Board logo

標題: [隨身碟] 強國貨, usb 3.0手指 [打印本頁]

作者: oo0t0oo    時間: 2014-7-18 21:23     標題: 強國貨, usb 3.0手指

本帖最後由 oo0t0oo 於 2014-7-21 07:26 編輯

無聊入隻玩下......

IMG20140718134514.jpg

IMG20140718134546.jpg

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.jpg

@usb 3.0
螢幕擷取畫面 (40).png

@usb 2.0
螢幕擷取畫面 (41).png

圖片附件: IMG20140718134514.jpg (2014-7-18 21:22, 116.25 KB) / 下載次數 77
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1697395&k=7b552683878b6c0d7b773ad4bc41df40&t=1782136788&sid=2NzoN014Fp



圖片附件: IMG20140718134546.jpg (2014-7-18 21:22, 143.63 KB) / 下載次數 97
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1697396&k=ce699e93d611969b0bd3a267a0a94912&t=1782136788&sid=2NzoN014Fp



圖片附件: 螢幕擷取畫面 (40).png (2014-7-18 21:22, 22.43 KB) / 下載次數 76
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1697397&k=53092c53154f51a003791bb4c83c8ba8&t=1782136788&sid=2NzoN014Fp



圖片附件: 螢幕擷取畫面 (41).png (2014-7-18 21:22, 19.35 KB) / 下載次數 73
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1697398&k=ef959c284a19fd9e7b46f8b3b3f828b2&t=1782136788&sid=2NzoN014Fp



圖片附件: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.jpg (2014-7-21 07:26, 43.18 KB) / 下載次數 96
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1698219&k=c0abeb49e79d5d560cdf9212402f33b2&t=1782136788&sid=2NzoN014Fp


作者: anon893    時間: 2014-7-18 21:43

Unstable USB3 performance

Bad
作者: monsterz    時間: 2014-7-18 22:48

4K好慢

好大件

顏色少見, 我同事很喜歡
作者: oo0t0oo    時間: 2014-7-18 23:49

回覆 3# monsterz


    五十幾人仔32G intel mlc......算係梗

實物唔係好大舊嫁啫......
作者: oo0t0oo    時間: 2014-7-18 23:50

回覆 2# anon893


    我部古董電腦冇原生usb3.0........唔知關唔關事.
作者: monsterz    時間: 2014-7-19 15:11

回覆  anon893


    我部古董電腦冇原生usb3.0........唔知關唔關事.
oo0t0oo 發表於 2014-7-18 23:50



    應該唔關事, 讀取速度係度.

    TLC手指係咁.
作者: oo0t0oo    時間: 2014-7-19 16:03

回覆 6# monsterz


    唔係啊......隻野mlc嚟.
作者: sowca.r    時間: 2014-7-20 08:57

JD包裝得幾好
作者: oo0t0oo    時間: 2014-7-20 10:10

回覆 8# sowca.r


    都係紙袋一個啫.
作者: sonicpeter    時間: 2014-7-20 17:15

大大可唔可以RUN下個CHIP EASY或者CHIP GENIUS 黎睇睇?
作者: tda1521    時間: 2014-7-21 05:35

回覆  monsterz


    五十幾人仔32G intel mlc......算係梗

實物唔係好大舊嫁啫...... ...
oo0t0oo 發表於 2014-7-18 23:49


咁平,冇乜要求啦
,想問下點買/邊到買
作者: oo0t0oo    時間: 2014-7-21 07:26

回覆 10# sonicpeter


    一樓已update.......
作者: oo0t0oo    時間: 2014-7-21 07:28

回覆 11# tda1521


    一樓第一張相已寫住左邊到買.
作者: sowca.r    時間: 2014-7-21 09:01

回覆  sowca.r


    都係紙袋一個啫.
oo0t0oo 發表於 2014-7-20 10:10


淘過D非天猫的個包裝嚇死你
作者: oo0t0oo    時間: 2014-7-21 09:06

回覆 14# sowca.r


    天貓有咩特別, 咪又係梗.........都係睇快递是否暴力啫.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2