Board logo

標題: 想問下MSI U130差電,同長開問題 [打印本頁]

作者: pk007sky    時間: 2010-3-27 00:35     標題: 想問下MSI U130差電,同長開問題

本帖最後由 pk007sky 於 2010-3-27 00:48 編輯

係用完粒電先差??,定可差住電長開?

如要長開係唔係插火牛,拿走粒電?
作者: franklee008    時間: 2010-3-27 19:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam1990    時間: 2010-3-28 00:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kylieqiuying    時間: 2010-3-31 12:06

用完粒電先差is better,     100% don't 差住電長開?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2