作者: locheukman 時間: 2010-6-30 01:25 標題: Swiftech H20-220 ultimate XT liquid cooling kit (第一次玩水冷)
本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 01:31 編輯
因為最近太忙的關係~上星期已經寄來的水冷KIT要今日先POST到@@~請見諒~今次亦係我第一次玩水冷, 以前覺得水冷比較危險, 容易漏水燒壞野, 但6月睇到好多水冷POST, 只要SET完的時候多點檢查就OK了, 而且見到好多師兄整到部電腦好整齊好靚~亦令我大開眼界, 所以毒到我上LINKE度訂了第一套水冷KIT作為我入門。
今次上水機箱為CM 690II PLUS, 而且順道為了之後會換顯示卡~可能行2-3張的關係, 故此火牛用了ANTEC TPQ 1200W, 由於電源線很多亦很粗~故此花了一天時間執好線才可以安裝水冷, 而且火牛比較長身, 所以不可以在旁邊再裝厚排, 如果要裝的話應該要在機箱外了, 今次比較多圖而且最後會貼一張4.0GHZ用PRIME95燒機的溫度給大家參考。
各組件特寫:
說明書一份
CPU BLOCK先上板
上機圖:
因為我有改第2次水道~所以換了新的水冷液及4分喉
張枱整完後好亂......
4.0GHZ燒機溫度, 電壓是1.328V燒了20分鐘
感想:
玩水冷比風冷更高難度, 所注意的更多, 但成功感真的很大, 不斷測試沒漏水後真的很開心, 而且4.0GHZ燒機的溫度亦十分滿意, 當然需要改善的地方很多, 但我會慢慢努力改善的, 但現階段先休息一下, 可能8-9月才會作改動, 希望可以玩到跟其他師兄一樣整到咁靚同控制溫度控制得更好^^
PS: 薄排跟厚排溫度不知道會不會差很遠呢.....感覺厚排應該可以控制到更低溫......
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053640&k=2911f53fb94409e579f9d4f51d13739c&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053641&k=6f64391c9aa396a5fd5a993642a38a09&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053642&k=cccff6029f668b44c551dd28b564e00b&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053643&k=8cbda864a924bafdbaa64581e46750c2&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053644&k=aba073c94a9ffc2ffdf36c20fd0adcdb&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053645&k=b21da9e10bf29d7b6d5cafe757232770&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053646&k=9295e0934a73c0fef5f4c7bb828747a0&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053647&k=ac76f8666a902f3f7a640395dd154f46&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053648&k=775981ca7e6d243d5d41bc9f609f602f&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053649&k=bf78909410a3329d7807542a84365b73&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053650&k=a805e788a1cadb3a9203a1f56981f119&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053651&k=c0ea4062b243d344bf47008ef299307a&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053652&k=2afc58e76720379cf181669c09e0428f&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053653&k=9ae7c2612d71f5099f42999aad60179c&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053654&k=3233e3f14d9889c737a0e55adccc8e7e&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1053657&k=5b989600972fbd076fbb193121e19602&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

作者: K_C_ 時間: 2010-6-30 01:39
Well done!! Quite good for a rookie.
But I think 240 rad is not enough for i7. Use a larger rad next time!!
作者: locheukman 時間: 2010-6-30 01:47
本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 01:49 編輯
回復 2# K_C_
多謝師兄~不過我感覺最難係執好火牛線~真係勁辛苦~係圖見到咁簡潔~但機箱背亂到七彩XD~如果要裝厚排應該要裝係機箱後邊了~等我買好顯示卡到時全部上水的時候一定用360厚排玩XD
作者: K_C_ 時間: 2010-6-30 01:52
回復 3# locheukman
But you said you will have 2 to 3 display cards later. So at that time together with i7, 360 + 240 may be still not enough........
作者: locheukman 時間: 2010-6-30 01:58
回復 4# K_C_
但2張DISPLAY+i7 應唔應付到??
作者: K_C_ 時間: 2010-6-30 02:02
本帖最後由 K_C_ 於 2010-6-30 02:27 編輯
回復 5# locheukman
I think OK.
But then you may not be able to add any display card or MB block.
作者: locheukman 時間: 2010-6-30 02:21
回復 6# K_C_
THANKS~咁我到時真係要再好好計劃一下了@@
作者: billyduck 時間: 2010-6-30 02:34
支持!!支持!!c兄好有水準呀
作者: locheukman 時間: 2010-6-30 03:21
回復 8# billyduck
太過獎了~不過火牛太大~唔可以好似師兄咁放厚排係下邊了@@
作者: bb8388 時間: 2010-6-30 03:33
正正正
作者: billyduck 時間: 2010-6-30 03:53
回復 9# locheukman
我覺得排可以放上面的話,好過放下面
作者: locheukman 時間: 2010-6-30 04:21
回復 10# bb8388
之前係LINKE見到22XX, 呢排好似沒左~應該沒貨...
但將來加排的話...只可以裝係機箱外了...
作者: B-52 時間: 2010-6-30 04:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amoslee 時間: 2010-6-30 07:25
support!
bravo!
作者: lovelykeroro 時間: 2010-6-30 09:05
本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-6-30 09:10 編輯
WoW, 終於砌好,好整齊簡約, 恭喜LZ!

作者: computerman2 時間: 2010-6-30 10:11
不過個水箱同個水泵條喉好似睇落去掘得好犀利咁既...
作者: computerman2 時間: 2010-6-30 11:12
ching 上去LINKE訂野要幾耐到先寄到番來ar? 同埋多唔多現貨ar ? ^^
作者: locheukman 時間: 2010-6-30 12:19
本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 12:29 編輯
喔~師兄我都唔知呢~咁我要去BITSXXXXX訂番個3分轉4分先得.....我都想用扣...但係佢2個喉位太近, 好難用扣....2個喉位可唔可以換位置?? 至於BLOCK位~等我訂左喉咀再換番~多謝師兄意見^^
我呢排係LINXX見唔到~應該沒貨了~我訂大約7日就送到~都算快吧XD~我想問下BITSXXXXX訂野又快唔快?
如果用佢本身條喉就唔得~但我之後再改水道買左新喉果條就OK
作者: computerman2 時間: 2010-6-30 12:42
我之前問過佢話有貨最快可以3曰
作者: locheukman 時間: 2010-6-30 12:51
本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 13:20 編輯
回復 19# computerman2
等我快D去訂番個4分寶塔先@@~驚驚地
作者: CWPP 時間: 2010-6-30 13:32
本帖最後由 CWPP 於 2010-6-30 13:35 編輯
360 thick + 240 thin? 2張DISPLAY+i7..ma ma dei
作者: computerman2 時間: 2010-6-30 13:58
我見到ocxx 個網好似有人放緊2手....其實我覺得2手問題都唔係太大...急既可以去睇下岩唔岩先
作者: locheukman 時間: 2010-6-30 14:23
本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 14:24 編輯
回復 22# computerman2
因為我CPU BLOCK之前沒留意係3分咀~但而家用緊4分喉~雖然我成日CHECK住有沒漏水~但穩陣D快快換左佢唔使煩~而且想計劃下唔用水箱~可能仲簡潔D XD~但我想問下~SWIFTECH APOGEE XT既CPU BLOCK2個喉咀距離咁近...好難用到扣~喉咀位置改唔改到的@@~
作者: computerman2 時間: 2010-6-30 14:49
回復 computerman2
因為我CPU BLOCK之前沒留意係3分咀~但而家用緊4分喉~雖然我成日CHECK住有沒漏水~但穩 ...
locheukman 發表於 2010-6-30 14:23
你依隻block 有c兄講過以下依番說話: --->
SWIFTECH 個原裝咀我個人見議 換了它們 因為短身咀 易漏啊 如果第一次玩要小心處理
(提外話,以前SWIFTECH 美國做時 的牙 公制牙個咀超長,現在用 水喉牙就超短真係極端)
作者: B-52 時間: 2010-6-30 15:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jaywalker99 時間: 2010-6-30 15:49
回復 25# B-52
果然同K_C Ching 一樣係毒王
專毒人上枱
作者: B-52 時間: 2010-6-30 16:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apple_100 時間: 2010-6-30 18:00
唔錯,執得幾好
D水既色都唔錯,透透地好靚
作者: computerman2 時間: 2010-6-30 19:54
52 ching 你換左機好似都未有大特寫post 出來wor
作者: computerman2 時間: 2010-6-30 19:55
正常d 色用得一排都會無咁光澤架喇....
作者: Alastor! 時間: 2010-6-30 21:25
因為d 喉會染左色,pvc 更甚,even tygon 都好,用左年半拆出黎都有d 染色
我係樓主就無視呢度d 毒精,想當年我就係咁搞搞下搞左年幾先用得
好似玩相機咁,我套水咁貴,冇理由用d 咁既hardware呀? > 換 ,跟住買左hardware 又心思思諗而家套水唔夠勁>換 ,望多人地果d 兩眼: 咦 ? 咁改好喎,改埋機箱啦> 換
永無止境....
作者: computerman2 時間: 2010-6-30 21:43
有時 唔入依個水冷版會好D ^^ 入左見到人地整得咁靚,自己果套又好似差d wor...
果下心就會痕
作者: locheukman 時間: 2010-6-30 22:17
本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 22:50 編輯
回復 25# B-52
啊~但45度會唔會有水阻?? 因為我知道90度會有~用1個就打個3折了...所以先沒用90度
多謝^^~最辛苦係執火牛線=.=~用左成日先執好
放心師兄~我一定無視呢D毒的XD~我換埋CPU喉咀做4分喉咀就OK了~反正我未買顯示卡(可能下年吧)~到時先將顯卡上水~我都係FOR自己實用多D~而家應該夠用~頭先我超粒860上4.2GHZ~用1.428V電~燒機都係76度左右~正~而且我有諗過唔用水箱會唔會好D...
作者: LKNim 時間: 2010-6-30 23:06
睇水冷野真係定力低少少都唔得
呢兩年來,一開始玩風冷,後來上過水,最後又玩返風冷
前前後後玩D HS都唔知蝕左幾多差價(包括埋機箱買賣...)...
但又決定左遲D又玩返水,config基本上plan好,等緊已睇中既新機箱上市
作者: locheukman 時間: 2010-6-30 23:09
回復 34# LKNim
哈~師兄你又沈入毒海了
作者: LKNim 時間: 2010-6-30 23:10
我玩另類的...
規模細好多,洗錢又少好多
用M-ATX箱玩
而家板我都剩玩M-ATX

作者: lovelykeroro 時間: 2010-6-30 23:49
本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-6-30 23:51 編輯
LZ, 轉貼人哋CM690II上水嘅圖過你參考,



作者: LKNim 時間: 2010-6-30 23:52
其實DDC好似佢咁放會唔會有問題架?
我記得有人講過DDC某個擺法唔係咁好
作者: lovelykeroro 時間: 2010-6-30 23:59
用DDC多數都加top或者一體res, 所以先係平放(由頂入水), 如果係原裝其實棟直放都無乜問題
作者: LKNim 時間: 2010-7-1 00:02
我指佢運作會唔會有咩影響?之前好似有人話會有
如果OK,我應該會用DDC加TOP直放
作者: lovelykeroro 時間: 2010-7-1 00:08
本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-7-1 00:10 編輯
會唔會有咩影響我就真係答你唔到, 不過人哋上面圖三同圖五兩位人兄都係棟直放, 如果擔心的話都係加top平放會好啲
作者: locheukman 時間: 2010-7-1 00:22
回復 37# lovelykeroro
THX~師兄我都係XTREME度睇過~但我個冷排係上方....想放係最底但個火牛太長~所以沒得選擇~研究過後發覺我而家咁行都算最簡潔既行法~如果想再簡潔D~我有諗過唔用水箱~係CPU BLOCK返泵既途中用一個T轉接再加喉黎入水....但好似怪怪地XD
作者: lovelykeroro 時間: 2010-7-1 00:38
本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-7-1 00:40 編輯
唔加其它架撐的話都, 你個layout暫時都算簡潔OK喎
作者: locheukman 時間: 2010-7-1 00:46
回復 43# lovelykeroro
其實最多都係換顯示卡變2張(不過遲點先)~所以都唔會有太大影響~只係將來顯示卡都上水的話~就要外置冷排了~不過都唔會太亂的
作者: lovelykeroro 時間: 2010-7-1 00:49
玩住先啦, 慢慢毒發好過一次毒瓜
作者: locheukman 時間: 2010-7-1 00:50
回復 45# lovelykeroro
哈~咁又係~但其實厚排係咪散熱比薄排好好多呢?
作者: lovelykeroro 時間: 2010-7-1 00:59
都要睇埋隻排嘅設計同構造, 正常同大細下, 厚排可以將啲葉片造疏啲, 等唔駛用高轉風扇去吹/抽都可以有簿排差不多嘅效果
作者: locheukman 時間: 2010-7-1 01:10
回復 47# lovelykeroro
因為我買呢套KIT把風扇開到最盡都有2000轉~應該夠吹掛@@~聽日紅日~要星期5先可以去B記買4分寶塔....
作者: lovelykeroro 時間: 2010-7-1 01:21
2000轉夠就實夠, 不過都會好嘈吓, 我自己就接受唔到.
B記自取貨好似星期二/三先開, 你check真啲先噃
作者: locheukman 時間: 2010-7-1 01:31
本帖最後由 locheukman 於 2010-7-1 01:32 編輯
回復 49# lovelykeroro
剛去網頁睇~好似係開星期2,3~要下星期先得....另外仲想問下B記會唔會有現貨俾人即時選來買? 還是一定要訂先得? 因為見佢改D5果件套件好似幾岩用....

作者: lovelykeroro 時間: 2010-7-1 01:38
本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-7-1 01:42 編輯
回復 50# locheukman
剛去網頁睇~好似係開星期4,5~星期4紅日所以只開星期5....
Pls be notified that...

另外仲想問下B記會唔會有現貨俾人即時選來買? 還是一定要訂先得?
好似要訂咗等confirm有貨先上去攞(訂果陣會問你付款方式同送貨方法)
作者: locheukman 時間: 2010-7-1 01:41
回復 51# lovelykeroro
剛剛睇左...所以要下星期先去得.....但係咪要訂要買到? 還是佢有現貨呢? 我都想問下改D5泵既IN AND OUTLET果套套件我個泵岩唔岩用...我果個係MCB655B(沒調速版)
作者: lovelykeroro 時間: 2010-7-1 01:48
本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-7-1 01:50 編輯
回復 52# locheukman
我都想問下改D5泵既IN AND OUTLET果套套件我個泵岩唔岩用...我果個係MCB655B(沒調速版)
呢套top係啱你個泵用, 不過成HK$460就真係幾乸脷, 係就一次過買埋套mod kit(兩樣加埋承惠HK$870)



作者: locheukman 時間: 2010-7-1 02:06
回復 53# lovelykeroro
但$460果套TOP既出入水位好似同MOD KIT唔同.... $460果套個頂好似有齊出入水~好似方便DD
作者: computerman2 時間: 2010-7-1 13:08
回復 locheukman
呢套top係啱你個泵用, 不過成HK$460就真係幾乸脷, 係就一次過買埋套mod kit(兩樣加埋承 ...
lovelykeroro 發表於 2010-7-1 01:48
ching 我就係想買隻d5 改到咁樣ar.....我覺得改到咁好靚咁...同埋聽講改左個top 後,個水阻無咁大,我可能今個月內睇埋另一位ching點樣一齊訂.....希望快d 到手啦
作者: locheukman 時間: 2010-7-1 13:15
回復 55# computerman2
如果水阻沒咁大就真係正~係我主要目的係想IN AND OUTLET都係頂~見佢個TOP頂係有晒IN AND OUT~方便我條水道行得好D XD
作者: computerman2 時間: 2010-7-1 13:19
回復 locheukman
呢套top係啱你個泵用, 不過成HK$460就真係幾乸脷, 係就一次過買埋套mod kit(兩樣加埋承 ...
lovelykeroro 發表於 2010-7-1 01:48
ching 我都有d野想請教ar,如果我買左個top 可唔可以將佢個架相反方向來裝,其實我係想in 係上面入,out係前面出,想將佢個方向改到好似ddc 泵咁....唔知ching 明唔明...因為我唔想再改d喉既方向....只係想換隻泵... (下面比ching 睇下... thx 哂ching

作者: computerman2 時間: 2010-7-1 13:20
因為我見第1張圖片佢好似底既方向好似有個in字入口扭左個蓋....我想將果邊來放個水樽
作者: locheukman 時間: 2010-7-1 13:24
回復 58# computerman2
睇佢果張圖應該有~咁就OK~但最好問下有沒師兄用緊~會確定D
作者: computerman2 時間: 2010-7-1 13:31
因為我想將個支架相反方向來裝
作者: apple_100 時間: 2010-7-1 14:36
如果真係水阻冇咁大就好呀,而且仲可以揀水平出水定向上出水
作者: computerman2 時間: 2010-7-1 16:09
因為我見d ching 用d5 多數都係高位出水多, 所以開頭都係留意ddc pump 多, 如果真係有得改橫身出 , 我就開心好多 :)
作者: dannyctl 時間: 2010-7-2 14:19
整齊, 簡潔, 正
作者: EP_ERIC 時間: 2010-7-2 17:01
作者: stevenfor 時間: 2010-7-3 01:22
正正正 . 有水凖 !!
作者: locheukman 時間: 2010-7-3 04:37
多謝多謝^^~而家諗緊會唔會改唔用水箱同改泵既TOP~令水道再簡單D
作者: M1167 時間: 2010-7-5 15:53
c兄想問問你隻牛買幾$
好唔好用
作者: apple_100 時間: 2010-7-5 16:51
回復 67# M1167
建議你唔好買咁大隻牛,如果都係用690既太大會底果到會裝唔到240排
如果你話唔裝就冇所謂
作者: locheukman 時間: 2010-7-5 20:40
回復 67# M1167
呢隻牛通常要訂~1-2日就拎到~大約$1750左右, 不過你唔係用2-3張顯卡~我覺得你唔使用到1200~800到1000W就夠玩~因為好似我用1200W~下邊一定裝唔到240排...所以要計清楚你要用幾多W既牛先
作者: locheukman 時間: 2010-7-10 23:45
有D問題想問下~請問水道既循環係咪愈短就愈可以將CPU既熱量帶走呢? 還有我發覺玩水後個泵會發出高頻率既摩打聲....如果我去買玩音響既吸音棉會唔會有所改善@@?
作者: K_C_ 時間: 2010-7-11 00:10
回復 70# locheukman
Your pump is D5, should be very quiet. Are you sure you have all the bubbles out of the loop?
作者: locheukman 時間: 2010-7-11 00:44
本帖最後由 locheukman 於 2010-7-11 00:51 編輯
回復 71# K_C_
我聽就唔係氣泡聲~我好近咁聽係摩打果D高速轉動既聲~雖然唔係好噪, 但沒開冷氣好靜果陣都會聽到~而且最近我改左水道(又改@@), 係好短水道~唔知會唔會影響散熱(散唔切?), 而且個泵係放係CD位果到~可能有共震會大聲左...所以先問問用吸音棉有沒幫助....
附上改水道圖一張....
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1057655&k=d49d3232e58aee00b51461b6113aea4b&t=1782340793&sid=1t44Y3BZXn

作者: kyrt 時間: 2010-7-13 09:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lancevance 時間: 2010-7-14 03:50
wowow
how much for that swiftech?
作者: icebros 時間: 2010-7-18 17:19
http://www.swiftnets.com/
H20-220-ULTIMA XT around $310US (shipping not included)
H20-220-ULTIMA XT Plus around $400US (shipping not included)


