標題: 1024 X 600解像度的Netbook有咩軟件行唔到? [打印本頁]
作者: nnd 時間: 2010-4-25 20:44 標題: 1024 X 600解像度的Netbook有咩軟件行唔到?
1024 X 600解像度的Netbook有咩軟件行唔到?
作者: hkocx 時間: 2010-4-25 23:06
有D功能用唔到算唔算? e.g. photoshop
作者: nnd 時間: 2010-4-25 23:25
開到但用唔到d功能?
有咩功能用唔到?

