Board logo

標題: 想買個4bay硬碟盒 [打印本頁]

作者: vier    時間: 2013-9-9 23:41     標題: 想買個4bay硬碟盒

睇中左裸族呢個 不過認真唔平成$1800
http://www.century.co.jp/product ... b30/crch35u3is.html
夠買部2bay NAS
有無D咩唔多級數 又可以$1500內? 唔駛raid 支援到4TB
先唔該
作者: getghost    時間: 2013-9-11 12:26

除左裸族...應該都無乜選擇。
一係 Orico ,不過有人話山寨。
一係 HornetTek
一係 ICY DOCK

或者....買部HP Microserver
作者: tamalemon    時間: 2013-9-11 12:31

米鬼買香港果D 4/5  bay盒啦
有時人地有埋raid都未使咁貴/咁醜...

你乜用途或乜要求先?
作者: vier    時間: 2013-9-11 21:27

回復 2# getghost
之前就係諗攪部nas 不過村屋只有6M電話線寬頻用nas完全晒錢...
Orico見d做工幾差,4bay同裸族差3舊 所以唔諗佢,其他牌子又唔熟...

回復 3# tamalemon
放電影,音樂 都係存野多
支援到4T 有4bay起碼未來3年都唔駛煩HDD無位
作者: floranbilly    時間: 2013-9-13 22:24

幾貴囖





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2