Board logo

標題: [舊機重提] mbook m1 到手 [打印本頁]

作者: rayngwm    時間: 2010-3-31 21:46     標題: [舊機重提] mbook m1 到手

本帖最後由 rayngwm 於 2010-4-7 22:33 編輯

請問有冇師兄知腦場仲有冇得賣呢?
咩價位呢?
謝謝.
作者: spawnwai    時間: 2010-4-7 05:38

呢位c兄,腦場我都唔多見到呢部機,不過唔介意2手既話,y記就好似有部標3千既賣緊
作者: rayngwm    時間: 2010-4-7 10:15

呢位c兄,腦場我都唔多見到呢部機,不過唔介意2手既話,y記就好似有部標3千既賣緊 ...
spawnwai 發表於 2010-4-7 05:38



多謝師兄報料~ 我bid輸左一部32G SSD... 但係機主搵返我轉頭話贏左果條友no show.. $3600賣俾我喎.. 今日交收, 希望一切順利啦.

另外有全新Z515 16G SSD HSDPA 賣緊4488... 都幾吸引..

呢隻機唯一唔夠好o既地方係冇video output... 佢O既第二代mbook bz就有喇, 不過大部左重左超過一倍.. 同S7差唔多..
作者: Stupid_Germini    時間: 2010-4-7 13:56

回復 3# rayngwm

I think the UMID BZ is only slightly heavier than the M1 bor... also, it doesn't include HSDPA...
作者: rayngwm    時間: 2010-4-7 22:38

回復  rayngwm

I think the UMID BZ is only slightly heavier than the M1 bor... also, it doesn't inc ...
Stupid_Germini 發表於 2010-4-7 13:56


多謝版主指正. 部機到手喇, d key太細打得好辛苦.
睇怕都要一段時間先適應到喇.
但係適應到又怕打壞手勢... -_-
作者: Stupid_Germini    時間: 2010-4-7 22:44

多謝版主指正. 部機到手喇, d key太細打得好辛苦.
睇怕都要一段時間先適應到喇.
但係適應到又怕打壞手勢. ...
rayngwm 發表於 2010-4-7 22:38


Try to set the dpi to 125%...should be better
作者: rayngwm    時間: 2010-4-7 22:49

Try to set the dpi to 125%...should be better
Stupid_Germini 發表於 2010-4-7 22:44


版主唔係睇得辛苦, 係打得辛苦... 咦話時話你係咪都有部m
作者: chanoc    時間: 2010-4-7 22:49

多謝師兄報料~ 我bid輸左一部32G SSD... 但係機主搵返我轉頭話贏左果條友no show.. $3600賣俾我喎.. 今日交收, 希望一切順利啦..............rayngwm 發表於 2010-4-7 10:15

點解睇唔明既,no show = 牢騷?
作者: Stupid_Germini    時間: 2010-4-7 22:51

回復 7# rayngwm

Yes... I also have a 1.2ghz, 16g ssd, hsdpa M1
作者: rayngwm    時間: 2010-4-7 23:10

點解睇唔明既,no show = 牢騷?
chanoc 發表於 2010-4-7 22:49


no show 即係冇到, 放飛, 冇聯絡.
作者: spawnwai    時間: 2010-4-8 14:52

回復 3# rayngwm


  唔駛咁客氣,希望你交收成功喇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2