Board logo

標題: [開箱] Swiftech H20-220 ultimate XT liquid cooling kit (第一次玩水冷) [打印本頁]

作者: locheukman    時間: 2010-6-30 01:25     標題: Swiftech H20-220 ultimate XT liquid cooling kit (第一次玩水冷)

本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 01:31 編輯

因為最近太忙的關係~上星期已經寄來的水冷KIT要今日先POST到@@~請見諒~今次亦係我第一次玩水冷, 以前覺得水冷比較危險, 容易漏水燒壞野, 但6月睇到好多水冷POST, 只要SET完的時候多點檢查就OK了, 而且見到好多師兄整到部電腦好整齊好靚~亦令我大開眼界, 所以毒到我上LINKE度訂了第一套水冷KIT作為我入門。

今次上水機箱為CM 690II PLUS, 而且順道為了之後會換顯示卡~可能行2-3張的關係, 故此火牛用了ANTEC TPQ 1200W, 由於電源線很多亦很粗~故此花了一天時間執好線才可以安裝水冷, 而且火牛比較長身, 所以不可以在旁邊再裝厚排, 如果要裝的話應該要在機箱外了, 今次比較多圖而且最後會貼一張4.0GHZ用PRIME95燒機的溫度給大家參考。

DSC01076.JPG

DSC01080.JPG

DSC01089.JPG

DSC01098.JPG

各組件特寫:

DSC01100.JPG

DSC01102.JPG

DSC01108.JPG

DSC01115.JPG

說明書一份
DSC01114.JPG

CPU BLOCK先上板
DSC01121.JPG

上機圖:
因為我有改第2次水道~所以換了新的水冷液及4分喉
DSC01134.JPG

DSC01139.JPG

DSC01143.JPG

DSC01146.JPG

張枱整完後好亂......
DSC01158.JPG

4.0GHZ燒機溫度, 電壓是1.328V燒了20分鐘
4.0ghz@water2.jpg

感想:
玩水冷比風冷更高難度, 所注意的更多, 但成功感真的很大, 不斷測試沒漏水後真的很開心, 而且4.0GHZ燒機的溫度亦十分滿意, 當然需要改善的地方很多, 但我會慢慢努力改善的, 但現階段先休息一下, 可能8-9月才會作改動, 希望可以玩到跟其他師兄一樣整到咁靚同控制溫度控制得更好^^

PS: 薄排跟厚排溫度不知道會不會差很遠呢.....感覺厚排應該可以控制到更低溫......

圖片附件: DSC01076.JPG (2010-6-30 01:05, 70.49 KB) / 下載次數 69
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053640&k=2911f53fb94409e579f9d4f51d13739c&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01080.JPG (2010-6-30 01:05, 81.55 KB) / 下載次數 78
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053641&k=6f64391c9aa396a5fd5a993642a38a09&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01089.JPG (2010-6-30 01:05, 111.64 KB) / 下載次數 74
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053642&k=cccff6029f668b44c551dd28b564e00b&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01098.JPG (2010-6-30 01:05, 74.38 KB) / 下載次數 85
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053643&k=8cbda864a924bafdbaa64581e46750c2&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01100.JPG (2010-6-30 01:05, 61.21 KB) / 下載次數 90
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053644&k=aba073c94a9ffc2ffdf36c20fd0adcdb&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01102.JPG (2010-6-30 01:05, 86.36 KB) / 下載次數 82
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053645&k=b21da9e10bf29d7b6d5cafe757232770&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01108.JPG (2010-6-30 01:05, 98.44 KB) / 下載次數 81
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053646&k=9295e0934a73c0fef5f4c7bb828747a0&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01114.JPG (2010-6-30 01:05, 121.17 KB) / 下載次數 103
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053647&k=ac76f8666a902f3f7a640395dd154f46&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01115.JPG (2010-6-30 01:05, 137.46 KB) / 下載次數 90
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053648&k=775981ca7e6d243d5d41bc9f609f602f&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01121.JPG (2010-6-30 01:05, 116.58 KB) / 下載次數 68
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053649&k=bf78909410a3329d7807542a84365b73&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01134.JPG (2010-6-30 01:05, 144.38 KB) / 下載次數 85
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053650&k=a805e788a1cadb3a9203a1f56981f119&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01139.JPG (2010-6-30 01:05, 146.18 KB) / 下載次數 78
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053651&k=c0ea4062b243d344bf47008ef299307a&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01143.JPG (2010-6-30 01:05, 122.58 KB) / 下載次數 88
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053652&k=2afc58e76720379cf181669c09e0428f&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01146.JPG (2010-6-30 01:05, 143.38 KB) / 下載次數 90
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053653&k=9ae7c2612d71f5099f42999aad60179c&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: DSC01158.JPG (2010-6-30 01:05, 113.51 KB) / 下載次數 95
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053654&k=3233e3f14d9889c737a0e55adccc8e7e&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn



圖片附件: 4.0ghz@water2.jpg (2010-6-30 01:20, 130.04 KB) / 下載次數 88
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053657&k=5b989600972fbd076fbb193121e19602&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn


作者: K_C_    時間: 2010-6-30 01:39

Well done!! Quite good for a rookie.

But I think 240 rad is not enough for i7. Use a larger rad next time!!
作者: locheukman    時間: 2010-6-30 01:47

本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 01:49 編輯

回復 2# K_C_

多謝師兄~不過我感覺最難係執好火牛線~真係勁辛苦~係圖見到咁簡潔~但機箱背亂到七彩XD~如果要裝厚排應該要裝係機箱後邊了~等我買好顯示卡到時全部上水的時候一定用360厚排玩XD
作者: K_C_    時間: 2010-6-30 01:52

回復 3# locheukman

But you said you will have 2 to 3 display cards later. So at that time together with i7, 360 + 240 may be still not enough........
作者: locheukman    時間: 2010-6-30 01:58

回復 4# K_C_

但2張DISPLAY+i7 應唔應付到??
作者: K_C_    時間: 2010-6-30 02:02

本帖最後由 K_C_ 於 2010-6-30 02:27 編輯

回復 5# locheukman

I think OK.

But then you may not be able to add any display card or MB block.
作者: locheukman    時間: 2010-6-30 02:21

回復 6# K_C_

THANKS~咁我到時真係要再好好計劃一下了@@
作者: billyduck    時間: 2010-6-30 02:34

支持!!支持!!c兄好有水準呀
作者: locheukman    時間: 2010-6-30 03:21

回復 8# billyduck

太過獎了~不過火牛太大~唔可以好似師兄咁放厚排係下邊了@@
作者: bb8388    時間: 2010-6-30 03:33

正正正有水凖,成套咁買幾多錢?
作者: billyduck    時間: 2010-6-30 03:53

回復 9# locheukman
我覺得排可以放上面的話,好過放下面
作者: locheukman    時間: 2010-6-30 04:21

回復 10# bb8388

之前係LINKE見到22XX, 呢排好似沒左~應該沒貨...

回復  locheukman
我覺得排可以放上面的話,好過放下面
billyduck 發表於 2010-6-30 03:53


但將來加排的話...只可以裝係機箱外了...
作者: B-52    時間: 2010-6-30 04:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amoslee    時間: 2010-6-30 07:25

support!
bravo!
作者: lovelykeroro    時間: 2010-6-30 09:05

本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-6-30 09:10 編輯

WoW, 終於砌好,好整齊簡約, 恭喜LZ!
作者: computerman2    時間: 2010-6-30 10:11

不過個水箱同個水泵條喉好似睇落去掘得好犀利咁既...
作者: computerman2    時間: 2010-6-30 11:12

因為最近太忙的關係~上星期已經寄來的水冷KIT要今日先POST到@@~請見諒~今次亦係我第一次玩水冷, 以前覺得水 ...
locheukman 發表於 2010-6-30 01:25



ching 上去LINKE訂野要幾耐到先寄到番來ar? 同埋多唔多現貨ar ? ^^
作者: locheukman    時間: 2010-6-30 12:19

本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 12:29 編輯
CHING你改左4分喉但係你CPU既寶塔係咪用緊原裝附送果對?果對係3分黎,雖然用4分喉都唔會即時漏水,但係就會鬆 ...
B-52 發表於 2010-6-30 04:56


喔~師兄我都唔知呢~咁我要去BITSXXXXX訂番個3分轉4分先得.....我都想用扣...但係佢2個喉位太近, 好難用扣....2個喉位可唔可以換位置?? 至於BLOCK位~等我訂左喉咀再換番~多謝師兄意見^^

ching 上去LINKE訂野要幾耐到先寄到番來ar? 同埋多唔多現貨ar ? ^^
computerman2 發表於 2010-6-30 11:12


我呢排係LINXX見唔到~應該沒貨了~我訂大約7日就送到~都算快吧XD~我想問下BITSXXXXX訂野又快唔快?

不過個水箱同個水泵條喉好似睇落去掘得好犀利咁既...
computerman2 發表於 2010-6-30 10:11


如果用佢本身條喉就唔得~但我之後再改水道買左新喉果條就OK
作者: computerman2    時間: 2010-6-30 12:42

喔~師兄我都唔知呢~咁我要去BITSXXXXX訂番個3分轉4分先得.....我都想用扣...但係佢2個喉位太近, 好難用扣 ...
locheukman 發表於 2010-6-30 12:19



    我之前問過佢話有貨最快可以3曰
作者: locheukman    時間: 2010-6-30 12:51

本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 13:20 編輯

回復 19# computerman2

等我快D去訂番個4分寶塔先@@~驚驚地
作者: CWPP    時間: 2010-6-30 13:32

本帖最後由 CWPP 於 2010-6-30 13:35 編輯
回復  K_C_

但2張DISPLAY+i7 應唔應付到??
locheukman 發表於 2010-6-30 01:58



360 thick + 240 thin? 2張DISPLAY+i7..ma ma dei
作者: computerman2    時間: 2010-6-30 13:58

我見到ocxx 個網好似有人放緊2手....其實我覺得2手問題都唔係太大...急既可以去睇下岩唔岩先   不過唔係我放的, 我係咁岩見到
作者: locheukman    時間: 2010-6-30 14:23

本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 14:24 編輯

回復 22# computerman2

因為我CPU BLOCK之前沒留意係3分咀~但而家用緊4分喉~雖然我成日CHECK住有沒漏水~但穩陣D快快換左佢唔使煩~而且想計劃下唔用水箱~可能仲簡潔D XD~但我想問下~SWIFTECH APOGEE XT既CPU BLOCK2個喉咀距離咁近...好難用到扣~喉咀位置改唔改到的@@~
作者: computerman2    時間: 2010-6-30 14:49

回復  computerman2

因為我CPU BLOCK之前沒留意係3分咀~但而家用緊4分喉~雖然我成日CHECK住有沒漏水~但穩 ...
locheukman 發表於 2010-6-30 14:23



你依隻block 有c兄講過以下依番說話: --->
SWIFTECH 個原裝咀我個人見議 換了它們 因為短身咀 易漏啊 如果第一次玩要小心處理

(提外話,以前SWIFTECH 美國做時 的牙 公制牙個咀超長,現在用 水喉牙就超短真係極端)
作者: B-52    時間: 2010-6-30 15:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jaywalker99    時間: 2010-6-30 15:49

回復 25# B-52


果然同K_C Ching  一樣係毒王
專毒人上枱
作者: B-52    時間: 2010-6-30 16:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apple_100    時間: 2010-6-30 18:00

唔錯,執得幾好
D水既色都唔錯,透透地好靚
作者: computerman2    時間: 2010-6-30 19:54

我都算毒王?咁你一定係毒梟
B-52 發表於 2010-6-30 16:03



    52 ching 你換左機好似都未有大特寫post 出來wor
作者: computerman2    時間: 2010-6-30 19:55

唔錯,執得幾好
D水既色都唔錯,透透地好靚
apple_100 發表於 2010-6-30 18:00



    正常d 色用得一排都會無咁光澤架喇....
作者: Alastor!    時間: 2010-6-30 21:25

正常d 色用得一排都會無咁光澤架喇....
computerman2 發表於 2010-6-30 19:55


因為d 喉會染左色,pvc 更甚,even tygon 都好,用左年半拆出黎都有d 染色

我係樓主就無視呢度d 毒精,想當年我就係咁搞搞下搞左年幾先用得
好似玩相機咁,我套水咁貴,冇理由用d 咁既hardware呀? > 換 ,跟住買左hardware 又心思思諗而家套水唔夠勁>換 ,望多人地果d 兩眼: 咦 ? 咁改好喎,改埋機箱啦> 換

永無止境....
作者: computerman2    時間: 2010-6-30 21:43

有時 唔入依個水冷版會好D ^^ 入左見到人地整得咁靚,自己果套又好似差d wor...
果下心就會痕
作者: locheukman    時間: 2010-6-30 22:17

本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 22:50 編輯

回復 25# B-52

啊~但45度會唔會有水阻?? 因為我知道90度會有~用1個就打個3折了...所以先沒用90度

唔錯,執得幾好
D水既色都唔錯,透透地好靚
apple_100 發表於 2010-6-30 18:00


多謝^^~最辛苦係執火牛線=.=~用左成日先執好

因為d 喉會染左色,pvc 更甚,even tygon 都好,用左年半拆出黎都有d 染色

我係樓主就無視呢度d 毒精, ...
Alastor! 發表於 2010-6-30 21:25


放心師兄~我一定無視呢D毒的XD~我換埋CPU喉咀做4分喉咀就OK了~反正我未買顯示卡(可能下年吧)~到時先將顯卡上水~我都係FOR自己實用多D~而家應該夠用~頭先我超粒860上4.2GHZ~用1.428V電~燒機都係76度左右~正~而且我有諗過唔用水箱會唔會好D...
作者: LKNim    時間: 2010-6-30 23:06

睇水冷野真係定力低少少都唔得
呢兩年來,一開始玩風冷,後來上過水,最後又玩返風冷
前前後後玩D HS都唔知蝕左幾多差價(包括埋機箱買賣...)...
但又決定左遲D又玩返水,config基本上plan好,等緊已睇中既新機箱上市
作者: locheukman    時間: 2010-6-30 23:09

回復 34# LKNim

哈~師兄你又沈入毒海了
作者: LKNim    時間: 2010-6-30 23:10

回復  LKNim

哈~師兄你又沈入毒海了
locheukman 發表於 2010-6-30 11:09 PM

我玩另類的...
規模細好多,洗錢又少好多
用M-ATX箱玩
而家板我都剩玩M-ATX
作者: lovelykeroro    時間: 2010-6-30 23:49

本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-6-30 23:51 編輯

LZ, 轉貼人哋CM690II上水嘅圖過你參考,










作者: LKNim    時間: 2010-6-30 23:52

LZ, 轉貼人哋CM690II上水嘅圖過你參考,
lovelykeroro 發表於 2010-6-30 11:49 PM

其實DDC好似佢咁放會唔會有問題架?
我記得有人講過DDC某個擺法唔係咁好
作者: lovelykeroro    時間: 2010-6-30 23:59

其實DDC好似佢咁放會唔會有問題架?
我記得有人講過DDC某個擺法唔係咁好
LKNim 發表於 2010-6-30 23:52



用DDC多數都加top或者一體res, 所以先係平放(由頂入水), 如果係原裝其實棟直放都無乜問題
作者: LKNim    時間: 2010-7-1 00:02

用DDC多數都加top或者一體res, 所以先係平放(由頂入水), 如果係原裝其實棟直放都無乜問題 ...
lovelykeroro 發表於 2010-6-30 11:59 PM

我指佢運作會唔會有咩影響?之前好似有人話會有
如果OK,我應該會用DDC加TOP直放
作者: lovelykeroro    時間: 2010-7-1 00:08

本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-7-1 00:10 編輯
我指佢運作會唔會有咩影響?之前好似有人話會有
如果OK,我應該會用DDC加TOP直放 ...
LKNim 發表於 2010-7-1 00:02



會唔會有咩影響我就真係答你唔到, 不過人哋上面圖三同圖五兩位人兄都係棟直放, 如果擔心的話都係加top平放會好啲
作者: locheukman    時間: 2010-7-1 00:22

回復 37# lovelykeroro

THX~師兄我都係XTREME度睇過~但我個冷排係上方....想放係最底但個火牛太長~所以沒得選擇~研究過後發覺我而家咁行都算最簡潔既行法~如果想再簡潔D~我有諗過唔用水箱~係CPU BLOCK返泵既途中用一個T轉接再加喉黎入水....但好似怪怪地XD
作者: lovelykeroro    時間: 2010-7-1 00:38

本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-7-1 00:40 編輯
回復  lovelykeroro

THX~師兄我都係XTREME度睇過~但我個冷排係上方....想放係最底但個火牛太長~所以沒得 ...
locheukman 發表於 2010-7-1 00:22


唔加其它架撐的話都, 你個layout暫時都算簡潔OK喎
作者: locheukman    時間: 2010-7-1 00:46

回復 43# lovelykeroro

其實最多都係換顯示卡變2張(不過遲點先)~所以都唔會有太大影響~只係將來顯示卡都上水的話~就要外置冷排了~不過都唔會太亂的
作者: lovelykeroro    時間: 2010-7-1 00:49

回復  lovelykeroro

其實最多都係換顯示卡變2張(不過遲點先)~所以都唔會有太大影響~只係將來顯示卡都上水 ...
locheukman 發表於 2010-7-1 00:46



玩住先啦, 慢慢毒發好過一次毒瓜
作者: locheukman    時間: 2010-7-1 00:50

回復 45# lovelykeroro

哈~咁又係~但其實厚排係咪散熱比薄排好好多呢?
作者: lovelykeroro    時間: 2010-7-1 00:59

回復  lovelykeroro

哈~咁又係~但其實厚排係咪散熱比薄排好好多呢?
locheukman 發表於 2010-7-1 00:50

都要睇埋隻排嘅設計同構造, 正常同大細下, 厚排可以將啲葉片造疏啲, 等唔駛用高轉風扇去吹/抽都可以有簿排差不多嘅效果
作者: locheukman    時間: 2010-7-1 01:10

回復 47# lovelykeroro

因為我買呢套KIT把風扇開到最盡都有2000轉~應該夠吹掛@@~聽日紅日~要星期5先可以去B記買4分寶塔....
作者: lovelykeroro    時間: 2010-7-1 01:21

回復  lovelykeroro

因為我買呢套KIT把風扇開到最盡都有2000轉~應該夠吹掛@@~聽日紅日~要星期5先可以去B ...
locheukman 發表於 2010-7-1 01:10



2000轉夠就實夠, 不過都會好嘈吓, 我自己就接受唔到.
B記自取貨好似星期二/三先開, 你check真啲先噃
作者: locheukman    時間: 2010-7-1 01:31

本帖最後由 locheukman 於 2010-7-1 01:32 編輯

回復 49# lovelykeroro

剛去網頁睇~好似係開星期2,3~要下星期先得....另外仲想問下B記會唔會有現貨俾人即時選來買? 還是一定要訂先得? 因為見佢改D5果件套件好似幾岩用....

作者: lovelykeroro    時間: 2010-7-1 01:38

本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-7-1 01:42 編輯

回復 50# locheukman

剛去網頁睇~好似係開星期4,5~星期4紅日所以只開星期5....


Pls be notified that...


另外仲想問下B記會唔會有現貨俾人即時選來買? 還是一定要訂先得?

好似要訂咗等confirm有貨先上去攞(訂果陣會問你付款方式同送貨方法)
作者: locheukman    時間: 2010-7-1 01:41

回復 51# lovelykeroro

剛剛睇左...所以要下星期先去得.....但係咪要訂要買到? 還是佢有現貨呢? 我都想問下改D5泵既IN AND OUTLET果套套件我個泵岩唔岩用...我果個係MCB655B(沒調速版)
作者: lovelykeroro    時間: 2010-7-1 01:48

本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-7-1 01:50 編輯

回復 52# locheukman
我都想問下改D5泵既IN AND OUTLET果套套件我個泵岩唔岩用...我果個係MCB655B(沒調速版)


呢套top係啱你個泵用, 不過成HK$460就真係幾乸脷, 係就一次過買埋套mod kit(兩樣加埋承惠HK$870)



作者: locheukman    時間: 2010-7-1 02:06

回復 53# lovelykeroro

但$460果套TOP既出入水位好似同MOD KIT唔同....   $460果套個頂好似有齊出入水~好似方便DD
作者: computerman2    時間: 2010-7-1 13:08

回復  locheukman

呢套top係啱你個泵用, 不過成HK$460就真係幾乸脷, 係就一次過買埋套mod kit(兩樣加埋承 ...
lovelykeroro 發表於 2010-7-1 01:48



    ching 我就係想買隻d5 改到咁樣ar.....我覺得改到咁好靚咁...同埋聽講改左個top 後,個水阻無咁大,我可能今個月內睇埋另一位ching點樣一齊訂.....希望快d 到手啦
作者: locheukman    時間: 2010-7-1 13:15

回復 55# computerman2

如果水阻沒咁大就真係正~係我主要目的係想IN AND OUTLET都係頂~見佢個TOP頂係有晒IN AND OUT~方便我條水道行得好D XD
作者: computerman2    時間: 2010-7-1 13:19

回復  locheukman

呢套top係啱你個泵用, 不過成HK$460就真係幾乸脷, 係就一次過買埋套mod kit(兩樣加埋承 ...
lovelykeroro 發表於 2010-7-1 01:48



ching 我都有d野想請教ar,如果我買左個top 可唔可以將佢個架相反方向來裝,其實我係想in 係上面入,out係前面出,想將佢個方向改到好似ddc 泵咁....唔知ching 明唔明...因為我唔想再改d喉既方向....只係想換隻泵...  (下面比ching 睇下... thx 哂ching)

作者: computerman2    時間: 2010-7-1 13:20

因為我見第1張圖片佢好似底既方向好似有個in字入口扭左個蓋....我想將果邊來放個水樽
作者: locheukman    時間: 2010-7-1 13:24

回復 58# computerman2

睇佢果張圖應該有~咁就OK~但最好問下有沒師兄用緊~會確定D
作者: computerman2    時間: 2010-7-1 13:31

回復  computerman2

睇佢果張圖應該有~咁就OK~但最好問下有沒師兄用緊~會確定D ...
locheukman 發表於 2010-7-1 13:24



    因為我想將個支架相反方向來裝
作者: apple_100    時間: 2010-7-1 14:36

ching 我就係想買隻d5 改到咁樣ar.....我覺得改到咁好靚咁...同埋聽講改左個top 後,個水阻無咁大,我 ...
computerman2 發表於 2010-7-1 13:08

如果真係水阻冇咁大就好呀,而且仲可以揀水平出水定向上出水
作者: computerman2    時間: 2010-7-1 16:09

如果真係水阻冇咁大就好呀,而且仲可以揀水平出水定向上出水
apple_100 發表於 2010-7-1 14:36



   因為我見d ching 用d5 多數都係高位出水多, 所以開頭都係留意ddc pump 多, 如果真係有得改橫身出 ,  我就開心好多 :)
作者: dannyctl    時間: 2010-7-2 14:19

整齊, 簡潔, 正
作者: EP_ERIC    時間: 2010-7-2 17:01

謝謝師兄分享, 精簡就是美
作者: stevenfor    時間: 2010-7-3 01:22

正正正 . 有水凖 !!
作者: locheukman    時間: 2010-7-3 04:37

多謝多謝^^~而家諗緊會唔會改唔用水箱同改泵既TOP~令水道再簡單D
作者: M1167    時間: 2010-7-5 15:53

c兄想問問你隻牛買幾$
好唔好用
作者: apple_100    時間: 2010-7-5 16:51

回復 67# M1167
建議你唔好買咁大隻牛,如果都係用690既太大會底果到會裝唔到240排
如果你話唔裝就冇所謂
作者: locheukman    時間: 2010-7-5 20:40

回復 67# M1167

呢隻牛通常要訂~1-2日就拎到~大約$1750左右, 不過你唔係用2-3張顯卡~我覺得你唔使用到1200~800到1000W就夠玩~因為好似我用1200W~下邊一定裝唔到240排...所以要計清楚你要用幾多W既牛先
作者: locheukman    時間: 2010-7-10 23:45

有D問題想問下~請問水道既循環係咪愈短就愈可以將CPU既熱量帶走呢? 還有我發覺玩水後個泵會發出高頻率既摩打聲....如果我去買玩音響既吸音棉會唔會有所改善@@?
作者: K_C_    時間: 2010-7-11 00:10

回復 70# locheukman

Your pump is D5, should be very quiet. Are you sure you have all the bubbles out of the loop?
作者: locheukman    時間: 2010-7-11 00:44

本帖最後由 locheukman 於 2010-7-11 00:51 編輯

回復 71# K_C_

我聽就唔係氣泡聲~我好近咁聽係摩打果D高速轉動既聲~雖然唔係好噪, 但沒開冷氣好靜果陣都會聽到~而且最近我改左水道(又改@@), 係好短水道~唔知會唔會影響散熱(散唔切?), 而且個泵係放係CD位果到~可能有共震會大聲左...所以先問問用吸音棉有沒幫助....
P1020848.JPG
附上改水道圖一張....

圖片附件: P1020848.JPG (2010-7-11 00:51, 149.24 KB) / 下載次數 68
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1057655&k=d49d3232e58aee00b51461b6113aea4b&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn


作者: kyrt    時間: 2010-7-13 09:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lancevance    時間: 2010-7-14 03:50

wowow

how much for that swiftech?
作者: icebros    時間: 2010-7-18 17:19

wowow

how much for that swiftech?
lancevance 發表於 2010-7-14 03:50


http://www.swiftnets.com/
H20-220-ULTIMA XT around $310US (shipping not included)
H20-220-ULTIMA XT Plus around $400US (shipping not included)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2