Board logo

標題: 請問netbook 用1024 *768 compress 會lag d ?? [打印本頁]

作者: newuser1    時間: 2010-4-12 18:27     標題: 請問netbook 用1024 *768 compress 會lag d ??

打機fps低左 why..
作者: freebird    時間: 2010-4-12 18:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newuser1    時間: 2010-4-12 18:41

但要scroll果隻1024 *768 快過compress板  點解既
作者: freebird    時間: 2010-4-12 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newuser1    時間: 2010-4-12 18:55

同一隻game
rise of nations
一個30 fps
compress 後得20fps
作者: eeeuser    時間: 2010-4-13 00:50

話明Compress緊係要resources去做,所以咪跌左囉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2