標題:
[光碟]
光碟回收
[打印本頁]
作者:
hkocx
時間:
2013-9-8 13:11
標題:
光碟回收
以前有好多屋邨都有搞光碟回收箱.但近日想再扔D光碟時,發現個計劃好似無左.唔知依家邊度有得回收光碟?
作者:
ronald
時間:
2013-9-8 13:14
當膠樽收.
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2