Board logo

標題: [隨身碟] [已解決]想問下係阿媽信買既 sandisk/corsair 手指有冇保養? [打印本頁]

作者: 戀人未滿    時間: 2015-9-9 07:56     標題: [已解決]想問下係阿媽信買既 sandisk/corsair 手指有冇保養?

本帖最後由 戀人未滿 於 2015-9-9 15:36 編輯

如題,係咪兩個牌子都有?

THX
作者: chi333    時間: 2015-9-9 08:38

如題,係咪兩個牌子都有?

THX
戀人未滿 發表於 2015-9-9 07:56


唔清楚樓主你隻usb記憶手指係邊度買,又唔太清楚你買左幾耐,好難答

只能說在香港買,買時有單又未過一年,打電話或電郵去香港代理問下
作者: 戀人未滿    時間: 2015-9-9 08:43

回覆 2# chi333
阿媽信=amazon
作者: chi333    時間: 2015-9-9 13:00

回覆  chi333
阿媽信=amazon
戀人未滿 發表於 2015-9-9 08:43


咁可能直接問生產商會好d
作者: 戀人未滿    時間: 2015-9-9 14:39

push push push





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2