Board logo

標題: 大家覺得我仲要裝d咩? [打印本頁]

作者: pineapple2006    時間: 2009-11-12 16:42     標題: 大家覺得我仲要裝d咩?

部netbook度裝左
anti virus
IE8
Firefox
Win Media Player 11
K-lite mega codec pack
Media Player Classic
WinRAR
Adobe Flash Player
Adobe Acrobat Reader
Irfanview

諗住仲會裝
foxy
sopcast
tvants
google earth

仲有咩裝? Open Office我諗緊裝唔裝,因為好似冇乜用
作者: summa    時間: 2009-11-12 19:16

foxit reader or adobe reader都得既
ccleaner
唔用winrar改用7-zip(freeware問題)

[ 本帖最後由 summa 於 2009-11-12 19:18 編輯 ]
作者: mathin    時間: 2009-11-15 14:24

office
作者: Dijeridu    時間: 2009-11-15 16:22

原帖由 mathin 於 2009-11-15 14:24 發表
office


a must.
作者: pineapple2006    時間: 2009-11-16 17:51

原帖由 Dijeridu 於 2009-11-15 16:22 發表


a must.


部netbook我唔會用黎做野
只係出街上網,睇下片
大家覺得office真係必要?
作者: tchchl    時間: 2009-11-16 21:15

如果有人send用office做的word或excel email attachment給你, 如果你沒裝office不是打不開?
作者: dcoloane    時間: 2009-11-16 21:31

winXP manager
作者: buoku    時間: 2009-11-18 11:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gameplayer    時間: 2009-11-23 23:54

Sopcast 看ball ...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2