Board logo

標題: [光碟] 光碟回收 [打印本頁]

作者: hkocx    時間: 2013-9-8 13:11     標題: 光碟回收

以前有好多屋邨都有搞光碟回收箱.但近日想再扔D光碟時,發現個計劃好似無左.唔知依家邊度有得回收光碟?
作者: ronald    時間: 2013-9-8 13:14

當膠樽收.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2