標題: 請問netbook 用1024 *768 compress 會lag d ?? [打印本頁]
作者: newuser1 時間: 2010-4-12 18:27 標題: 請問netbook 用1024 *768 compress 會lag d ??
打機fps低左 why..
作者: freebird 時間: 2010-4-12 18:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newuser1 時間: 2010-4-12 18:41
但要scroll果隻1024 *768 快過compress板 點解既
作者: freebird 時間: 2010-4-12 18:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newuser1 時間: 2010-4-12 18:55
同一隻game
rise of nations
一個30 fps
compress 後得20fps
作者: eeeuser 時間: 2010-4-13 00:50
話明Compress緊係要resources去做,所以咪跌左囉
