作者: luk015 時間: 2009-12-17 20:32 標題: 之前係淘寶訂落D野,今日部份到左我手
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 林不肥 時間: 2009-12-17 20:44 標題: 回覆 1# 的帖子
到齊果時..洗唔洗幫手XDD?
作者: felixku 時間: 2009-12-18 01:49
大陸隻4分接頭,比ocxx個啲易上喉啲,不過又容易鬆啲..
作者: simplekk 時間: 2009-12-18 10:51
部分? 唔係一次過?
你分開幾次訂?
作者: i@back 時間: 2009-12-18 15:30
師兄,請問係乜喉呢,幾通透,夠軟嗎?
作者: simplekk 時間: 2009-12-18 16:22
我都有用呢隻, ok軟咖
12mm內徑, 16mm外徑
[ 本帖最後由 simplekk 於 2009-12-18 16:22 編輯 ]
作者: i@back 時間: 2009-12-18 16:26
又似唔似tygon3603軟得黎咁彈
作者: luk015 時間: 2009-12-18 16:29 標題: 回覆 4# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simplekk 時間: 2009-12-18 16:45
咁就當然無啦, 一分錢一分貨既

作者: simplekk 時間: 2009-12-18 18:15
我星期3訂既野, 今日五點就到手
都係水冷王, 佢效率超讚
作者: byleung 時間: 2009-12-18 18:24
今日都用順豐寄左比你喇
炮台山宏安道客人自取呀
收到電話就快d 去羅
作者: luk015 時間: 2009-12-18 18:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

