Board logo

標題: 隻SNT ST-1040SS爆左2個TRAY [打印本頁]

作者: kamcm    時間: 2013-9-9 00:14     標題: 隻SNT ST-1040SS爆左2個TRAY

隻SNT ST-1040SS爆左2個TRAY
圖中左邊個款...隻SNT 爆左2個TRAY,  唔知邊度有得配番呢?




請告知,,,

Thanks
作者: skgchan    時間: 2013-9-10 15:21

本帖最後由 skgchan 於 2013-9-10 15:23 編輯

我也前後爆了雨個,在智博訂過,第一次$80,第二次$100,
不知現在能不能訂及多少錢?不過,這個設計真是no good,
十分易爆。

我問過台灣原廠,冇反應
作者: muyo    時間: 2013-9-10 16:25

衣隻設計有問題好易爆,我都爆左個
所以都轉左用右邊果隻
作者: kamcm    時間: 2013-9-10 21:09

我也前後爆了雨個,在智博訂過,第一次$80,第二次$100,
不知現在能不能訂及多少錢?不過,這個設計真是no ...
skgchan 發表於 2013-9-10 15:21


唔知有沒有其他牌子的TRAY 可以用到落去呢?
100 元訂一個好易爆的TRAY, 真係好唔化算...
作者: kin1933    時間: 2013-9-11 12:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomasckau    時間: 2013-9-13 14:30

衣隻設計有問題好易爆,我都爆左個
所以都轉左用右邊果隻
muyo 發表於 2013-9-10 16:25


Ching, 想問下係唔係呢款比較耐用D. 謝謝
http://www.snt.com.tw/index.php? ... 5&product_id=79
作者: kanzone    時間: 2013-9-13 14:40

之前用 ICY DOCK
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1535265
而家放左係度無用
作者: muyo    時間: 2013-9-13 19:19

本帖最後由 muyo 於 2013-9-13 19:23 編輯
Ching, 想問下係唔係呢款比較耐用D. 謝謝
thomasckau 發表於 13-9-2013 02:30 PM



耐用好多,會活動果D位佢轉左用藍色果隻膠,彈性好左,質地感覺上無以前貢脆,唔可以話佢唔爆,不過到而家未爆過,加上佢燈號果D設計改良左,唔似以前成條膠跌出來
我用緊果隻tray係衣隻

作者: thomasckau    時間: 2013-9-13 21:00

耐用好多,會活動果D位佢轉左用藍色果隻膠,彈性好左,質地感覺上無以前貢脆,唔可以話佢唔爆,不過到而 ...
muyo 發表於 2013-9-13 19:19


Thx Ching information.
作者: skgchan    時間: 2013-9-13 21:49

耐用好多,會活動果D位佢轉左用藍色果隻膠,彈性好左,質地感覺上無以前貢脆,唔可以話佢唔爆,不過到而 ...
muyo 發表於 2013-9-13 19:19


我都有一個,其中一個 tray 藍色部份老化斷了
作者: kamcm    時間: 2013-9-14 02:02

之前用 ICY DOCK

而家放左係度無用
kanzone 發表於 2013-9-13 14:40


ICY DOCK 我都買左... 全金屬, 應該唔會好似膠咁早斷
作者: kanzone    時間: 2013-9-14 12:33

ICY DOCK 我都買左... 全金屬, 應該唔會好似膠咁早斷
kamcm 發表於 2013-9-14 02:02


Yes, 全金屬夠硬淨,不過會生鏽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2