作者: motestx79020 時間: 2009-12-3 21:16 標題: [玩某OS]買 MSI U100 好定山寨NETBOOK好?
我一直好想學下用某OS(我唔知d度比唔比開名討論),無耐小弟真係負擔唔起,之前見巴打山寨NETBOOK開箱文,令我知道山寨NETBOOK係有d個可能。
此外本身我自己都有睇過d資料,知道MSI U100 d個可以接近完美運行,所以我而家考慮緊。
我自己比較希望買山寨NETBOOK,原因如下:
1)2GB,6CELL電下,山寨NETBOOK價值較平。
2)個芒有較大選擇
但係需然知道山寨NETBOOK可以行果個OS,我都有幾個問題,想問下,希望各位師兄解答,萬分感激。
1)其實每部山寨NETBOOK都大同小異,其中無線網卡同音效卡有好幾個,我應該買邊款?AC'97?
2)N270 同 N280 ,係咪其實無乜分別?
3)我上網搵左 iATKOS,岩唔岩用?
4)山寨NETBOOK真係可以完美運行?
因為我只有一次機會,希望可以買得岩.....多謝你地回答。

作者: keaan91 時間: 2009-12-3 21:38
唔只u100的, 仲有其他,不過都係等多d過來人話你聽啦~
當然山寨都有好多... tao bao 有好多有埋3g,bt既添~
作者: leung1610 時間: 2009-12-3 22:22
大部份行GMA950既NETBOOK都可以食到
如果你只諗住玩下既, 山寨13"都OK啦, 而且佢個MON夠大
怕爆?咪拎走粒電長插AC囉, 或者唔好OVER CHARGE, 見到佢一轉燈就拎走粒電
NETBOOK基本問題只係LAN同WIFI用唔用到, 有師兄話用到, 你可以試下既
WIFI用唔到大不了咪去買過張, 一至二百有交易
[ 本帖最後由 chow1001 於 2009-12-4 22:14 編輯 ]
作者: motestx79020 時間: 2009-12-3 23:46
我都唸住買10寸以上....
原帖由 leung1610 於 2009-12-3 22:22 發表
NETBOOK基本問題只係LAN同WIFI用唔用到, 有師兄話用到, 你可以試下既
WIFI用唔到大不了咪去買過張, 一至二百有交易
師兄,LAN同WIFI,係咪真係到時裝左無反應,拎部野去,叫佢換另一個WIFI,佢地就識幫我換"零件"架喇?
[ 本帖最後由 chow1001 於 2009-12-4 22:14 編輯 ]
作者: keaan91 時間: 2009-12-3 23:49 標題: 回覆 4# 的帖子
代答, 係.
or 度search 下post or moxile 1 都有人教.
作者: leung1610 時間: 2009-12-4 10:41
原帖由 motestx79020 於 2009-12-3 23:46 發表
我都唸住買10寸以上....![]()
師兄,LAN同WIFI,係咪真係到時裝左無反應,拎部野去,叫佢換另一個WIFI,佢地就識幫我換"零件"架喇?
有師兄話裝到完全無問題, 唔駛換零件
WIFI卡係HK都有得賣(但偏偏我想要個張就無......), 你真係唔得既去新高登搵下啦, 多數有
你買左後POST WIFI個型號上黎, 等大家幫下你
如果你要另買, 上網搵下咩型號用得先去搵
你去到買可以叫佢幫手換(另唔另收費就唔知)
作者: fred2088 時間: 2009-12-4 19:11 標題: 回覆 6# 的帖子
13.3" NETBOOK 160GB/1GB : RMB 1780
13.3" NETBOOK 320GB/2GB : RMB 2090
PRICE FROM 3/12/2009 華強
作者: keaan91 時間: 2009-12-4 19:13 標題: 回覆 7# 的帖子
fred兄有無問埋有無bt架?
作者: fred2088 時間: 2009-12-4 19:16 標題: 回覆 1# 的帖子
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: fred2088 時間: 2009-12-4 19:16 標題: 回覆 8# 的帖子
no bluetooth
作者: fred2088 時間: 2009-12-4 19:18
原帖由 fred2088 於 2009-12-4 19:11 發表
13.3" NETBOOK 160GB/1GB : RMB 1780
13.3" NETBOOK 320GB/2GB : RMB 2090
PRICE FROM 3/12/2009 華強
本人及朋友共買五部
電只可用2小時至2.5小時
[ 本帖最後由 fred2088 於 2009-12-4 19:27 編輯 ]
作者: keaan91 時間: 2009-12-4 19:27
ching 有無上埋10.6.2 玩下... 有無玩過d咩會lag咁?
我好想知行 某os 個performance 係點.... 可以報告下嗎?
wifi 個d 全work? 我諗我好可能淘x訂算了... 實在無時間上大陸.:
[ 本帖最後由 teasee 於 2009-12-4 20:53 編輯 ]
作者: fred2088 時間: 2009-12-4 19:32 標題: 回覆 12# 的帖子
未有時間,因沒有8g 手指安 10.6 來安裝.只用安好10.6 便可在網上找 ATOM 仔 在 10.6.2 的安裝步驟
未知 oSx 用 which benchmark software
iBench : result 0.71
wifi, lan, sound, vga, all no problem
[ 本帖最後由 fred2088 於 2009-12-5 11:39 編輯 ]
作者: keaan91 時間: 2009-12-4 22:47 標題: 回覆 13# 的帖子
咁fred兄你現時行window 覺得ok嗎? youtube上網等等smooth 嗎?
作者: fred2088 時間: 2009-12-4 23:49 標題: 回覆 14# 的帖子
youtube ok, but not HD version
internet OK,
installed oSx, XP, Se7en
don't expect a small car run faster than sport car
作者: keaan91 時間: 2009-12-5 00:40
haha~ i wont', i read some thread on "tao bao" too,
the shop run PES6, NFS12, WOW, DOTA, WAR3 ... those sort of games with 20-35fps too~ haha
but i am still struggling to think either MSI U200 or just go for a cheaper 13.3 atom nb instead...
作者: skfung 時間: 2009-12-5 08:20
13.3" NETBOOK 320GB/2GB : RMB 2090
買部送比女朋友做聖誕禮物都不錯
作者: manhattan 時間: 2009-12-5 08:32
MSI有保養的
作者: fred2088 時間: 2009-12-5 10:00 標題: 回覆 12# 的帖子
iBench result 0.71
作者: fred2088 時間: 2009-12-5 11:38
same price, same size with 13.3" ?
作者: motestx79020 時間: 2009-12-5 11:41
如果只係d個問題,都無所謂
原帖由 fred2088 於 2009-12-4 19:11 發表
13.3" NETBOOK 160GB/1GB : RMB 1780
13.3" NETBOOK 320GB/2GB : RMB 2090
PRICE FROM 3/12/2009 華強
d個係彷平果果種款?
有冇得換電架?
原帖由 keaan91 於 2009-12-4 19:27 發表
ching 有無上埋10.6.2 玩下... 有無玩過d咩會lag咁?
我好想知行 某os 個performance 係點.... 可以報告下嗎?![]()
wifi 個d 全work? 我諗我好可能淘x訂算了... 實在無時間上大陸.:![]()
其實wifi 係最重要....
另外,淘x訂,可能要小心有咩問題換貨好麻煩。
作者: fred2088 時間: 2009-12-5 23:53 標題: 回覆 21# 的帖子
可以換電
電 : rmb 160 around
yahoo 有
作者: fung0419 時間: 2009-12-9 12:07
山寨機......聽講,散熱
作者: amd886 時間: 2009-12-9 12:21
U100 OK
齊曬driver.
100 work.

