Board logo

標題: [Docking] Century 5Bay Docking (CRCH535U3ISC) [開箱文] [打印本頁]

作者: madox003    時間: 2015-5-30 15:29     標題: Century 5Bay Docking (CRCH535U3ISC) [開箱文]

話說想買隻5 bay Docking 做下 Backup,去SSP 睇完差唔多價錢既都只係得舊款,所以就向淘寶進發.
從浙江寧波直接送港

雙盒包裝



真身包裝盒,全日文



防撞packing


配件 (USB 3.0 線/HDD 鎖匙/兩腳電源線/日文說明書/2.5吋 HD Mount)


真身正面


真身背面


內罝 AC100-240V 電源


帶磁石分拆式獨立開關制連3個USB 差電位


可貼於機身或其他金屬地方


5Bay HDD位


內部


上HDD後,藍燈為已放入HDD, 紅燈無放入HDD


Drive F-I 為 docking



可獨立關閉HDD



多謝收看
作者: columbia    時間: 2015-5-30 16:00

幾多錢?
作者: madox003    時間: 2015-5-30 16:10

!$^* 人仔 包郵
作者: redhothits    時間: 2015-5-30 18:31

話說想買隻5 bay Docking 做下 Backup,去SSP 睇完差唔多價錢既都只係得舊款,所以就向淘寶進發.
從浙江寧波 ...
madox003 發表於 2015-5-30 15:29



    雖然貴, 但好正!!!
作者: 122003    時間: 2015-6-1 09:39

docking內部互抄快唔快?
================
有家東菀標 1429 滿1000再減80 = 1349rmb

10bay rmb2500 比買兩部5bay平啲
但係過$1600 唔知用咩俾錢:giveup:
作者: simonlorhk    時間: 2015-6-1 13:24

支持開䈤! :wahaha:
作者: madox003    時間: 2015-6-1 14:42

docking內部互抄快唔快?
================
有家東菀標 1429 滿1000再減80 = 1349rmb

10bay rmb2500 比買兩 ...
122003 發表於 2015-6-1 09:39


20MB/s around

作者: free888368    時間: 2015-6-1 14:56

多謝c hing分享,因為我都有興趣買呢個牌子嘅野:loveliness:。
作者: pc1668    時間: 2015-6-1 16:42

本帖最後由 pc1668 於 2015-6-1 17:05 編輯

回覆 1# madox003

帶磁石分拆式獨立開關制連3個USB 差電位 ... 幾型仔 :good:

不過, 我的century用戶體驗就唔係幾好 ... 千幾銀玩一年 :dizzy:

曾幾何時有隻century 4-bay eSATA(港行一年保, 千幾銀), 睇佢打造精美, 諗住起碼玩到6年 ... 唉.  用了一年零一個月就燒左內置火牛. 換牛連工包料估計4至 5舊(內置火牛比較貴), 考慮到換左牛又可以玩幾耐...沒有辦法估計, 最終廢事煩, 賤賣了. 現在使用UNITEK dual-bay usb 3.0 docking, 港行3年保.

IMGP6265 crop.jpg

圖片附件: IMGP6265 crop.jpg (2015-6-1 17:05, 114.93 KB) / 下載次數 170
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796661&k=95009c15b1296ae7fe29df294b44beac&t=1782193150&sid=EIZL5m0XgB


作者: madox003    時間: 2015-6-1 17:06

Touch Wood...
買過1bay 2bay 都無事,希望平平安安
作者: 122003    時間: 2015-6-1 17:37

本帖最後由 122003 於 2015-6-1 17:40 編輯
20MB/s around
madox003 發表於 2015-6-1 14:42

夠哂慢,本來想買10BAY
買返兩隻5bay算

剛剛落左單,淘住一隻先 :p:
RMB1349 = PPS HKD1721.23
作者: chpyeung    時間: 2015-6-1 19:10

唔係互抄應該會快d.
作者: 炎冬    時間: 2015-6-4 22:16

唔係互抄應該會快d.
chpyeung 發表於 2015-6-1 19:10



    樓主咁樣互抄= 由Docking download -> windows (local) -> upload Docking, 當然慢..
同樓主是不是用USB 3.0的?
作者: 6666    時間: 2015-6-4 22:38

支持開䈤
作者: madox003    時間: 2015-6-4 22:48

樓主咁樣互抄= 由Docking download -> windows (local) -> upload Docking, 當然慢..
同樓主是不是 ...
炎冬 發表於 2015-6-4 22:16


係 usb 3.0 可以點樣試內部互抄?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2