標題: 想問下MSI U130差電,同長開問題 [打印本頁]
作者: pk007sky 時間: 2010-3-27 00:35 標題: 想問下MSI U130差電,同長開問題
本帖最後由 pk007sky 於 2010-3-27 00:48 編輯
係用完粒電先差??,定可差住電長開?
如要長開係唔係插火牛,拿走粒電?
作者: franklee008 時間: 2010-3-27 19:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam1990 時間: 2010-3-28 00:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kylieqiuying 時間: 2010-3-31 12:06
用完粒電先差is better, 100% don't 差住電長開?
