作者: vier 時間: 2013-9-9 23:41 標題: 想買個4bay硬碟盒
睇中左裸族呢個 不過認真唔平成$1800
http://www.century.co.jp/product ... b30/crch35u3is.html
夠買部2bay NAS
有無D咩唔多級數 又可以$1500內? 唔駛raid 支援到4TB
先唔該
作者: getghost 時間: 2013-9-11 12:26
除左裸族...應該都無乜選擇。
一係 Orico ,不過有人話山寨。
一係 HornetTek
一係 ICY DOCK
或者....買部HP Microserver
作者: tamalemon 時間: 2013-9-11 12:31
米鬼買香港果D 4/5 bay盒啦
有時人地有埋raid都未使咁貴/咁醜...
你乜用途或乜要求先?
作者: vier 時間: 2013-9-11 21:27
回復 2# getghost
之前就係諗攪部nas 不過村屋只有6M電話線寬頻用nas完全晒錢...
Orico見d做工幾差,4bay同裸族差3舊 所以唔諗佢,其他牌子又唔熟...
回復 3# tamalemon
放電影,音樂 都係存野多
支援到4T 有4bay起碼未來3年都唔駛煩HDD無位
作者: floranbilly 時間: 2013-9-13 22:24
幾貴囖
