標題: [外置硬碟] 備份方法問題,新手求教 [打印本頁]
作者: chris389 時間: 2013-9-4 13:53 標題: 備份方法問題,新手求教
如果我就咁由我個電腦個HD copy and paste 去個外置HD
其實同用佢外置HD個SOFTWARE 泥備份係唔係一樣?
作者: cykwok 時間: 2013-9-7 22:07
看備份程式功能 & 個人是否需要
(定時自動 Backup, Autosync, 自定 Folder, 加密, 壓縮等)
