作者: CX048339 時間: 2010-4-3 13:57 標題: N280 NETBOOK 換LINUX NETBOOK 做OS...
用XP 做野真係好慢下...
轉唔轉NETBOOK LINUX 好...

但係個XP 就咁冇左...
作者: 64067197 時間: 2010-4-3 14:38
轉 .
作者: 3kiu 時間: 2010-4-3 17:02
用netbook 做咩都無desktop咁快架la= =
作者: Faye 時間: 2010-4-4 21:52
要做野,唔捨得都要轉架啦
