Board logo

標題: [記憶卡] 其實SD/MicroSD 可以keep 到啲data 幾耐 ? [打印本頁]

作者: spike    時間: 2019-1-17 16:52     標題: 其實SD/MicroSD 可以keep 到啲data 幾耐 ?

如題

有見依家MicroSD 256GB 都只係幾舊水,如果將啲data 抄咗落去之後放埋一邊,又可以放到幾耐?

PS. 講緊三叔/sandisk  呢啲大牌子,唔係啲咩雜嘜牌子
作者: tunster    時間: 2019-1-17 17:07

最少一秒, 最多到你死後(幾耐就唔知啦)
作者: hookcele    時間: 2019-1-17 17:46

好似3年左右
作者: C_Law    時間: 2019-1-17 17:47

有張 18/11/2006 買手機送的 128MB micro sd card,部手機一路用到 2018 農曆新年前先至換手機,舊年換手機時將張卡的內容抄返過去新手機,都重 Read 到最初買部舊機時影落的相。部舊手機用了幾耐,張卡就用了幾耐,即係大約用了 11 年零 3 個月!
作者: tomchen    時間: 2019-1-17 21:00

本帖最後由 tomchen 於 2019-1-17 21:04 編輯

我有一張 8GB micro sd card,經常有 dataloss,依家用黎裝垃圾
作者: pc1668    時間: 2019-1-17 21:11

I have a couple of Kingston/Sandisk CF with data being stored for more than 15 years
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-17 21:20

有張 18/11/2006 買手機送的 128MB micro sd card,部手機一路用到 2018 農曆新年前先至換手機,舊年換手機 ...
C_Law 發表於 2019-1-17 17:47


我有部nokia 3120 c已經戰左11年,我覺佢可以再戰10年
作者: 一男子    時間: 2019-1-17 21:37

有張 18/11/2006 買手機送的 128MB micro sd card,部手機一路用到 2018 農曆新年前先至換手機,舊年換手機 ...
C_Law 發表於 2019-1-17 17:47
我仲有2004年買相機送的16MB sd card仲read到
作者: spike    時間: 2019-1-17 22:31

回覆 3# hookcele

之前都有google 過吓, 有人話放幾年就拎出黎讀寫一次, 類似係recharge 返啲電子(定電荷), 令佢可以keep 得耐啲

亦有睇過話份research (生產flash nano 廠寫), re-cycle次數愈少, 可以放到10年左右
作者: spike    時間: 2019-1-17 22:34

回覆 4# C_Law

部機一直有著住 ?
可能一直有通電所以 keep 得耐啲
但如果唔通電既情況下又唔知有冇可能放到咁耐
作者: spike    時間: 2019-1-17 22:38

回覆 2# tunster


其實係好奇, 因為自己都有幾張micro-sd 都放咗係到3~4年, 亦都正常認到
但又好多人反對攞黎當archive storage 黎用
作者: spike    時間: 2019-1-17 22:43

我有一張 8GB micro sd card,經常有 dataloss,依家用黎裝垃圾
tomchen 發表於 2019-1-17 21:00


借問聲係咩牌子

I have a couple of Kingston/Sandisk CF with data being stored for more than 15 years
pc1668 發表於 2019-1-17 21:11

我有部nokia 3120 c已經戰左11年,我覺佢可以再戰10年
bongbong3481 發表於 2019-1-17 21:20

我仲有2004年買相機送的16MB sd card仲read到
一男子 發表於 2019-1-17 21:37



睇黎真係可以放到我死個日
btw, 會唔會係以前的技術可以 keep 得耐啲, 依家用3D TLC 又唔知可唔可以再戰十年
作者: tomchen    時間: 2019-1-17 23:11

借問聲係咩牌子

spike 發表於 2019-1-17 22:43


不知名台灣卡
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-17 23:21

借問聲係咩牌子







  
睇黎真係可以放到我死個日
btw, 會唔會係以前的 ...
spike 發表於 2019-1-17 22:43


我2004年部canon相機仲係到,明晚試下得吾得
作者: C_Law    時間: 2019-1-18 00:32

部機一直有著住 ?
可能一直有通電所以 keep 得耐啲
但如果唔通電既情況下又唔知有冇可能放到 ...
spike 發表於 2019/1/17 22:34


係。部舊手機由 2006 年尾用到 2018 年初,幾乎未熄過機(只係每次用到電池老化又未買新電的一段日子,有時會因為係街用到無電而熄機,不過返到屋企都會即刻充電開機),至於張卡亦幾乎一直係部機入面(只係偶爾拆卡出來插入電腦 Card reader 抄 File)!
作者: tunster    時間: 2019-1-18 09:23

回覆  tunster


其實係好奇, 因為自己都有幾張micro-sd 都放咗係到3~4年, 亦都正常認到
但又好多人反 ...
spike 發表於 2019-1-17 22:38


我都反對, flash 就算理論 keep 倒, 都係好靠唔住嘅 storage
作者: computer1975    時間: 2019-1-18 13:43

斷電保存1年

定時用軟件整碟讀一次,等controller自動修復data

via HKEPC Reader for Android
作者: aleck_choi    時間: 2019-1-18 14:21

本帖最後由 aleck_choi 於 2019-1-18 14:25 編輯

或者可以咁講,同佢鬥短命,佢可以短命過你,而且仲可以係係無任何先兆下即死,但同佢鬥長命的話,佢又可以長命過你喎
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-18 22:56

回覆 12# spike

部相機2004年買,張卡好似都係(有少少唔太記得,有張相放左好多年都仍然係到2010年影)

scr1.jpg
scr2.jpg

圖片附件: scr1.jpg (2019-1-18 22:54, 36.45 KB) / 下載次數 80
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2105671&k=17f127a39f318a2df14a3eca77950879&t=1782143527&sid=Y1kLc5ohqT



圖片附件: scr2.jpg (2019-1-18 22:55, 37.92 KB) / 下載次數 80
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2105672&k=956a9345790d3e6c8c49fcdec6bf74e0&t=1782143527&sid=Y1kLc5ohqT


作者: lfswong    時間: 2019-1-20 14:27

我自己張16GB sandisk 放在手機用左5年未壞, 最近買左128GB sd 卡, 將16GB的放到平板
4GB sandisk 放在父親手機用左10年未壞
作者: idolclub    時間: 2019-1-20 19:32

回覆  tunster
其實係好奇, 因為自己都有幾張micro-sd 都放咗係到3~4年, 亦都正常認到
但又好多人反 ...
spike 發表於 2019-1-17 22:38

首先你要明白呢類卡的儲存原理,同SSD一樣,有自放電,電 - 亦即係資料係會慢慢流走的,十幾年前係用SLC,幾年前係用MLC,到現在普遍係TLC甚至QLC,儲電量只會越來越低,所以不可以將十幾年前的SLC儲存期當做現時的TLC/QLC黎睇
作者: rmhc    時間: 2019-1-21 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: spike    時間: 2019-1-25 09:46

回覆 21# idolclub

原理都有睇過, 都有諗過以前可能可以放得耐啲, 依家TLC 又唔知可以放幾耐
btw, 早幾日忍唔住已入手兩張三叔 256GB, 遲吓放啲冇謂野
作者: spike    時間: 2019-1-25 09:49

回覆 19# bongbong3481


之前都拎返張8GB SD 卡開黎睇, 入面啲files 已經係2012年, 都有幾年未開過
作者: othree    時間: 2019-1-25 10:32

回覆 21# idolclub

係咪得閒插佢 read 下就可以避免自放電
作者: Getchu    時間: 2019-1-27 01:43

首先你要明白呢類卡的儲存原理,同SSD一樣,有自放電,電 - 亦即係資料係會慢慢流走的,十幾年前係用SLC, ...
idolclub 發表於 2019-1-20 19:32


但係SD Card好似無寫入張制
假如我有張200GB多左,長期BT係唔係最好選擇
作者: dreamtheater    時間: 2019-1-27 11:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan    時間: 2019-1-27 21:09

有張8g microsd 卡成 10 年今日仲讀到
作者: spike    時間: 2019-1-28 09:36

但係SD Card好似無寫入張制
假如我有張200GB多左,長期BT係唔係最好選擇
Getchu 發表於 2019-1-27 01:43


有限制只係唔似SSD 寫明有幾多啫
其實SD 卡寫得愈密, 粒flash 係好快死
同埋之前買張三叔 microSD 已經寫明用係車cam 係冇10年保
作者: spike    時間: 2019-1-28 09:39

回覆 25# othree

read 應該唔得
要抄出黎再寫過先得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2