作者: qq2014tom 時間: 2014-4-13 14:35 標題: 談談您部PC會吾會用usb手指去做boot機碟去boot,windows 8.1?
本帖最後由 qq2014tom 於 2014-4-13 19:02 編輯
談談您部PC會吾會用usb手指去做boot機碟去boot,windows 8.1?
點正?teach me?thanks a lot !
作者: mdws2002 時間: 2014-4-14 14:02
談談您部PC會吾會用usb手指去做boot機碟去boot,windows 8.1?
點正?teach me?thanks a lot ! ...
qq2014tom 發表於 2014-4-13 14:35
我係WinPE + NT6快捷安裝器/Gimagex + 各系統嘅WIM檔。
作者: 酸到暈 時間: 2014-4-14 16:43
師兄,果然係高手

