作者: pineapple2006 時間: 2009-11-12 16:42 標題: 大家覺得我仲要裝d咩?
部netbook度裝左
anti virus
IE8
Firefox
Win Media Player 11
K-lite mega codec pack
Media Player Classic
WinRAR
Adobe Flash Player
Adobe Acrobat Reader
Irfanview
諗住仲會裝
foxy
sopcast
tvants
google earth
仲有咩裝? Open Office我諗緊裝唔裝,因為好似冇乜用
作者: summa 時間: 2009-11-12 19:16
foxit reader or adobe reader都得既
ccleaner
唔用winrar改用7-zip(freeware問題)
[ 本帖最後由 summa 於 2009-11-12 19:18 編輯 ]
作者: mathin 時間: 2009-11-15 14:24
office
作者: Dijeridu 時間: 2009-11-15 16:22
a must.
作者: pineapple2006 時間: 2009-11-16 17:51
部netbook我唔會用黎做野
只係出街上網,睇下片
大家覺得office真係必要?
作者: tchchl 時間: 2009-11-16 21:15
如果有人send用office做的word或excel email attachment給你, 如果你沒裝office不是打不開?
作者: dcoloane 時間: 2009-11-16 21:31
winXP manager
作者: buoku 時間: 2009-11-18 11:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gameplayer 時間: 2009-11-23 23:54
Sopcast 看ball ...

