標題: 請教救援手指的選擇 [打印本頁]
作者: chanman516 時間: 2014-3-29 12:17 標題: 請教救援手指的選擇
各位ching好
上年買左hp2000 notebook 行win8 usb 2.0 另recovery file 有20.26gb 咁大,
請問各ching 應該買那隻usb 2.0 手指做recovery back up好?
因為我見佢寫recovery backup只可以做一次
所以跪請各ching 幫忙
萬分感謝!!!
作者: feedback 時間: 2014-3-29 13:22
其實32GB,3.0 / 2.0 o既手指都得,手指唔多食電。
但繫USB2.0速度,手指要寫入20GB,時間會好長o下,用2.5" 外置硬碟,就算2.0都會快好多。
作者: chanman516 時間: 2014-3-29 22:28
回復 2# feedback
謝謝feedback ching 的回覆 但想用usb 手指儲取 請問有無usb 手指推介給小妹?
十分感謝
作者: feedback 時間: 2014-3-30 08:53
手指冇咩留意,用過都唔係好多牌子.....
嚮我個case比較襟繫Toshiba,
反而平時砌機出ram一定出o既Kingston,佢出D手指就冇咁襟,
不過e+好似唔係咁多Toshiba手指。
作者: hokto 時間: 2014-3-30 17:45
usb 3.0手指:jetflash 760
