Board logo

標題: 1024 X 600解像度的Netbook有咩軟件行唔到? [打印本頁]

作者: nnd    時間: 2010-4-25 20:44     標題: 1024 X 600解像度的Netbook有咩軟件行唔到?

1024 X 600解像度的Netbook有咩軟件行唔到?
作者: hkocx    時間: 2010-4-25 23:06

有D功能用唔到算唔算? e.g. photoshop
作者: nnd    時間: 2010-4-25 23:25

有D功能用唔到算唔算? e.g. photoshop
hkocx 發表於 2010-4-25 23:06

開到但用唔到d功能?
有咩功能用唔到?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2