Board logo

標題: 之前係淘寶訂落D野,今日部份到左我手 [打印本頁]

作者: luk015    時間: 2009-12-17 20:32     標題: 之前係淘寶訂落D野,今日部份到左我手

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 林不肥    時間: 2009-12-17 20:44     標題: 回覆 1# 的帖子

到齊果時..洗唔洗幫手XDD?
作者: felixku    時間: 2009-12-18 01:49

大陸隻4分接頭,比ocxx個啲易上喉啲,不過又容易鬆啲..
作者: simplekk    時間: 2009-12-18 10:51

部分? 唔係一次過?
你分開幾次訂?
作者: i@back    時間: 2009-12-18 15:30

師兄,請問係乜喉呢,幾通透,夠軟嗎?
作者: simplekk    時間: 2009-12-18 16:22

原帖由 i@back 於 2009-12-18 15:30 發表
師兄,請問係乜喉呢,幾通透,夠軟嗎?

我都有用呢隻, ok軟咖
12mm內徑, 16mm外徑

[ 本帖最後由 simplekk 於 2009-12-18 16:22 編輯 ]
作者: i@back    時間: 2009-12-18 16:26

原帖由 simplekk 於 2009-12-18 16:22 發表

我都有用呢隻, ok軟咖
12mm內徑, 16mm外徑

又似唔似tygon3603軟得黎咁彈
作者: luk015    時間: 2009-12-18 16:29     標題: 回覆 4# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simplekk    時間: 2009-12-18 16:45

原帖由 i@back 於 2009-12-18 16:26 發表

又似唔似tygon3603軟得黎咁彈

咁就當然無啦, 一分錢一分貨既
作者: simplekk    時間: 2009-12-18 18:15

我星期3訂既野, 今日五點就到手
都係水冷王, 佢效率超讚
作者: byleung    時間: 2009-12-18 18:24

今日都用順豐寄左比你喇

炮台山宏安道客人自取呀

收到電話就快d 去羅
作者: luk015    時間: 2009-12-18 18:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2