Board logo

標題: [操作疑難] 新手想換CPU.... 有d問題... [打印本頁]

作者: ~聰~    時間: 2013-1-21 18:45     標題: 新手想換CPU.... 有d問題...

我部netbook有時會lag....
開ing網頁既時間CPU使用率上到99% / RAM使用率~80%....
開完之後CPU又落返~30%  / RAM使用率~40%
所以想換個CPU....

我想問下cup換左要重裝window嘛?
換邊個CPU好...?? 太幾要換幾錢?
(**我係中學生,無咩錢....)

我部機:
機名[Acer Aspire ONE D257-1699]
CPU:   Int Atom N570(1.66GHz. 1MB L2 cache)
memory:  1GB DDR3
Storage:  250GB HDD1
system: Window Starter SNPC OA
作者: yupikachu    時間: 2013-1-21 19:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MikuMeow    時間: 2013-1-21 21:48

Atom CPUs are in BGA Package. Which means that you can't remove and install the CPU on bare hands.
作者: sam8751    時間: 2013-1-21 22:00

粒cup焊死咗咗喺塊板到
作者: ~聰~    時間: 2013-1-22 17:33

仲以為可以好似大機咁拎到出呢tim....
咁即係netbook無得換CPU ??
拎去店舖到有得換嗎?
作者: 99236299    時間: 2013-1-22 17:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fbilly    時間: 2013-1-22 18:44

其實你確定是CPU 問題?
有沒有重裝一次WINDOWS?
開機身清下塵?
由1G RAM加到 2G RAM
再由HD 換SSD

跟以上做已經好大幫助了. N570 已經唔慢(在ATOM CPU中)
UPGRADE CPU 跟本不可能, CPU 都要跟板夾.
作者: Nngiht    時間: 2013-1-22 19:29

你諗多左啦
作者: longlong240    時間: 2013-1-22 21:37

Netbook效能就係錦架啦
我以前都係用Netbook,單係頂唔順
你可以試試減少安裝既程式,同埋關閉不需要既動畫
也可安裝Windows XP
作者: ss0074hk    時間: 2013-1-22 23:05

呢樣野個個都想,最好有得自己砌note/netbook
作者: 小燕子    時間: 2013-1-23 00:56

呢樣野個個都想,最好有得自己砌note/netbook
ss0074hk 發表於 2013-1-22 23:05



   


手提電腦唔同 台式電腦 唔係插幾條線就可以用到
作者: 哈雅貼    時間: 2013-1-23 01:38

有d notebook都還可以換u,但行atom既netbook就一定唔得
試下:
1.裝完xp之後咩視覺效果都唔開
2.熄咁d service
3.換個冇咁食資源既antivirus(因為antivirus係常駐程式)
4.加咁條ram,有錢既換埋隻ssd
5.唔好set一開機開pps,msn果d program
應該都會有d效果既
作者: iccu7068    時間: 2013-1-23 07:04

小朋友,儲錢買過部新吧
作者: y2kming    時間: 2013-1-23 10:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~聰~    時間: 2013-1-24 19:24

其實你確定是CPU 問題?
有沒有重裝一次WINDOWS?
開機身清下塵?
由1G RAM加到 2G RAM
再由HD 換SSD

跟以上 ...
fbilly 發表於 2013-1-22 18:44


HD 換SSD
係換左 Storage:  250GB HDD1 ???
作者: Xingson    時間: 2013-1-24 23:25

我部netbook有時會lag....
開ing網頁既時間CPU使用率上到99% / RAM使用率~80%....
開完之後CPU又落返~30%   ...
~聰~ 發表於 2013-1-21 18:45


CPU冇得換,你可以試下System Restore一次睇下係咪正常,係就唔係硬件出事。
但我係你就換左條1 GB RAM做2GB先啦,呢個係好大樽頸。
作者: fbilly    時間: 2013-1-25 10:15

回復 15# ~聰~

我換左 128G SSD, 已好順,20秒內開到機用到
作者: ~聰~    時間: 2013-1-26 16:45

回復  ~聰~

我換左 128G SSD, 已好順,20秒內開到機用到
fbilly 發表於 2013-1-25 10:15



  換 128G SSD 要幾多錢嫁??
作者: zefiris    時間: 2013-1-26 19:43

我覺得唔應該花錢落你部 Netbook 上,加 RAM 加 SSD 大大話話都要成千蚊,加左都唔會有太大改善,因爲部機個樽口位去左粒 CPU 到,開網頁一樣係慢。

如果你主要用黎上網,不如買部平板電腦,宜家啲平板電腦已經四核心。自從我入左部平板之後,部 netbook 已被封印冇帶過出街,用平板上網真係順好多。如果要文書果啲可以考慮 ultrabook,大部少少不過效能唔輸比一般手提電腦,仲有埋SSD添。宜加啲 netbook 都已經開始停產,原因就係慢得濟,始終 atom cpu 冇乜力水,比個 OS 拖慢嗮
作者: fbilly    時間: 2013-1-28 12:58

回復 18# ~聰~

我用 煙條, 心諗大路野, OK 吧, 買時是$85X 左右.

如果 加RAM加SSD 要 $1000 多, 好像之前的CHING講, 賣左部NETBOOK 補$6000買部ULTRABOOK 可能是最簡單方法,

    ULTRABOOK 一定夠快.
作者: price09    時間: 2013-2-1 19:24

請一次見到人以為 手提電腦可以換cpu
作者: yeungwah    時間: 2013-2-5 10:46

比1夠水換左2G ram 頂唔順就換機好過啦。
作者: sochai    時間: 2013-2-5 14:34

有d nb係有socket既,可以自己換,一般唔難
開左佢睇就知
作者: 魂.遊    時間: 2013-2-5 14:43

我部用N280, 換左2GB RAM都叫好少少
遲d想換埋SSD
作者: Xingson    時間: 2013-2-8 04:06

請一次見到人以為 手提電腦可以換cpu
price09 發表於 2013-2-1 19:24


咁你都一樣有D大鄉里, 確實係有D手提電腦係可以換CPU.

但NETBOOK就應該冇任何機可以換CPU.
作者: dzzyan    時間: 2013-2-8 06:16

無唸咁多啦,過年攞D利事錢換新既!
作者: Topia    時間: 2013-2-9 01:00

netbook係咁架啦, trade in左佢買過部notebook用啦
作者: shelam    時間: 2013-2-9 16:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 醬爆田螺    時間: 2013-2-9 21:53

加 RAM and upgrade to win 7
作者: computer1975    時間: 2013-2-10 15:26

Debian Linux 爽過XP
作者: denc    時間: 2013-2-10 21:12

本帖最後由 denc 於 2013-2-10 21:18 編輯

你部機最多用2GB Ram(有人話4GB認唔到)
建議你百幾蚊換條2GB
<NB>Kingston DDR3 1333MHz 2GB SODIMM        HK$ 113
之後用
Primo RamDisk Ultimate Edition 5.6.0
整個Ramdisk優化下先
(佢有動態記憶體管理,唔會用未用嘅Ram,
就算你Set 1GB Ramdisk但只用100MB,
佢就只用你100MB Ram,所以最啱少Ram機用)
如果覺得快咗接受到就再加埋SSD
覺得無快到接受唔到就換機啦!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2