Board logo

標題: N280 NETBOOK 換LINUX NETBOOK 做OS... [打印本頁]

作者: CX048339    時間: 2010-4-3 13:57     標題: N280 NETBOOK 換LINUX NETBOOK 做OS...

用XP 做野真係好慢下...
轉唔轉NETBOOK LINUX 好...
但係個XP 就咁冇左...
作者: 64067197    時間: 2010-4-3 14:38

轉       .
作者: 3kiu    時間: 2010-4-3 17:02

用netbook 做咩都無desktop咁快架la= =
作者: Faye    時間: 2010-4-4 21:52

要做野,唔捨得都要轉架啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2