Board logo

標題: [分享]自制水塔 [打印本頁]

作者: amoslee    時間: 2009-8-26 01:39     標題: [分享]自制水塔

詳細效能遲D補上,

初步:
3X GTX285 Furmark 1.7 full load 600sec: 59C、52C、56C
因只得C0 CPU,4G (191X21)要1.38V,温度只可keep往60C~62C左右。 (希望遲D可用D0 CPU試下)

請指教

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-8-26 01:52 編輯 ]

圖片附件: SNC00721.jpg (2009-8-26 01:39, 95.39 KB) / 下載次數 196
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933488&k=b572080dde6576fb1f2d499a32449a0a&t=1782193016&sid=1mYk9SFE28N



圖片附件: SNC00722.jpg (2009-8-26 01:39, 58.14 KB) / 下載次數 172
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933489&k=26399d20139bb24542ffde0238978fcb&t=1782193016&sid=1mYk9SFE28N



圖片附件: SNC00720.jpg (2009-8-26 01:39, 82.44 KB) / 下載次數 199
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933490&k=d22b9de4fb8f497b1dbc75a3d502c544&t=1782193016&sid=1mYk9SFE28N



圖片附件: SNC00713.jpg (2009-8-26 01:39, 104.02 KB) / 下載次數 139
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933491&k=4f3f0fba9113a8afa0aab16e2705a563&t=1782193016&sid=1mYk9SFE28N


作者: oldwatch    時間: 2009-8-26 02:01

我一睇仲以為紅綠燈
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 02:19

原帖由 oldwatch 於 2009-8-26 02:01 發表
我一睇仲以為紅綠燈

哈!友壇又係有網友咁講
其實因為有多紅蝠及wing12,所以咪有喱個紅綠燈的構思囉....
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-26 02:29

其實個效果明唔明顯,用咗22把fan
仲有點插咁多把? 只係見到2個fan controller total 10個頭
同埋最想問既係嘈唔嘈,同食咗幾多電
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 02:40

原帖由 yohoman0000 於 2009-8-26 02:29 發表
其實個效果明唔明顯,用咗22把fan
仲有點插咁多把? 只係見到2個fan controller total 10個頭
同埋最想問既係嘈唔嘈,同食咗幾多電

其實個效果明唔明顯就唔知....我只不過係橫掂D風扇有多,就索性百鳥歸巢炒賣1碟姐...
點插咁多把?你見到個水塔背有2個fan controller?好洗得黎又有燈,所以D風扇是可以教大細或全關都得。
其實total有30把扇( !),加2個D5、光管,全由另外1個火牛負責,安裝在case上。
因為全部都係靜音風扇,噪音可接受

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-8-26 02:41 編輯 ]
作者: bb8388    時間: 2009-8-26 02:43

原帖由 amoslee 於 2009-8-26 02:40 發表

其實個效果明唔明顯就唔知....我只不過係橫掂D風扇有多,就索性百鳥歸巢炒賣1碟姐...
點插咁多把?你見到個水塔背有2個fan controller?好洗得黎又有燈,所以D風扇是可以教大細或全關都得。
其實total有30把扇( !),加2個D5、光管,全由另外1個火牛負責,安裝在case上。
因為全部都係靜音風扇,噪音可接受

幾多隻排?
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 02:46

原帖由 bb8388 於 2009-8-26 02:43 發表

幾多隻排?

2隻TC PA120.3 +1隻BlackIceGTX120 -> CPU+MB+Mos
2隻TC PA120.2 + 2隻BlackIceGTX240 -> 3XGPU
(in parallel)

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-8-26 02:47 編輯 ]
作者: bb8388    時間: 2009-8-26 02:48

原帖由 amoslee 於 2009-8-26 02:46 發表

2隻TC PA120.3 +1隻BlackIceGTX120 -> CPU+MB+Mos
2隻TC PA120.2 + 2隻BlackIceGTX240 -> 3XGPU
(in parallel)

嘩!好多隻 你粒C0能不能200x20
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 02:52

所用的風扇有:
Wing12 X 8
紅蝠 X 10
白蝠 X 3
NoiseBlocker XL2 Rev 2.0 X 2
NoiceBlocker TFC X 5
NoiceBlocker MultiFrame X 2

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-8-26 03:03 編輯 ]
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 02:55

原帖由 bb8388 於 2009-8-26 02:48 發表

嘩!好多隻 你粒C0能不能200x20

1.38V都唔得....
希望遲D揾到粒好D的U....
作者: CWPP    時間: 2009-8-26 03:15

原帖由 amoslee 於 2009-8-26 01:39 發表
詳細效能遲D補上,

初步:
3X GTX285 Furmark 1.7 full load 600sec: 59C、52C、56C
因只得C0 CPU,4G (191X21)要1.38V,温度只可keep往60C~62C左右。 (希望遲D可用D0 CPU試下)

請指教


      

嚇左一跳, 好一陣子冇受過呢味刺激了.......
原來兄台真身係 狂人屬性, 佩服 + 失敬
作者: kenchiuon    時間: 2009-8-26 09:04

  
想問水温幾多度? 唔開風扇D水可唔可以冲咖啡....
作者: highflyer    時間: 2009-8-26 10:48

d 扇勁過風冷!

想請教下個wind path 係點?
係咪如下圖咁走法?  圖左d 扇吹入定吹出?
估計應該吹入....如果係, 但中間又吹入, 唔會有負面影響? (有無試下停o西中間d 扇? )

圖片附件: diy rad column.jpg (2009-8-26 10:48, 49.95 KB) / 下載次數 63
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933569&k=e4344e0ccb044a0954630cfc29f0b9a2&t=1782193016&sid=1mYk9SFE28N


作者: shift2    時間: 2009-8-26 10:55

fan會唔會太誇張
電....
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 13:08

原帖由 highflyer 於 2009-8-26 10:48 發表
d 扇勁過風冷!

想請教下個wind path 係點?
係咪如下圖咁走法?  圖左d 扇吹入定吹出?
估計應該吹入....如果係, 但中間又吹入, 唔會有負面影響? (有無試下停o西中間d 扇? )

中間及後面吹入, 2邊吹出。
其實我估中間及後面的風扇效能不大..
作者: Seor    時間: 2009-8-26 13:42

搞到咁 我除咗驚嘆就只有驚呆了
作者: sunderstan    時間: 2009-8-26 13:50

絕對係.....狂人....請受小弟一拜
作者: pigskinhk    時間: 2009-8-26 14:33

i think change one of the middle fan to Xigmatek fan with orange LED will be more colorful
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 15:55

頭先做咗個小測...
其實之前就做個2個PA120.3(並聯)的測試,只安單邊風扇 (無論吹出或抽入;全用紅蝠), 跟用雙邊風扇, 效果是一樣的!
故今次的result跟expected的1樣,
中間及後面的風扇開同唔開的效能可說是無分别!!
可能TC的冷排的風阻做得太好了!!

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-8-26 16:15 編輯 ]
作者: highflyer    時間: 2009-8-26 16:15

原來4 邊都有扇!
2 sides 入, 2 sides 出.....咁點解唔正正式式每個排都有前入後抽 arrangement?  D 風晌煙通入面已經互相干擾喇
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 16:20

原帖由 highflyer 於 2009-8-26 16:15 發表
原來4 邊都有扇!
2 sides 入, 2 sides 出.....咁點解唔正正式式每個排都有前入後抽 arrangement?  D 風晌煙通入面已經互相干擾喇

每個排都有前入後抽的話,好難安在一起,eg.第1個排的吹出風扇會貼着第2個排的抽入風扇...
作者: CWPP    時間: 2009-8-26 16:54

原帖由 amoslee 於 2009-8-26 16:32 發表

小弟果個只係玩野之作姐...


保守理性太耐, 會......悶...
就係呢份 " 想造就去造 " 既豪情, 有震憾新鮮吸引力

btw...我試過, 吹排 靜過 抽排.
你而家係抽排, 有冇試過 全部風扇調轉方向裝? 掛排的風扇吹排, 兩側空間風扇就抽出....比較過嘈音? 不過你個 case 係低 rpm 又可能聽唔出大分別......
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 17:05

原帖由 CWPP 於 2009-8-26 16:54 發表


保守理性太耐, 會......悶...
就係呢份 " 想造就去造 " 既豪情, 有震憾新鮮吸引力

btw...我試過, 吹排 靜過 抽排.
你而家係抽排, 有冇試過 全部風扇調轉方向裝? 掛排的風扇吹排, 兩側空間風扇就抽出....比較過嘈音? 不過你個 case 係低 rpm 又可能聽唔出大分別......

目前黎講,噪音都可以接受,成部機的音量....就好似間房安多了1部分體式冷氣機的音量 (其實只有風聲),再唔係,D風扇係有速控及甚至可以關掉的。
不過,效能跟風速的比較就未得閒做啦...
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-26 17:14

原帖由 amoslee 於 2009-8-26 17:05 發表

目前黎講,噪音都可以接受,成部機的音量....就好似間房安多了1部分體式冷氣機的音量 (其實只有風聲),再唔係,D風扇係有速控及甚至可以關掉的。
不過,效能跟風速的比較就未得閒做啦...

個排會唔會好食塵
仲有其實咁玩,直接用把大風扇(吹人o個d)會唔會仲好風同靜呢
而且用電量仲冇咁大
作者: 蔥頭    時間: 2009-8-26 17:16

原帖由 yohoman0000 於 2009-8-26 17:14 發表

個排會唔會好食塵
仲有其實咁玩,直接用把大風扇(吹人o個d)會唔會仲好風同靜呢
而且用電量仲冇咁大

diy 精神在於人無我有麻...
實用性係另一會事
作者: CWPP    時間: 2009-8-26 17:18

原帖由 amoslee 於 2009-8-26 17:05 發表

目前黎講,噪音都可以接受,成部機的音量....就好似間房安多了1部分體式冷氣機的音量 (其實只有風聲),再唔係,D風扇係有速控及甚至可以關掉的。
不過,效能跟風速的比較就未得閒做啦...


nono...唔係質疑/批評你而家會好嘈或減音方法, 你會咁樣 setup, 我相信你都幾清楚知道自己追求/接受到什麼, 十分尊重
我只是想單純確認, 吹排、抽排 邊個較靜這簡單情況, 如果你有大概相關心得可以參考的話......

[ 本帖最後由 CWPP 於 2009-8-26 17:19 編輯 ]
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 17:20

原帖由 蔥頭 於 2009-8-26 17:16 發表

diy 精神在於人無我有麻...
實用性係另一會事

哈哈!完全係小弟心中所想!
其實GPU果part小弟好滿意,3XGTX285,full load 都只係59C、52C及56C
如果用風冷...應該閒閒哋過100度...
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 17:24

原帖由 CWPP 於 2009-8-26 17:18 發表


nono...唔係質疑/批評你而家會好嘈或減音方法, 你會咁樣 setup, 我相信你都幾清楚知道自己追求/接受到什麼, 十分尊重
我只是想單純確認, 吹排、抽排 邊個較靜這簡單情況, 如果你有大概相關心得可以參考的話......

無問題無問題...而且十分歡迎C Hing批評及指點
如想做1D噪音的測試,便先買個量度噪音的meter啦...唔知邊到有及大約幾$$呢?
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-26 17:25

原帖由 蔥頭 於 2009-8-26 17:16 發表

diy 精神在於人無我有麻...
實用性係另一會事

我明白開頭玩DIY會覺得好好玩同埋個design應該好正好有用
但除非個效果好明顯係好有用,否則後來就會發現非常唔實用而去拆咗佢
用排做個塔係好有趣既DIY,但係用咁多把case fan就有d可怕
只係比意見姐,有意見先有進步
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 17:29

原帖由 yohoman0000 於 2009-8-26 17:25 發表

我明白開頭玩DIY會覺得好好玩同埋個design應該好正好有用
但除非個效果好明顯係好有用,否則後來就會發現非常唔實用而去拆咗佢
用排做個塔係好有趣既DIY,但係用咁多把case fan就有d可怕
只係比意見姐,有意見先有進步

其實D fans係先前買下買下剩低
(http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1278093&highlight= ....D圖死晒... )
所以我之前都有講,係"百鳥歸巢"+"炒賣1碟"....

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-8-26 17:30 編輯 ]
作者: CWPP    時間: 2009-8-26 17:31

原帖由 amoslee 於 2009-8-26 17:24 發表

無問題無問題...而且十分歡迎C Hing批評及指點
如想做1D噪音的測試,便先買個量度噪音的meter啦...唔知邊到有及大約幾$$呢?


用耳可以了, 有冇試過 吹排 同 抽排 簡單比較過音量? 只是 對比 比較邊個大聲 d, 準確數據我唔執著的....
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 17:37

原帖由 CWPP 於 2009-8-26 17:31 發表


用耳可以了, 有冇試過 吹排 同 抽排 簡單比較過音量? 只是 對比 比較邊個大聲 d, 準確數據我唔執著的....

我可以用另1部機試,都係用外置排的,可以很方便換風扇
(2 loops:1個XSPC 360;另1個XSPC240+內置120,total 10隻紅蝠)
作者: CWPP    時間: 2009-8-26 17:39

原帖由 amoslee 於 2009-8-26 17:37 發表

我可以用另1部機試,都係用外置排的,可以很方便換風扇
(2 loops:1個XSPC 360;另1個XSPC240+內置120,total 10隻紅蝠)


if you can offer a quick test sooner or later, that will be great, appreciated
my result / experience as stated: 吹排 靜過 抽排.....

[ 本帖最後由 CWPP 於 2009-8-26 17:40 編輯 ]
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 17:42

原帖由 CWPP 於 2009-8-26 17:39 發表


if you can offer a quick test sooner or later, that will be great, appreciated
my result / experience as stated: 吹排 靜過 抽排.....

ok! no problem!

作者: peter99030    時間: 2009-8-26 19:09

玩呢D個泵係咪要好勁
作者: ngszewai    時間: 2009-8-26 20:00

原帖由 CWPP 於 2009-8-26 17:39 發表


if you can offer a quick test sooner or later, that will be great, appreciated
my result / experience as stated: 吹排 靜過 抽排.....


吹排 靜過 抽排 x2
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 20:14

原帖由 peter99030 於 2009-8-26 19:09 發表
玩呢D個泵係咪要好勁

D5便可以了!
作者: justinqoo    時間: 2009-8-28 00:13

不如用風冷=.=
作者: madcc    時間: 2009-8-28 00:22

剩係計風扇既價格總和都好高
作者: CWPP    時間: 2009-8-28 00:22

原帖由 ngszewai 於 2009-8-26 20:00 發表


吹排 靜過 抽排 x2


Cool~~ Thanks. This is convincing ~
作者: amoslee    時間: 2009-8-28 00:31

原帖由 ngszewai 於 2009-8-26 20:00 發表


吹排 靜過 抽排 x2

今日做咗個小測,覺得無乜大分別...
聽日再做多次、叫多D人黎聽、甚至錄音!
遲D再向大家報告!

作者: CWPP    時間: 2009-8-28 00:37

原帖由 amoslee 於 2009-8-28 00:31 發表

今日做咗個小測,覺得無乜大分別...
聽日再做多次、叫多D人黎聽、甚至錄音!
遲D再向大家報告!


Thanks, Amoslee
I also wonder the differences would be less obvious using low rpm fans.
作者: amoslee    時間: 2009-8-28 00:41

原帖由 CWPP 於 2009-8-28 00:37 發表


Thanks, Amoslee
I also wonder the differences would be less obvious using low rpm fans.

you are welcomed!
但我無乜"嘈"的風扇喎....
作者: CWPP    時間: 2009-8-28 01:04

原帖由 amoslee 於 2009-8-28 00:41 發表

you are welcomed!
但我無乜"嘈"的風扇喎....


Nono...your effort and kind sharing is appreciated. Just use whatever you have on hand at your convenience.
My last statement was just a recognition and realisation of your findings so far.

Ok, my aim objective is, whether I can conclude ( at least to myself ) that

吹排 always 靜過 抽排 as a "principle" under identical condition, and will never be the opposite.

Then I can follow no matter using high or low rpm fan and arrange 吹排 whenever possible in future without hesitation.
Sure there are many obvious ways to minimise fan noise on radiators such as using low rpm fan, shroud.....etc....., but I wanna conclude an all-time ground base, so at least I will never further worsen the radiator fan noise issue by installing the fans in right direction (吹排) in principle, no matter high or low rpm.

[ 本帖最後由 CWPP 於 2009-8-28 17:16 編輯 ]
作者: amoslee    時間: 2009-8-28 01:20

原帖由 CWPP 於 2009-8-28 01:04 發表


Nono...your effort and kind sharing is appreciated. Just use whatever you have on hand at your convenience.
My last statement was just a recognition and realisation of your findings so far.

Ok, my ...

小弟明白C Hing的意思/用意,同時亦很樂意做各式的測試!

請多多指教!
作者: CWPP    時間: 2009-8-28 01:28

原帖由 amoslee 於 2009-8-28 01:20 發表

小弟明白C Hing的意思/用意,同時亦很樂意做各式的測試!

請多多指教!


Hey, more than words.
This kind of "belief" on radiator fan direction relates to noise issue, is better to have more opinion. I have tried mine, hence wanting to hear more from others.
請多多指教 too ~~

[ 本帖最後由 CWPP 於 2009-8-28 17:17 編輯 ]
作者: cheungmanhoi    時間: 2009-8-28 02:48

個紅綠燈 下面果個都唔似
下面都唔是紅-->黃-->綠的
作者: iamtonywong    時間: 2009-8-31 21:11     標題: 回覆 2# 的帖子

我都以為係紅綠燈
作者: tim1    時間: 2009-9-8 19:37

wawa~~~~~~真係嚇親...部pc姐....搞到咁pro~~真係勁!!!
作者: matthias2100    時間: 2009-9-12 10:22

哈哈 我覺得似燈塔
作者: awolswat    時間: 2009-9-12 10:49

我相信一定"嘈"到飛起!!!
作者: t1174-3    時間: 2009-9-12 12:03

樓主用了多少個 pump?
作者: amoslee    時間: 2009-9-12 12:07

原帖由 awolswat 於 2009-9-12 10:49 發表
我相信一定"嘈"到飛起!!!

咁你又錯啦喎。
因為全用靜音風扇,故就算所有風扇開晒full speed都係好靜,
成部機(連電腦)都不會比1部分體式冷氣機嘈!

作者: amoslee    時間: 2009-9-12 12:25

原帖由 t1174-3 於 2009-9-12 12:03 發表
樓主用了多少個 pump?

2 D5 pump with EK tops.
1st loop : CPU + NB+SB+2 Mos -> 2XPA120.3
2nd loop : 3X GTX285 -> 2XPA120.2+2XBlackIce GTX240
作者: t1174-3    時間: 2009-9-12 13:45

d5 pump 如此用夠力嗎?
我用 d5 不過用 original top, 好像只是一般.
作者: amoslee    時間: 2009-9-12 15:45

原帖由 t1174-3 於 2009-9-12 13:45 發表
d5 pump 如此用夠力嗎?
我用 d5 不過用 original top, 好像只是一般.

D5好好力!
loop完由個水箱睇到D水仲好猛!
作者: 小零    時間: 2009-9-14 11:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amoslee    時間: 2009-9-14 18:28

原帖由 小零 於 2009-9-14 11:18 發表
好誇張
想問師羌用咩冷排

TC PA120.3 X2
TC PA120.2 X2
BlackIce GTX 240 X2

作者: tig3434    時間: 2009-9-20 12:17

風扇好形開著好似交通燈
作者: kit3    時間: 2009-9-20 15:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andy19801010    時間: 2009-9-22 11:12

嘩...............紅綠燈
作者: mason6646    時間: 2009-9-23 16:24

到月尾交電費時.......
作者: nick1546358    時間: 2009-9-27 04:36

要比錢既紅綠燈
作者: kuen@    時間: 2009-9-27 04:46

明明紅燈轉眼變成綠燈....
作者: [N.H.K]anime    時間: 2009-9-27 05:01

其實個排..2邊封左...然後做對流...散熱應該更好.....一個散熱版2個風扇夾住.. 2個散熱排中間留D空間俾佢
唔唔
作者: zoooooo1    時間: 2009-9-28 01:04

勁WO
作者: chau128    時間: 2010-3-21 01:33

幾多隻排?
bb8388 發表於 2009-8-26 02:43



    都米話吾嘈啊....
作者: 大鼻B    時間: 2010-3-21 01:50

紅綠燈係屋企要小心
作者: EP_ERIC    時間: 2010-3-21 02:37

下次可以試下, 去廢車場買個電單車水冷格駁入去再裝風扇夾住來吹, 效果應該唔錯...
作者: amoslee    時間: 2010-3-21 10:51

都米話吾嘈啊....
chau128 發表於 2010-3-21 01:33

嘩!個post咁耐又浮番上黎...
因為全用高效靜音風扇,其實個水塔好靜,我用iphone的噪音計,放在離水塔20cm位置,
水塔(2個)開時,60dB,關掉時50dB
作者: CHIU    時間: 2010-3-21 14:07

我都覺似紅綠燈





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2