Priority Mail International (6 - 10 business days) (With Tracking)
落嘅時間唔靚可以等成2個星期
2者只係差小小錢

Worldwide Express
都要3日, 但貴好多(剛剛試完)

我有幾件唔急嘅想訂, 有團單聲
作者: dannyctl    時間: 2010-7-3 01:27

本帖最後由 dannyctl 於 2010-7-3 01:32 編輯

回復 1# apple_100

以楼上位c hing所講嘅, "Express Mail International (3 - 5 business days) (With Tracking)  "
我經常用呢隻, 貴dd, 通常我週一深夜訂, 對方會好快回覆, 如果齊貨, 幾小時內就再有email通知你巳經寄出, Express Mail International 係可以上網check住d嘢飛到去邊, 通常响週五, 或六, 郵包會送到你所定嘅地址
作者: apple_100    時間: 2010-7-3 11:16

唔該晒樓上兩位師兄
作者: billyduck    時間: 2010-7-3 12:42

唔該晒樓上兩位師兄
apple_100 發表於 2010-7-3 11:16
我都係唔識係外國d網站訂野....多數叫我朋友幫我係淘寶訂就算....

又岩岩到貨......





   

[img][/img]
作者: apple_100    時間: 2010-7-3 12:57

回復 5# billyduck
好毒呀

我識少少係外國訂野既,但係唔知佢真正送貨速度同佢所講既有幾大分別所以要問真D
作者: Casemodder    時間: 2010-7-3 13:43

回復 5# billyduck


    How much is the block??
作者: HKDMC    時間: 2010-7-3 13:44

apple ching

i want to join.........
作者: billyduck    時間: 2010-7-3 13:46

回復 7# Casemodder

1050人仔,大約等於hk$1210
作者: apple_100    時間: 2010-7-3 14:14

apple ching

i want to join.........
HKDMC 發表於 2010-7-3 13:44

好,有兩人可以開團
等埋今晚睇下仲有冇師兄想JOIN
作者: billyduck    時間: 2010-7-3 14:33

好,有兩人可以開團
等埋今晚睇下仲有冇師兄想JOIN
apple_100 發表於 2010-7-3 14:14
有無LINK比我睇下有無野想買!
作者: apple_100    時間: 2010-7-3 15:11

本帖最後由 apple_100 於 2010-7-3 15:13 編輯

回復 11# billyduck
http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=index
第1樣野係要識睇水冷野既英文名
應該有好多野岩你,佢有賣好多野
唔幫訂水冷液,一陣全部野送唔到黎就死:funk:
作者: HKDMC    時間: 2010-7-3 15:18

回復  billyduck

第1樣野係要識睇水冷野既英文名
應該有好多野岩你,佢有賣好多野
唔幫訂水冷液, ...
apple_100 發表於 2010-7-3 15:11



    一陣billyduck ching列出大量毒品將我們毒殺
作者: apple_100    時間: 2010-7-3 15:28

回復 13# HKDMC
到時龜苓膏都排唔出毒
作者: JACK2120    時間: 2010-7-3 20:34

想問一下..入團買喉平唔平架
作者: apple_100    時間: 2010-7-3 20:47

本帖最後由 apple_100 於 2010-7-3 20:50 編輯

回復 15# JACK2120
平既$2-3 US 1尺(約30 CM)
貴D既太空管$2-3.5 US 1尺
未計SHOPPING

可以上去我樓上果條LINK到睇睇
喉唔會好重,SHOPPING應該都唔會太貴
作者: fing17173    時間: 2010-7-3 21:03

回復  JACK2120
平既$2-3 US 1尺(約30 CM)
貴D既太空管$2-3.5 US 1尺
未計SHOPPING

可以上去我樓上果條LI ...
apple_100 發表於 2010-7-3 20:47

4分簿喉該點睇
作者: HKDMC    時間: 2010-7-3 21:06

4分簿喉該點睇
fing17173 發表於 2010-7-3 21:03



    1/2 id  --- 5/8 od
作者: apple_100    時間: 2010-7-3 23:17

大家可以話我知要D咩LA
要睇睇有幾多位師兄真係JOIN
作者: apple_100    時間: 2010-7-3 23:18

回復 2# BEGD
開團中,可以講底要訂咩LA
作者: HKDMC    時間: 2010-7-4 00:37

運費點計先

重量??人頭??
作者: apple_100    時間: 2010-7-4 01:33

回復 21# HKDMC
以重量計
作者: BEGD    時間: 2010-7-4 12:33

回復 12# apple_100

我正正想落兩支水
作者: apple_100    時間: 2010-7-4 12:41

回復 23# BEGD
水唔幫訂,要申報,隨時唔會到貨
作者: LKNim    時間: 2010-7-4 12:49

本帖最後由 LKNim 於 2010-7-4 12:51 編輯

用有色管+純水好似好D
成本又低D,喉又唔會染色,D Block又乾淨D
平時睇既色係喉+水既顏色,就好似紅+藍變紫咁
透明管+半透明藍水=半透明藍管+透明水
作者: HKDMC    時間: 2010-7-4 12:49

本帖最後由 HKDMC 於 2010-7-4 13:05 編輯

我會買蛇網,uv電線和4分太空厚管

有無人夾份一齊買

越長越平
作者: LKNim    時間: 2010-7-4 12:54

我會買蛇網和uv電線

有無人夾份一齊買

越長越平
HKDMC 發表於 2010-7-4 12:49 PM

自己sleeve定pre sleeved?
我都想要,不過白色蛇網
作者: HKDMC    時間: 2010-7-4 12:56

自己sleeve定pre sleeved?
我都想要,不過白色蛇網
LKNim 發表於 2010-7-4 12:54



    http://www.performance-pcs.com/c ... amp;cPath=44_32_209

我買lee隻
作者: LKNim    時間: 2010-7-4 13:01

我買lee隻
HKDMC 發表於 2010-7-4 12:56 PM

完全沒興趣
作者: apple_100    時間: 2010-7-4 13:14

回復 25# LKNim
不過半透明管冇半透明水咁清
睇落比較濃咁
作者: locheukman    時間: 2010-7-4 13:16

回復 25# LKNim

但玩水冷唔係一定要落水冷液嗎?? 通常水冷液都係有顏色~最基本都綠色吧@@
作者: LKNim    時間: 2010-7-4 13:16

回復  LKNim
不過半透明管冇半透明水咁清
睇落比較濃咁
apple_100 發表於 2010-7-4 01:14 PM

我都明,只可以做到相近做唔到同樣效果
作者: LKNim    時間: 2010-7-4 13:18

回復  LKNim

但玩水冷唔係一定要落水冷液嗎?? 通常水冷液都係有顏色~最基本都綠色吧@@ ...
locheukman 發表於 2010-7-4 01:16 PM

玩水冷其實最好係落純水
所謂水冷液只係加左化學物料俾個顏色佢
作者: HKDMC    時間: 2010-7-4 13:20

回復  LKNim

但玩水冷唔係一定要落水冷液嗎?? 通常水冷液都係有顏色~最基本都綠色吧@@ ...
locheukman 發表於 2010-7-4 13:16



    可以用蒸餾水.........

有D水冷液係透明色..................
作者: HKDMC    時間: 2010-7-4 13:25

玩水冷其實最好係落純水
所謂水冷液只係加左化學物料俾個顏色佢
LKNim 發表於 2010-7-4 13:18



    水冷液仲有防導電...........
作者: LKNim    時間: 2010-7-4 13:27

水冷液仲有防導電...........
HKDMC 發表於 2010-7-4 01:25 PM

防導電呢樣野

你了解左純水同水冷液既成分先講...
作者: apple_100    時間: 2010-7-4 13:29

回復 31# locheukman
唔一定用水冷液,蒸餾水都得,但係比熱容同水冷液有少少唔同
唔記得水冷液個比熱容大D定細D,其實都唔差好遠
作者: locheukman    時間: 2010-7-4 13:31

回復 36# LKNim

唔係好明@@~師兄可唔可以講清楚少少~最怕搞到燒左野就大件事@@~個人感覺玩有色水管好過玩水冷液既顏色~咁會SHARP D...
作者: apple_100    時間: 2010-7-4 13:31

回復 35# HKDMC
唔係隻隻水冷液都唔導電
但可以擔保,純水一定唔導電
如果有讀過化學或者知點解D野可以導電就會知點解純水唔會導電
作者: LKNim    時間: 2010-7-4 13:32

回復  locheukman
唔一定用水冷液,蒸餾水都得,但係比熱容同水冷液有少少唔同
唔記得水冷液個比熱容大D定細 ...
apple_100 發表於 2010-7-4 01:29 PM

沒記錯的話蒸餾水個比熱容係大D
不過影響幾乎係冇
分別在於個價同個色
作者: apple_100    時間: 2010-7-4 13:33

回復 38# locheukman
唔止SHARP D,隻BLOCK都可以乾淨D

只要唔溜水同埋上既力度同方法正確就唔會燒野或壞野
作者: apple_100    時間: 2010-7-4 13:35

回復 40# LKNim
我會揀蒸餾水,幾蚊就搞掂
作者: LKNim    時間: 2010-7-4 13:35

回復  LKNim

唔係好明@@~師兄可唔可以講清楚少少~最怕搞到燒左野就大件事@@~個人感覺玩有色水管好過玩水 ...
locheukman 發表於 2010-7-4 01:31 PM

其實從另一個角度去睇
點解你出街唔著避彈衣?

冇理由玩水就預左會漏水架嘛,試好哂唔漏水既話你用乜液體都得...(corrosive除外)
作者: locheukman    時間: 2010-7-4 13:39

回復 43# LKNim

咁又係~反正我唔喜歡用其他顏色水~簡簡單單透明就OK~而且用水冷液又要花$...唔化算
作者: LKNim    時間: 2010-7-4 13:43

回復  LKNim

咁又係~反正我唔喜歡用其他顏色水~簡簡單單透明就OK~而且用水冷液又要花$...唔化算 ...
locheukman 發表於 2010-7-4 01:39 PM

冇記錯既話佢透明果D冷液係UV藍的
冇UV下透明,開左UV燈係藍水
呢隻又唔會染色落喉度

不過我唔玩UV,都係蒸餾水最抵玩
作者: locheukman    時間: 2010-7-4 13:50

回復 45# LKNim

因為690II機箱唔算大~所以有打算改左唔用水箱~用Y型轉接加個喉位入水就算了@@~慳位D~又方便將來將顯卡上水~但每次改水道又要買水冷液果D~真係太花$$=.=
作者: LKNim    時間: 2010-7-4 13:53

回復  LKNim

因為690II機箱唔算大~所以有打算改左唔用水箱~用Y型轉接加個喉位入水就算了@@~慳位D~又方便 ...
locheukman 發表於 2010-7-4 01:50 PM

呢個箱其實都放到唔少野
係唔mod情況下
頂240排,底240排,尾120排
乜都夠散啦
再慳位用5.25" pump+res
作者: apple_100    時間: 2010-7-4 13:57

回復 46# locheukman
我地哩到都有位師兄就係咁花左好多錢:funk:
作者: locheukman    時間: 2010-7-4 15:15

本帖最後由 locheukman 於 2010-7-4 15:17 編輯

回復 47# LKNim

而家我頂放左240排~但底就放唔到240排了~因為火牛太長(ANTEC1200W), 所以打算加係外邊~不過顯卡年尾先打算買多張~所以沒咁快將顯卡上水住

回復  locheukman
我地哩到都有位師兄就係咁花左好多錢
apple_100 發表於 2010-7-4 13:57


所以都係諗好先再換~唔係不斷咁換好唔化算@@
作者: apple_100    時間: 2010-7-4 15:21

回復 49# locheukman
同埋換好唔好上咁多哩個版,再次上癮又會黎多筆
作者: locheukman    時間: 2010-7-4 15:50

回復 50# apple_100

哈~咁又唔會好毒到我既~我CPU水冷果度都大致整好~係遲D顯卡上水先要再整~沒咁快啦XD
作者: apple_100    時間: 2010-7-4 22:53

其實咁多位想JOIN既師兄想訂咩
諗住下個星期或下下個星期一落單
作者: locheukman    時間: 2010-7-4 22:57

回復 52# apple_100

我都打算係B記訂就OK了~除左有D牌子佢沒之外~對比價錢都同B記差唔多~差價最多就係泵TOP果度者~喉咀果D唔係差香港好遠
作者: B-52    時間: 2010-7-5 01:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: locheukman    時間: 2010-7-5 01:28

回復 54# B-52

師兄你試過?? 咁結果係剩蒸餾水定UV水好D??
作者: apple_100    時間: 2010-7-5 02:04

回復 55# locheukman
純水PH值係7,UV水唔知,不過應該就唔會係7
個7代表D咩?PH值係1-14, 7係中間,即係佢唔係酸性,亦唔係鹼性,係中性
咁點都好過俾D野去"乸"住隻BLOCK既
作者: locheukman    時間: 2010-7-5 02:09

回復 56# apple_100

喔~我係B記訂左4分喉咀果D(因為CPU BLOCK原裝係3分喉咀要換)~3日後到~等我到時拆晒D野出黎洗乾淨佢再試下淨蒸餾水玩下先=.=+
作者: billyduck    時間: 2010-7-5 06:02

本帖最後由 billyduck 於 2010-7-5 07:22 編輯
回復  locheukman
純水PH值係7,UV水唔知,不過應該就唔會係7
個7代表D咩?PH值係1-14, 7係中間,即係佢唔係酸 ...
apple_100 發表於 2010-7-5 02:04
我都想知......
作者: HKDMC    時間: 2010-7-5 11:31

其實你地可以買PH試紙試下蒸餾水同靚UV水既PH值
B-52 發表於 2010-7-5 01:05



    ching,where to buy PH試紙????
作者: apple_100    時間: 2010-7-5 15:01

本帖最後由 apple_100 於 2010-7-5 15:04 編輯

回復 59# HKDMC
1)可以自制
pH試紙:
材料就要用紫椰菜,熱水,同埋A4紙
第一要把A4紙cut成長條狀(因為方便使用)
第二把紫椰菜放左熱水中加熱32分鍾.記要你煮沸了水才加(要注意濃度,微調就行了)
第三把白紙條放到菜汁裹

2)YAHOO都有人賣
十幾蚊一包,有幾十張
作者: apple_100    時間: 2010-7-6 19:46

想問問咁多位師兄想訂咩
作者: LKNim    時間: 2010-7-6 20:02

想問問咁多位師兄想訂咩
apple_100 發表於 2010-7-6 07:46 PM

斷估唔係同我講...

我都想團埋一份,但連箱都未買(未出)
到我入左箱又黎問下有冇人搭單
作者: BEGD    時間: 2010-7-6 21:25

我要買液體, 唔跟單喇
作者: HKDMC    時間: 2010-7-6 23:49

想問問咁多位師兄想訂咩
apple_100 發表於 2010-7-6 19:46



    過多一兩日覆你





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2